  • 1. Data: 2012-01-10 08:57:19
    Temat: Drzwi zewnętrzne 100 - jakie??
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    Jestem na etapie wyboru drzwi zewnętrznych (kotłownia i garaż).
    Potrzebuje drzwi 100cm szerokości, które nie zardzewieją po dwóch
    sezonach (tzw: Chinki odpadają)

    Czy ktoś może polecić jakiś producentów na których warto zwrócić uwagę?
    Gerda ma model CX2, niestety cena 2500 za sztukę to trochę dużo.

    Sprzedawcy polecają mi DELTA Premium, niestety mało opinii na ich temat
    w necie http://www.domar.biz.pl/premium.html

  • 2. Data: 2012-01-10 09:10:22
    Temat: Re: Drzwi zewnętrzne 100 - jakie??
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik fleczer napisał:
> [...]
    > Gerda ma model CX2, niestety cena 2500 za sztukę to trochę dużo.
    >
    > Sprzedawcy polecają mi DELTA Premium, niestety mało opinii na ich temat

    Ja mam nazywane przez Ciebie "Chinki" już drugi lub 3 rok i nic się z
    nimi nie dzieje - sąsiad (kolega) wymieniał już Gerdę. A przy okazji za
    2 komplety dałem 1600 zł on 4500. Nie dałem się skusić na firmowe,
    antywłamaniowe z pierdylionem funkcji bo mi szkoda było kasy, poza tym
    łatwiej rozwiercić okno / wybić szybę niż walczyć z drzwiami :)

    pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2012-01-10 10:26:13
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 10:10, rrr pisze:
> [...]
    > firmowe, antywłamaniowe z pierdylionem funkcji bo mi szkoda było kasy,
    > poza tym łatwiej rozwiercić okno / wybić szybę niż walczyć z

    Ciesze sie ze jestes zadowolonym uzytkownikiem "chinki", ja niestety
    takze uzytkuje takie drzwi, wydale na nie ~500zł, po 3 sezonach widze
    korozję, zamka nie da sie wymienic itp. dlatego jestem w stanie w tej
    chwili zainwestowac w cos lepszego.

  • 4. Data: 2012-01-10 11:59:16
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > zamka nie da sie wymienic itp.

    da się... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-01-10 21:11:01
    Od: RBrbproof <...@p...co>

    popatrz tu: http://kmt.com.pl/ może coś znajdziesz

  • 6. Data: 2012-01-11 07:20:09
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > popatrz tu: http://kmt.com.pl/ może coś znajdziesz

    Mam takie dopiero co zamontowane . A że dom w stanie SSZ to na razie cięzko
    coś powiedzieć , poza tym ze wygladaja lepiej niz na zdjeciach. Solidne i
    ciezkie. Bez najmniejszego porównania do chinczyka , którego mam w garazu.
    Za swoje dalem cos około 2,4 k z montazem (wybierałem najlepszy oferowany
    osprzet ).

    pozdr.
    mihal

  • 7. Data: 2012-01-11 14:56:54
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 22:11, RBrbproof pisze:

    > popatrz tu: http://kmt.com.pl/ może coś znajdziesz

    KMT - odradzono mi bardzo skutecznie pokazując jak wyglądają po 3
    sezonach, ale moze taki egzemplarz..

    Po analizie rynku zdecydowałem się na deltę premium, ze wszystkim wyszło
    po 1540zł za sztukę.

    Wszystkim dzięki za pomoc