  • 11. Data: 2009-03-06 11:23:06
    Temat: Re: Drzwi wewnątrzklatkowe- kierunek otwierania
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Boombastic napisał(a):

    > Myślisz, że strażacy to z toporkami i łomami idą na akcję? A o
    > rozpierakach hydraulicznych słyszałeś?

    I co ten rozpierak hydrauliczny zmienia w kwestii kierunku
    otwierania drzwi?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 12. Data: 2009-03-06 13:30:59
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A miałeś już pożar i ewakuację?

    A co, masz jakis tani pakiet, albo promocje ? :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 13. Data: 2009-03-07 07:09:24
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 06-03-2009 o 08:12:13 PC <l...@w...pl> napisał(a):

    > Kwestia ewakuacji chyba dotyczy raczej Was jako uzytkownikow tych drzwi.
    > Je?eli kto? je zastawi od zewn?trz to lipa - nie wyjdziecie. O ile
    > kartonowe
    > da sie sforsowaae o tyle antyw?amaniowe bedzie cie?ko.
    >
    > PC

    Nie zmienia to faktu, że drzwi otwierane na zewnątrz mają jedną podstawową
    zaletę - nie zabierają miejsca w mieszkaniu. Ja nie zastanawiałbym się nad
    tym, gdyby przyszło mi jeszcze raz wymieniać drzwi na nowe.

    --
    Serdeczności,
    Siwy