  • 11. Data: 2011-09-06 15:25:38
    Temat: Re: Efekty gradobicia
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j45d2u$bkn$1@opal.futuro.pl...
    > Garaże trzeba stawiać albo chociażby wiatę z drewna

    a co ty - po prostu trzeba sie mniej przejmować potencjalnymi stratami - najgłubszą
    bedziesz miał minę jak garaz wybudujesz zeby grad ci auta nie pobił, a ten spadnie
    gdy bedziesz zakupy robił :)

    b.

  • 12. Data: 2011-09-06 16:20:59
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]

    > najgłubszą bedziesz miał minę jak garaz wybudujesz zeby grad ci auta nie
    > pobił, a ten spadnie gdy bedziesz zakupy robił :)

    To też prawda :-) Ale garaż ma jeden plus - nie widać czy jesteś w domu i
    nie musisz otwierać niechcianym gościom. Są tacy co odwiedzają bez pytania
    :-)

  • 13. Data: 2011-09-06 17:33:42
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > To też prawda :-) Ale garaż ma jeden plus - nie widać czy jesteś w domu i
    > nie musisz otwierać niechcianym gościom. Są tacy co odwiedzają bez pytania
    > :-)

    ale mowa była o gradobiciu a nie mordobiciu :-))))

    b.

  • 14. Data: 2011-09-06 18:38:59
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > Są tacy co odwiedzają bez pytania :-)

    Nooo...
    Szczególnie organa ścigania i komornik ;-)))

    pozdr
    Robert G.

  • 15. Data: 2011-09-06 18:58:35
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "shaman" napisał w wiadomości grup
    9g2000vbo.googlegroups.com...

    >Tylną szybę rozumiem, ale te podziurawione pionowe w zasadzie
    >powierzchnie tylnych świateł wyglądają jak fake. Wydaje mi się,
    >niemożliwe, żeby grad walił pod takim kątem, żeby wybić dziurę w
    >pionowej powierzchni. Masz pewność, że to autentyczna fotka?

    W zeszłym roku 10 km od miejsca w którym mieszkam tez było gradobicie(koniec
    lipca)
    Elewacje domów wyglądały jak po ostrzale. A to tez pionowe powierzchnie.
    kilka aut podobnych widziałem a fotki blachodachówki mojego szwagra nawet na
    grupie umieściłem.

  • 16. Data: 2011-09-06 19:03:26
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >dom trzeba ubezpieczać - to nie są duże pieniądze. Z samochodami już
    >gorzej, bo ich ubezpieczać się nie za bardzo opłaca.

    Poszukaj z zeszłego roku fotek dachu mojego szwagra- linkowałem je tutaj na
    grupie. Blachodachówka jak po ostrzale(dach miał zaledwie dwa lata)
    Dom ubezpieczony. Z ubezpieczenia dostał 6 tys. zł. Jakby nie patrzeć na
    wymianę blachy(to był Lindab) za mało. Ale lepiej dostać 6tys jak nie dostać
    nic nie mając polisy;)

  • 17. Data: 2011-09-06 20:15:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nooo...
    > Szczególnie organa ścigania i komornik ;-)))

    Ci to sobie wejdą sami :-) Gorzej z dalszą rodzinką i znajomymi, którzy
    "byli niedaleko" i zaszli. po drodze :-)
    Są tacy upierdliwi :-)

  • 18. Data: 2011-09-06 20:16:54
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@W...PL> wrote in message

> [...]
    > Dom ubezpieczony. Z ubezpieczenia dostał 6 tys. zł. Jakby nie patrzeć na
    > wymianę blachy(to był Lindab) za mało. Ale lepiej dostać 6tys jak nie

    A czemu tylko 6tys ? Czemu nie można było bezgotówkowo ?

  • 19. Data: 2011-09-06 21:01:18
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik shaman napisał:

> [...]
    > niemożliwe, żeby grad walił pod takim kątem, żeby wybić dziurę w
    > pionowej powierzchni. Masz pewność, że to autentyczna fotka?

    Do połamania plastikowych elementów wystarczy w zasadzie muśnięcie
    spadającą bryłą lodu...

    --
    Darek

  • 20. Data: 2011-09-06 21:06:29
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymianę blachy(to był Lindab) za mało. Ale lepiej dostać 6tys jak nie dostać

    tyle dostał bo tyle wziął, a ubezpieczalnie zyja z niewypłaconych odszkodowan i liczą
    ze tylko co dziesiątemu bedzie sie chciało sprawe do sądu kierować.

    b.