  • 11. Data: 2013-04-20 00:50:06
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Działka 20 ar woj.małopolskie
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 21:34:14 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
    > *EDDY* <_...@o...eu> typed:

    > Tak, chętnych zapraszam do zapoznania się z opiniami na
    >
    > pl.regionalne.krakow, gdzie jest identyczne ogloszenie EDDY.
    >
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!t
    opic/pl.regionalne.krakow/fD1kocqqLNg

    Pominęli tam drobny a niezwykle istotny szczegół. Działka jest doskonale położona bo
    pod linią wysokiego napięcia 750kV. Można na prądzie oszczędzić bi jak przyłożyć
    żarówkę do płotu to świeci. Przy dzisiejszych cenach prądu to ogromna zaleta.

  • 12. Data: 2013-04-20 10:17:02
    Temat: Re: Działka 20 ar woj.małopolskie
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 19 Kwi, 17:50, k...@g...com wrote:

> [...]
    żarówkę do płotu to świeci. Przy dzisiejszych cenach prądu to ogromna zaleta.

    Pod jaką linią, panie! Przecież na tym bagnie żaden słup nie ustoi ;)

    mucher

  • 13. Data: 2013-04-20 14:53:11
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:17:02 UTC+2 użytkownik mucher napisał:

> [...]
    >

    > Pod jaką linią, panie! Przecież na tym bagnie żaden słup nie ustoi ;)

    Wiem co piszę. Jakoś te słupy postawili na bagnie. Teraz by się nie dało bo ekolodzy
    by zaprotestowali. Żyje tam ginący gatunek dzikiego komara jadowitego. Odważni ci z
    energetyki. Postawić słupy na bagnie na dodatek na terenie zalewowym przed wałami.
    Pokazywali w telewizji. Jak woda wylała to do połowy słupów była.

  • 14. Data: 2013-04-21 08:13:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 05:53:11 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    >na dodatek na terenie zalewowym przed wałami.
    >Pokazywali w telewizji. Jak woda wylała to do połowy słupów była.

    I sie wegorze elektryczne zalegly.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2013-04-21 18:07:06
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    31.html

    > (Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli za złe umieszczenie tej
    >
    > informacji. Oburzonych z góry przepraszam)

    Czy kopalnię azbestu i fabrykę przerobu azbestu już tam zlikwidowali?

    Tak,
    ale przerobili na zakład odzysku rtęci ze świetlówek
    g.