  • 11. Data: 2015-12-01 16:17:29
    Temat: Re: Dynie ozdobne, co z nich zrobić?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Dec 2015 06:54:25 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > To coś czarne jest bardzo urodzajne
    > Wszystko mi rośnie jak szalone.
    > Dynie też

    No toż mówię, że czarnoziem :-)
    Zazdroszczę!
    Niewiele jest rzeczy (może ze 3), których ludziom zawsze mocno i
    autentycznie zazdroszczę - a należy do nich m.in. dobra ziemia w ogrodzie.

    PS. Pozostałe dwie to ciepły (ale nie ZA ciepły!) klimat cały rok oraz...
    własna wyspa. Niczego mi więcej w życiu nie brak do szczęścia, autentycznie
    :-D

    --
    XL
    2005 - Islam ekspansywny: