  • 41. Data: 2017-10-25 02:41:24
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej oceniam Twoj stan umyslu. Boisz sie ze ktos wejdzie przy zamku zabezpieczonym
    liniami papilarnymi. I dobrze ktos inny zauwazyl ze raczej boj sie zebys sam wszedl,
    bo inni jak beda chcieli to wejda na zasadzie dluzszy lom to mniej sie trzeba
    narobic.

  • 42. Data: 2017-10-25 08:33:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 października 2017 21:58:22 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Dobra, bo nikt nie zrozumiał. Pete będzie miał jak wejść do środka, czy
    > będzie kominem wskakiwał w razie czego?

    Tu fakt na samej elektronice polegać nie można
    A trak na marginesie- jakie zalety ma jakikolwiek zamek "elektroniczny" w stosunku do
    zwykłego na klucz?
    Bo ja tam jakiś zalet nie widzę a potencjalnych problemów więcej.

    > Bo to chodzi o to samo, co z bramą garażową z napędem w wolnostojącym
    > garażu bez drzwi (dla niekumatych; nie podniesiesz płaszczka jeżeli
    > silnik jest zasprzęglony nawet jak odetniesz zasilanie, a wysprzęglić da
    > się tylko mechanicznie w bezpośrednim kontakcie).

    Nie wiem co za wypasione bramy garażowe kupujecie bo w moim segmentowym "chińczyku"
    Scorpion w zestawie oprócz bramy, napędu itp była jeszcze klamka z zamkiem która
    montuje się własnie w tym celu jak prądu zabraknie czy inna awaria silnika i trzeba
    bramę otworzyć. Ja nie zamontowałem bo mam drugie wejście do garażu ale klamka z
    zamkiem na półce leży. Trzeba ją chyba na olx wystawić

  • 43. Data: 2017-10-25 08:37:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 02:41:25 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    zebys sam wszedl, bo inni jak beda >chcieli to wejda na zasadzie dluzszy lom to mniej

    Złodzieje nie idioci wbrew pozorom i przez drzwi wejściowe(które sa najczęściej na
    widoku od strony ulicy, zabezpieczone atestowanymi zamkami (i innymi bajerami
    elektronicznymi) czasami też nie włażą.
    Przeważnie od podwórka, osłonięte przed okiem sąsiadów żywopłotem czy innymi
    chwastami są drzwi tarasowe czy inne okna.
    A te najczęściej większym śrubokrętem się da otworzyć.
    I bez stresu bo sąsiedzi nie obserwują;)

  • 44. Data: 2017-10-25 12:14:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znam przypadek jak w bloku okradli mieszkanie na metalowe drzwi. Przyszli z
    metalowymi drzwiami i je montowali. Sasiad wyszedl zobaczyc co sie dzieje. Zobaczyl
    ze montuja drzwi. Zadnych podejrzen nie mial. W innym przypadku podobnie. Bloki teraz
    buduja z pustakow. Wyciagneli drzwi z futryna i udawali ze poprawiaja. Wiadro z
    zaprawa, kielnie, rozlozona folia. Pelny budowlany profesjonalizm. W obydwu
    przypadkach markowe zamki otworzyli.

  • 45. Data: 2017-10-26 08:10:05
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Raczej oceniam Twoj stan umyslu. Boisz sie ze ktos wejdzie przy zamku
    zabezpieczonym liniami papilarnymi.
    Linie a w zasadzie czytniki nie są dobrym zabezpieczeniem.

  • 46. Data: 2017-10-26 16:18:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze nie jest bo lepszym jest klamka za szyba w oknie od strony ogrodu.

  • 47. Data: 2017-10-26 21:44:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    bramę otworzyć. Ja nie zamontowałem bo mam drugie wejście do garażu ale klamka z
    zamkiem na półce leży. Trzeba ją chyba na olx wystawić

    Tą klamkę z zamkiem, to gdzie się w tej bramie montuje i jak niby jest
    ten zamek połączony z napędem? Bo coś mi się tutaj kupy nie trzyma.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 48. Data: 2017-10-26 21:56:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Złodzieje nie idioci wbrew pozorom i przez drzwi wejściowe

    Ale tutaj nie chodzi o możliwość kradzieży, tylko że autor wybiera się
    na wakacje i tuż przed samym wyjazdem, zamknął oczy i rzucił garść
    papiaków w stronę bramy.

    Pytaniem jest, po co sobie utrudniać życie.

    W zwykłych drzwiach trzeba:
    a) przekręcić klucz w drzwiach
    b) pociągnąć za klamkę

    W drzwiach z czytnikiem trzeba:
    a) przyłożyć palec do czytnika
    b) pociągnąć za klamkę

    W obu przypadkach potrzebne są dwa kroki więc gdzie zysk? Za to sam może
    nie wejść do domu. Czemu po prostu nie wybrał drzwi gdzie:

    a) pociąga się za klamkę...bo sama obecność przy drzwiach z donglem w
    kieszeni (jak w samochodach) powoduje że magnes puszcza, to nie wiem.
    Przecież takie też sprzedają.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 49. Data: 2017-10-27 07:59:31
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Oczywiscie ze nie jest bo lepszym jest klamka za szyba w oknie od strony ogrodu.

    Chodziło mi o sam czytnik. Jeżeli poprzednik miał "wyrazisty" odcisk to
    czasami wystarczy przyklejenie taśmy i czytnik oszukany.

  • 50. Data: 2017-10-27 08:51:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 października 2017 21:44:57 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Tą klamkę z zamkiem, to gdzie się w tej bramie montuje
    Normalnie w bramie. Od zewnątrz masz klamke na kluczyk od wewnątrz zamek.
    Odlkkluczasz, przekręcasz klamkę i bramę otwierasz ręcznie bez pomocy napędu.

    > i jak niby jest
    > ten zamek połączony z napędem? Bo coś mi się tutaj kupy nie trzyma.
    linka w moim przypadku

    Tu filmik z dość podobnym zamkiem jak mój
    https://www.youtube.com/watch?v=uEFsuzitwh0