  • 1. Data: 2012-09-08 17:06:32
    Temat: Dżdżownice kalifornijskie w naszym klimacie
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Zastanawiam się na zakupem dżdżownic kalifornijskich do naszego
    kompostownika. Tylko czy nie będzie problemu z temperaturami w zimie? Czy są
    jeszcze jakieś inne problemy które mogą powstać?

  • 2. Data: 2012-09-08 21:05:07
    Temat: Re: Dżdżownice kalifornijskie w naszym klimacie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się na zakupem dżdżownic kalifornijskich do naszego
    > kompostownika. Tylko czy nie będzie problemu z temperaturami w zimie?
    > Czy są jeszcze jakieś inne problemy które mogą powstać?

    Hejka. Może powstać problem gdy kupisz za dużo samców dżdżownic a b.
    trudno je odróżnić. Wtedy samce dżdżownice walczą o samice dżdżownice
    zamiast przerabiać masę organiczną.
    Pozdrawiam seksualnie Ja...cki

  • 3. Data: 2012-09-09 10:41:08
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:504b5ef8$0$1297$65785112@news.neostrada.pl,
    niejaki(a): rageofhonor z adresu <w...@w...pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się na zakupem dżdżownic kalifornijskich do naszego
    > kompostownika. Tylko czy nie będzie problemu z temperaturami w zimie?
    > Czy są jeszcze jakieś inne problemy które mogą powstać?

    Generalnie warto kupić. One zimą dadzą sobie radę.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 4. Data: 2012-09-09 19:11:33
    Od: Witek <j...@...lodz.pl>

    W dniu 2012-09-08 21:05, Dirko pisze:
> [...]
    >
    > Hejka. Może powstać problem gdy kupisz za dużo samców dżdżownic a b.
    > trudno je odróżnić. Wtedy samce dżdżownice walczą o samice dżdżownice

    Hej,
    Dirko, ale czasem Kompostowiec różowy (Eisenia fetida) to nie jest
    obojnak jak wszystkie dżdżownice?
    Witek

  • 5. Data: 2012-09-09 19:34:57
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    Witaj!
    Kupiłem 4 lata temu jak zakładałem kompostownik :-)
    Kupiłem w sklepie wędkarskim jako: "9 przyjaciółek" ;-)
    Na działce mam kiepską ziemię, głębiej piaszczystą, mimo to pod wiadrem
    stojącym na drugim końcu działki znalazłem kilka sztuk wylegujących się w
    wilgoci!
    Więc są i działają!
    Polecam!

    Jacek