  • 21. Data: 2013-04-04 20:58:36
    Temat: Re: Dylematy na styku elektryka-ogrzewanie-wylewki
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > a nie lepiej wszystkie tak kable poinstalowac?

    A lepiej, lepiej. Tak też będą, dołem energetyczne, górą logika i
    monitoring.
    Zastanawiam się tylko, czy faktycznie nie przytynkować logiki. Co na to
    kategoria?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 22. Data: 2013-04-04 23:37:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Duzy strumien danych wylacznie po kablu. A mowimy o np

    > Piszemy o domowej sieci
    > Napiszę jak jest u mnie.
    > Dwa laptopy, xbox, 3 telefony z androidem. Wszystko po wifi.
    > Do routera podpięty dysk sieciowy, na dysku filmy, muza itp.
    > Filmy z dysku odtwarzane czy na kompach czy tel(za pomocą xboxa)
    > odtwarzaja się płynnie.
    > Nie wiem co jeszcze w domu potrzebne.
    > Nie wyobrażam sobie abym z laptopem podłączał się pod kabelek lan. Po
    > co i na co?

    hm... a jednak kompy stacjonarne wygodniej mieć podpięte na 1Gb ethernecie
    niż na 50Mb WIFI :)

    czasem coś trzeba skopiować, z dysku czy na dysk...

    już pomijam że jak dwie osoby zaczną oglądą ć filmy HD z serwera to się może
    WIFI zacząć przycinać z lekka.

    Pomijam takie zastosowanie jak uruchamianie wurtualki siedzącej na
    serwerze...

    WIFI jest potrzebne jako pomocnicze łącze dla tabletów czy telefonów, ale
    kompy to najlepiej podpinać na kabelku.

  • 23. Data: 2013-04-04 23:42:47
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > WIFI jest potrzebne jako pomocnicze łącze dla tabletów czy telefonów,
    > ale kompy to najlepiej podpinać na kabelku.

    Też tak uważam. Jak stacjonarny, to tylko po miedzi, jak mobilny, to
    raczej WIFI.

    Miłego.
    Irek.N.