  • 1. Data: 2011-01-26 12:36:18
    Temat: Efekt skały łupka
    Od: Angela <w...@w...pl>

    Witam czce zrobic w łazience kabine prysznicowa ale nie chce robic z
    skały łupka tylko z jakiejs masy gdzies na zdieciach to widzaiałem taka
    sztuczna skała , czy moze wiecie z jakigo materiału to można wykonac i
    jak? Ma być to tzw kabina wrażen

  • 2. Data: 2011-01-26 13:04:51
    Temat: Re: Efekt skały łupka
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Sty, 13:36, Angela <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > skały łupka tylko z jakiejs masy gdzies na zdieciach to widzaiałem taka
    > sztuczna skała , czy moze wiecie z jakigo materiału to można wykonac i

    To co widziales to pewnie bylo z gipsu. Kompletnie do kabiny
    prysznicowej sie IMHO nie nadaje nawet po jakiejs porzadnej
    impregnacji. Tam to rzeczywiscie prawdziwy kamien by sie przydal -
    bedzie dlugowieczny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-26 20:54:07
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 26, 1:36 pm, Angela <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > skały łupka tylko z jakiejs masy gdzies na zdieciach to widzaiałem taka
    > sztuczna skała , czy moze wiecie z jakigo materiału to można wykonac i

    http://www.youtube.com/watch?v=445Jdk2IDPo

    Z betonu.

  • 4. Data: 2011-01-27 18:58:10
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Użytkownik "Angela" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skała , czy moze wiecie z jakigo materiału to można wykonac i jak? Ma być

    A kto to będzie mył i jak? Ładnie będzie wyglądało przez miesiąc, potem
    kamień, osady z mydła, brud i pleśń znaturalizuje skałę :))

    MS

  • 5. Data: 2011-01-27 20:46:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Sty, 19:58, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > A kto to będzie mył i jak? Ładnie będzie wyglądało przez miesiąc, potem
    > kamień, osady z mydła, brud i pleśń znaturalizuje skałę :))

    Eee dlaczego? Jak to bedzie prawdziwy kamien to jakis porzadny plyn +
    szczota i jazda :) Mozna tez raz na jakis czas przejechac karcherem ;)
    pozdr.

    --
    Adam