  • 1. Data: 2009-03-09 19:07:18
    Temat: Dzialki [troche OT]
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Witam,
    Na co musze uwazac przy kupnie dzialki, ktora jest 40% tansza od dzialek
    obok? Wystarczy sprawdzic ksiege wieczysta, PZP i spytac w gminie czy nie
    maja jakis planow co do tej dzialki?
    Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.
    Dzieki za pomoc,

  • 2. Data: 2009-03-09 20:17:23
    Temat: Re: Dzialki [troche OT]
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja jakis planow co do tej dzialki?
    > Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.

    Sprawdzić czy przez działkę nie przechodzi rurociąg przyjaźń. Sprawdzić
    złożone wnioski do KW.

  • 3. Data: 2009-03-09 20:20:24
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    Gonzo pisze:
> [...]
    > nie maja jakis planow co do tej dzialki?
    > Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.
    takie działki nazywaja sie "okazją"

    jest to okazja dla kupującego bo sprzedający nie ma świadomosci ile to
    jest warte, potrzebuje kasy, rozwodzi sie, inne

    jest to okazja dla sprzedajacego bo szukając naiwniaków na polowe tanszą
    działkę opchnie nieruchomość z bunkrem 30cm pod ziemia, kurzawą,
    hipoteką itp

    dla mnie bylby to znak ze coś jest nie tak

    michal

  • 4. Data: 2009-03-09 20:42:42
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "usrobo" <u...@o...pl> wrote in message news:gp3tn3$8qq$1@news.onet.pl...
    > jest to okazja dla sprzedajacego bo szukając naiwniaków na polowe tanszą
    > działkę opchnie nieruchomość z bunkrem 30cm pod ziemia, kurzawą, hipoteką
    > itp

    Rozumiem, ze hipo sprawdza sie w IV rozdz. KW? A co to jest kurzawa?

  • 5. Data: 2009-03-09 21:02:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:42:42 -0000, Gonzo napisał(a):

    > Rozumiem, ze hipo sprawdza sie w IV rozdz. KW? A co to jest kurzawa?

    Kurzawa to cos, na czym nie postawisz domu, chyba ze wkopiesz fundamenty 10
    metrow w ziemie :)) Ale bez obaw, jesli na dzialkach obok stoja, to pewnie
    i u Ciebie sie da postawic.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-03-09 21:10:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:42:42 -0000, "Gonzo" <g...@n...net> wklepał(-a):

    >Rozumiem, ze hipo sprawdza sie w IV rozdz. KW? A co to jest kurzawa?

    Kurzawka. Taki piasek z wodą, ciężko coś na tym zbudować.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 7. Data: 2009-03-09 22:16:38
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > maja jakis planow co do tej dzialki?
    > Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.

    w mojej okolicy sa takie dzialki co co roku zima sa do sprzedazy dosc tanio.
    Potem przychodzi lato i nowi nabywcy wachaja z oddalonej 500 m dalej
    wielkiej fermy kurzej ciekawe zapachy. Przychodzi zima i zapachy nikna i
    wtedy dzialki znowu sa na sprzedaz w okazyjnej cenie.

    sprawdx sasiedztwo , mozliwosci uzbrojenia , rodzaj gruntu, plan
    zagospodarowania w promienu kilometra od dzialki.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 8. Data: 2009-03-09 22:28:20
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "mirek" <f...@w...pl> wrote in message news:gp44g5$tol$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dalej wielkiej fermy kurzej ciekawe zapachy. Przychodzi zima i zapachy
    > nikna i wtedy dzialki znowu sa na sprzedaz w okazyjnej cenie.

    Dzieki. Chodzi o to, ze te drozsze dzialki obok sa _doslownie_ obok
    (kilkadziesiat metrow). Tez sa na sprzedaz wiec moze ludzie pekaja i chca
    juz sprzedawac taniej.

  • 9. Data: 2009-03-09 22:38:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gonzo pisze:
> [...]
    > nie maja jakis planow co do tej dzialki?
    > Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.

    Różnie może być - ja np. kupiłem taką, którą właściciel sprzedawał za
    40zł/m2, podczas gdy w okolicy działki "chodziły" po 60zł/m2.

    Właściciel po prostu nie był pazerny, chciał w miarę szybko sprzedać no
    i nie spodziewał się wzrostu cen (obecnie to warta jest ze 4x więcej).

    A co do "haczyków" to warto jeszcze sprawdzić (swoją szosą w moim
    przypadku sprzedający też sobie nie zdawał sprawy, że z tym mogą być
    problemy) oprócz tego, co wspominali inni czy nie ma w okolicy jakichś
    pomników przyrody (np. koło mnie nie da się normalnie drogami gminnymi
    przeprowadzić gazociągu, bo przy gminnej drodze są pomniki przyrody i
    mają od cholery strefę ochronną).

  • 10. Data: 2009-03-09 22:59:14
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Dzieki. Chodzi o to, ze te drozsze dzialki obok sa _doslownie_ obok
    > (kilkadziesiat metrow).

    Mają dojazd od drogi, a do tamtej 2 km polami ;-) ?
    Brak uzbrojenia, albo wręcz przeciwnie - kolektor ściekowy np.
    Lub inna atrakcja - 10 właścicieli, w tym część nie żyje,
    postępowanie spadkowe / wytyczenie granic nieprzeprowadzone,
    działka tak naprawdę w 3 kawałkach, a do tego
    jeszcze małoletni obdarowani bez pełnomocników ...
    Albo tamte budowlane, a ta siedliskowa.
    Etc.

    Pzdr

    JKK