  • 21. Data: 2014-08-12 15:21:01
    Temat: Re: Ej Kris, a takie cos?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 10:55:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Pieknie, tylko cholercia daleko.
    Zyguś się zagotuje jak tu zajrzy.
    ;)

  • 22. Data: 2014-08-12 18:10:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 14:31 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Ja Grecja samolot - bilety max 250 pln / dwie strony.

    To pewnie Wizzair. A co z bagażem? - masz dzieci?. Ja jadąc na 2 tygodnie
    na południe EU z dziećmi mam zazwyczaj bagażnik pod dach.

    Ostatnio mój kolega wracał z Krety wizzairem i na lotnisku dowiedział się,
    że dzisiaj nie będzie lotu :-) (jak w tym filmie - i co mi pan zrobi).
    Koczował 16h na ławce z żoną i małym dzieckiem.

    TG

  • 23. Data: 2014-08-12 18:13:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 18:10:28 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > To pewnie Wizzair. A co z bagażem? - masz dzieci?. Ja jadąc na 2 tygodnie
    > na południe EU z dziećmi mam zazwyczaj bagażnik pod dach.

    Nie mam dzieci - bagaz podreczny = plecak, wystarcza az nadto :-)
    Nie jezdze na dluzej niz 5 dni :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-08-12 18:32:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 18:13 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Nie mam dzieci - bagaz podreczny = plecak, wystarcza az nadto :-)
    > Nie jezdze na dluzej niz 5 dni :-)
    > pozdr.

    No to insza inszość :-).

    Ja od paru lat jeżdżę daleko - południe Hiszpanii.
    Co roku przeliczam samolot + wypożyczalnia i co roku wychodzi mi 3x więcej
    niż swoje auto (5 osób).
    Jak już jadę taki kawał to na 14-16 dni.
    Po wielu próbach znalazłem odpowiedni dla siebie rejon - słoneczny, bardzo
    suchy klimat (wszystkie pokrzywione stawy po 2 tygodniach tam mi się
    prostują :-) ), ciepło, ale nie upalnie max 35 st. (co przy bardzo niskiej
    wilgotności jest bardziej komfortowe niż nasze 25), temp. morza 28 pod
    koniec lipca, przez 4 lata widziałem tam 1 przedpołudnie zachmurzone.
    Pięknych fotek, takich jak prezentowaliście w tym wątku mam mnóstwo.
    Jeżdżę nad wybrzeże w regionie Murcia.

    TG

  • 25. Data: 2014-08-12 19:12:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 18:32:35 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > No to insza inszość :-).

    Poki nie mamy dzieci to sobie pozwalamy ;)

    > Ja od paru lat jeżdżę daleko - południe Hiszpanii.
    > Co roku przeliczam samolot + wypożyczalnia i co roku wychodzi mi 3x więcej
    > niż swoje auto (5 osób).

    Kurde to nie wiem jak to liczysz - Hiszpanie mozna kupic w granicy 300 pln
    w dwie strony, a wynajecie samochodu tam jest chyba najtansze w Europie bo
    juz od 40 pln / dobe :-) Inna sprawa ze Hiszpania jest cywilizowana i
    spokojnie mozna ja zwiedzac transportem publicznym :-)

    > Jak już jadę taki kawał to na 14-16 dni.

    Dla mnie to za duzo - dzieci nie mam ale mam psa ktory teskni, pozatym jakos
    tak mamy ze po 5-6 dniach chcemy do domu :D

> [...]
    > koniec lipca, przez 4 lata widziałem tam 1 przedpołudnie zachmurzone.
    > Pięknych fotek, takich jak prezentowaliście w tym wątku mam mnóstwo.

    Wizzair lata przede wszystkim do malagi i barcelony, czyli klimat podobny!
    Hiszpania jest bardzo tania :-) Wybieram sie w przyszlym roku. Ja z moich
    tegorocznych podrozy najlepiej wspominam Gruzje - pieknie, tanio, pysznie
    i swojsko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2014-08-12 21:48:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 19:12 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Kurde to nie wiem jak to liczysz - Hiszpanie mozna kupic w granicy 300
    > pln

    Chyba tylko Malaga lub Barcelona.
    Malaga odpada - zimne morze, na plażach straszne tłumy (costa del sol).
    Barcelona - co drugi dzień pada, wilgotność jak w tropikach, wieczna
    parówa i zamglone niebo.
    Na plażach w obie strony tłumy (costa brawa i costa dorada).
    Jedno i drugie warto raz zobaczyć ale dla mnie na wypoczynek się nie
    nadaje.

    > w dwie strony, a wynajecie samochodu tam jest chyba najtansze w Europie
    > bo
    > juz od 40 pln / dobe :-)

    małe czteroosobowe pierdzidełko. Spróbuj w sezonie (lipiec sierpień)
    wypożyczyć jakiś rodzinny samochód za 40 pln za dobę :-)

    > Inna sprawa ze Hiszpania jest cywilizowana i
    > spokojnie mozna ja zwiedzac transportem publicznym :-)

    Szczególnie jak się robi wycieczki po 300-400km w jedną stronę :-).
    W Hiszpanii zwiedzam przede wszystkim naturę, a tam PKS nie dojeżdża.

    > Dla mnie to za duzo - dzieci nie mam ale mam psa ktory teskni, pozatym
    > jakos
    > tak mamy ze po 5-6 dniach chcemy do domu :D

    Bo nigdy na prawdziwych wczasach nie byłeś:-)
    Też mam "uczuciowego" psa - nowofundland.
    W znanym otoczeniu szybko "tęsknota" przemija. Dotychczas zawsze mi się
    udawało na okres wczasów zakwaterować w swoim domu kogoś z najbliższej
    rodziny.

    > Wizzair lata przede wszystkim do malagi i barcelony, czyli klimat
    > podobny!

    Miedzy Barceloną a Malagą nie ma żadnego podobieństwa klimatu a Murcja to
    prawie pustynia. To tak jakby porównywać nasze Suwałki do Rzeszowa.

    > Hiszpania jest bardzo tania :-)

    Pojęcie względne. Artykuły spożywcze w marketach są niewiele droższe niż u
    nas. Piwo (dobre) jest tanie. Paliwo (ON) jest tańsze. Ale obiadu w
    podrzędnej restauracji poniżej 20EUR od osoby nie uświadczysz. Jest
    zdecydowanie tańsza niż Włochy i nieznacznie tańsza od Francji.

    > Wybieram sie w przyszlym roku.

    Polecam Murcię. Samolotem do Alicante i autem z 150-200 km AP7 na południe.

    Pozdrawiam
    TG

  • 27. Data: 2014-08-12 21:56:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 19:12 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Hiszpania jest bardzo tania :-) Wybieram sie w przyszlym roku.

    Byłem tu:
    http://www.holidaylettings.co.uk/mazarron-country-cl
    ub/

    Za jeden z tych domów z basenem za pełne 2 tygodnie zapłaciłem 970 EUR.
    Domy są 10,8,6,4 osobowe, z basenem lub bez. Ceny za dwa tygodnie w
    szczycie sezonu wahają się od 400 do 1600 EUR.

    TG