  • 1. Data: 2010-12-01 13:33:52
    Temat: Dym z Pieca
    Od: "NICKI" <o...@o...pl>

    Mam Bardzo duży Piec na miał z podajnikiem 150 kw , i teraz pale
    drzewem , jak podkładam to strasznie dym wychodzi z rusztu , jakiej mocy
    kupic wentylator do rury 160 aby odprowadzac ten dym , Nadmienie ze jak
    Pale mialem to wszystko ok

  • 2. Data: 2010-12-01 14:41:52
    Temat: Re: Dym z Pieca
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "NICKI" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > , jak podkładam to strasznie dym wychodzi z rusztu , jakiej mocy kupic
    > wentylator do rury 160 aby odprowadzac ten dym , Nadmienie ze jak Pale

    Witam,
    Jak dla mnie to jakiekolwiek "zasysanie" tego dumu z kotłowni będzie
    powodowało jeszcze większy wypływ dymu z rusztu.
    Wręcz przeciwnie uważam (moje zdanie) lepszym wyjściem było by tłoczyć w
    czasie podkładania powietrze z zewnątrz żeby wytworzyć nadciśnienie w
    kotłowni.

    Gejzero.

  • 3. Data: 2010-12-02 06:29:41
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!
> [...]
    > drzewem , jak podkładam to strasznie dym wychodzi z rusztu , jakiej mocy
    > kupic wentylator do rury 160 aby odprowadzac ten dym , Nadmienie ze jak

    Tak poza tematem, podobno do obsługi pieca o mocy powyżej 50kW wymagane są
    uprawnienia SEP.

    Adam