  • 1. Data: 2012-02-29 11:07:50
    Temat: Drzwi podwójne do domu - robi tak ktoś jeszcze ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej,

    Czy ktoś z Was nowo-budujących ma może drzwi te główne,
    frontowe czy jak je tam nazwać - podwójne ?

    Trochę to obciachowo wygląda... i ta grubaśna futryna i
    te drzwi (tak mam w obecnej chałupie) - no ale zimą
    ewidentnie zdaje to egzamin. Na sezon letni wewnętrzne drzwi
    zdejmuję i jest ok, tylko trochę brzydko ;) (no ale cała
    chałupa jest paskudna, więc specjalnie nie razi) ;)))

    Bo może te obecnie stosowane drzwi są już tak dobre i tak
    ciepłe, że nic nie przemarza i nic się nie wykrapla nawet przy -25 ?

    Aleksander.

  • 2. Data: 2012-02-29 11:52:07
    Temat: Re: Drzwi podwójne do domu - robi tak ktoś jeszcze ?
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Bo może te obecnie stosowane drzwi są już tak dobre i tak
    > ciepłe, że nic nie przemarza i nic się nie wykrapla nawet przy -25 ?

    ja mam drewniane, 6,5 cm grube zakupione w markecie za 1500 PLN, więc nic
    specjalnego, ale nic nie przemarza, nie wykrapla (trochę sie wypaczają
    tylko), żadnego lodu wewnątrz...
    oczywiście wiatrołap obowiązkowo i drugie drzwi, zwykłe pokojowe do
    następnych pomieszczeń...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2012-02-29 11:55:02
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 29 lutego 2012, 12:07:50 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:

    > Bo może te obecnie stosowane drzwi są już tak dobre i tak
    > ciepłe, że nic nie przemarza i nic się nie wykrapla nawet przy -25 ?

    Nie wiem jak przy -25 ale w ciągu ostatnich 5 lat nic mi się na drzwiach nie
    wkraplało. Pojedyncze, niezbyt droga Gerda.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2012-02-29 12:25:18
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Aleksander napisał:

    > Czy ktoś z Was nowo-budujących ma może drzwi te główne,
    > frontowe czy jak je tam nazwać - podwójne ?

    Wiatrołap - małe pierwsze pomieszczenie - sprawę załatwia.

    Mój ma 1,5x1,8 m i zdaje egzamin na 5 z plusem. Nawet jak były mrozy po
    30 stC, to był on po prostu chłodniejszym pomieszczeniem, ale już w holu
    wcale nie było czuć, że na zewnątrz mróz.

    Kwestia doboru projektu i pojedyncze drzwi wystarczą. Oczywiście między
    holem, a wiatrołapem też drzwi obowiązkowo !

    pozdrawiam
    Robert G

  • 5. Data: 2012-02-29 13:55:19
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Bo może te obecnie stosowane drzwi są już tak dobre i tak
    > ciepłe, że nic nie przemarza i nic się nie wykrapla nawet przy -25 ?

    Ja mam drewnianego CALa. Drzwi w porzadku, jednak aluminiowy prog
    przemarza i od wewnatrz bywa na nim szron.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z