  • 11. Data: 2010-03-09 13:30:08
    Temat: Re: Ekogorszek opinie Śląsk
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Tak jak wczesniej pisałem kupiłem czeski po 460zł/t
    Ten węgiel sprzedawany jest za 230zł jeśli kupisz TIRa 25ton - wiem bo
    chciałem kupić i paczkować - jednak jako, że mieszkam zaraz za
    Instytutem Chemicznej Przeróbki Węgla (IChPW) w Zabrzu, to zasięgnąłem
    języka jak to wygląda z parametrami - no i jest to groszek o niezłych
    parametrach (jak na węgiel brunatny niestety)
    (Wojkowice)http://www.ekogroszekpakowany.pl/po 720zł/t, ale w tej chwili już ponoć
    > jest po 800zł/t
    Julian istnieje, w tamtym roku to sypali dla mieszkańców Piekar
    jedynie w określone dni, w tym nie było problemu - cena miesiąc temu
    brat płacił 620zł za tonę. Jednak nawet przy ustawieniach optymalnych
    przy ekogroszku i tak się sadza osadza, ale spala się ładnie na pył.
    Piec z Lublińca - zbiornik 250kg, w zeszłym roku wymieniony ślimak bo
    się już starł i przestał ciągnąć.
    Co do wilgotnego węgla - pewnie pyłu mniej - ale i zbiornik i inne
    elementy szybciej się niszczą i rdzewieją.
    Z niespodzianek w węglu: rękawica, drewniane kołki (na tyle długie i
    mocne, że zerwały sprzęgło), maski przeciwpyłowe, elementy metalowe.

    Dlatego ja sobie chwalę na 84metrach swój kociołek na normalny węgiel,
    wrzucę wiadro rano i na 5 - 6 godzin spokój. Przynajmniej nie jestem
    ograniczony do jednego paliwa, można drzewo i koks, ale węgiel trzyma
    najdłużej.

  • 12. Data: 2010-03-09 19:12:57
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > PS. Mokry ekogroszek to zaleta a nie wada. Mokry ekogroszek spala się
    > lepiej. Odparowująca woda wydziela tlen potrzebny do procesu
    > spalania.

    No pewnie ;) i wodór jeszcze.
    Mieszasz to z CO i syntetyzujesz każdy węglowodór!
    Można samochód zatankować.

    Pozdro!

  • 13. Data: 2010-03-09 20:05:05
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Jedno pytanie OT:
    Czym podgrzewasz CWU?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-03-09 22:21:50
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Jedno pytanie OT:
    > Czym podgrzewasz CWU?
    A kogo pytasz?

  • 15. Data: 2010-03-10 05:38:33
    Temat: Re: Ekogorszek opinie Slask
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > A kogo pytasz?

    Hmm...
    Czym czytasz news`y?

    Ogólnie to pytam ekogroszkowców a pytanie besposrednie do zalozyciela
    watku: Marcina.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-03-10 08:24:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof L" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Hmm...
    > Czym czytasz news`y?
    Np outlookiem.
    I wtedy nie widac do kogo wypowiedzi sie odnosisz

    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-03-10 08:29:03
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > I wtedy nie widac do kogo wypowiedzi sie
    > odnosisz

    No popatrz a u mnie widac.
    Wiec CWU tez jest na ekogroszek?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-03-10 08:47:19
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Ogólnie to pytam ekogroszkowców a pytanie besposrednie do zalozyciela
    > watku: Marcina.

    Mam solary, ale w zime CWU grzeje ekogroszkiem ... tak jak CO.
    Pozdrawiam! Marcin

  • 19. Data: 2010-03-10 08:52:16
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > No popatrz a u mnie widac.
    > Wiec CWU tez jest na ekogroszek?

    Tak, pozdrawiam. Marcin

  • 20. Data: 2010-03-10 09:07:13
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Czym czytasz news`y?
    Informacja o nowych postach na Outlooka, ale informacje czytam na
    http://groups.google.com/group/pl.misc.budowanie/bro
    wse_thread/thread/7dafa75b474895e0?hl=pl

    > Ogólnie to pytam ekogroszkowców a pytanie besposrednie do zalozyciela
    > watku: Marcina.

    U brata stoi bojler z grzałką i wężownicą + cyrkulacja na pompie, (bez
    niej na 2 piętrze to się trochę długo czeka), przy czym cyrkulacja na
    zegarze włączona rano, okolice obiadu i wieczór.