  • 21. Data: 2017-04-21 20:56:03
    Temat: Re: Dzisiaj rano +1 i leje
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 20:39:14 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > To przejedziesz te 15m, a potem wysiadka z szuflą żeby bramę odśnieżyć :-D

    Nie boj zaby - tu nie chodzi o to zeby snieg stopic bo jak napada 30cm
    to i tak bedzie trzeba calosc szuflowac. Tylko o to zeby moc nabrac
    rozpedu :) 7 lat stad wyjezdzam i wiem dokladnie ze to wystarczy w
    zupelnosci :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2017-04-21 21:04:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > to i tak bedzie trzeba calosc szuflowac. Tylko o to zeby moc nabrac
    > rozpedu:) 7 lat stad wyjezdzam i wiem dokladnie ze to wystarczy w

    Są odkurzacze co same jeżdżą i wracają do "bazy". A takiej szufli na
    jakieś gąsienicy ktoś nie widział? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2017-04-21 22:52:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-19 o 09:29, Adam Sz. pisze:

    > O jezu, dobra bez przesady. U mnie z 10-15cm sniegu miejscami napadalo :D
    > Mialem okazje przetestowac grzanie podjazdu, dziala zajebiscie:
    >
    > http://szyna.civ.pl/podjazd_grzany.jpg

    I smietnika w plocie Pan nie zrobil?

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2017-04-22 10:06:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 22:52:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I smietnika w plocie Pan nie zrobil?

    Nope :) Bedzie inaczej rozwiazany ;) Narazie sobie dumnie stoi na
    srodku placu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2017-04-22 18:27:54
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Na pewno będzie sterowane przez PLC, a że PLC mam spiety z serwerem do
    > którego mam wpięte kamery, czujki temperatury, prognozy temperatury z
    > netu i cholera wie co jeszcze to jakoś sobie z tym poradzę :-) Narazie
    > w ogóle o tym nie myślałem, póki co zrobię czasówkę odpalaną via
    > smartfon i tyle - jak będą prognozowali prognozę to kliknę palcem
    > na telefonie i rano będzie "odśnieżone" :-)

    Bez względu na rodzaj kabli grzewczych stosuje się układy sterownicze
    współpracujące z czujnikiem temperatury i wilgotności. Sterownik włącza
    układ tylko wtedy, gdy występują jednocześnie niska temperatura i opady.
    Kiedy jest mróz, ale nie ma opadów, nie ma potrzeby podgrzewania. Podobnie
    gdy pada, ale temperatura jest dodatnia.

    --
    Pozdr.
    PiOtR