  • 1. Data: 2011-06-10 15:53:15
    Temat: Dystanse do zbrojenia
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Chodzi mi o te male aby podniesc zbrojenie aby beton w lawie
    fundamentowej dobrze zbrojenie otulil. Co jaki odstep je dawac?
    Dzieki,

  • 2. Data: 2011-06-13 08:55:19
    Temat: Re: Dystanse do zbrojenia
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 10-06-2011 o 17:53:15 Lucky <l...@v...pl> napisał(a):

    > Chodzi mi o te male aby podniesc zbrojenie aby beton w lawie
    > fundamentowej dobrze zbrojenie otulil. Co jaki odstep je dawac?
    > Dzieki,

    W takich odstępach aby zbrojenie nie obwisało pomiędzy podkładkami - sam
    będziesz widział co ile dawać.. jeśli zbrojenie jest dobrze powiązane to
    jest dosyć sztywne i odstępy pomiędzy podkładkami będą większe a jeśli
    kiepsko powiązane i strzemiona mają luzy to zbrojenie będzie się gięło i
    wtedy trzeba dać gęściej

    --
    PZDR
    Shaman