  • 1. Data: 2010-10-12 16:54:57
    Temat: Dzisiejsze kafelki - przykrywać na noc?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Dzisiaj fugowałem na tarasie.
    Wrocław.
    Prognoza pogody: temp ma sie zblizyć do zera.
    http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=wroc%B3aw

    Pytanie:
    Czy przykrywać je na noc?

    Th in A

  • 2. Data: 2010-10-12 18:36:37
    Temat: Re: Dzisiejsze kafelki - przykrywać na noc?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dzisiaj fugowałem na tarasie.
    > Wrocław.
    > Prognoza pogody: temp ma sie zblizyć do zera.

    Ja w zeszłym roku miałem podobny dylemat. Kładłem na tarasie kafle o
    podobnej porze i obawiałem się lekkich przymrozków przy gruncie. Nie
    zabezpieczyłem niczym, przymrozek lekko złapał i efekt jest taki, że na
    obrzeżach tarasu wszystkie płytki odpadły. Reszta się trzyma, ale nie wiem
    jak długo :)

    Z tym, że być może płytki odpadły, bo nie zdążyłem już niestety tego tarasu
    zafugować...

    Obiecałem sobie, że w tym roku zrobię porządek z tarasem, ale brakło czasu i
    musi poczekać do wiosny :)

    Pozdrawiam,
    MW