  • 61. Data: 2009-12-23 10:09:54
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    news:hgre4h$ghe$1@news.onet.pl...
    > Betonowa kostka to u nas od 27zł za mkw

    To może zwykła szara i jeszcze zrobiona tak że po kilku latach sie sypie.
    Dobra kostka szara wykonana w odpowiedniej technologii to 40-50zł a jak
    przyjdzie kolor to kolejnie 10-30 zł a gdy będziesz chciał mieć z wierzchu
    naturalne kruszywo to i 90-100zł zapłacisz za metr.

    Marek

  • 62. Data: 2009-12-23 10:40:52
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    d.googlegroups.com...

    >Wlasciwie to niby czemu mieliby tak oszukiwac - przeciez nie masz wagi
    >na miejscu. Po co cala procedura lania wody, skoro poprostu mogli Ci
    >przywiezc 10t, a skasowac za 15t ? Przy okazji nic bys nie podejrzewal
    >bo piasek bylby suchy :) Mokry piasek nie zwiekszy za bardzo swojej
    >objetosci wiec "na oko" wyglada tak samo jak i suchy.. To chyba jakas
    >Twoja teoria spiskowa :)

    Naiwny jestes jak sześciolatek.

    Marek

  • 63. Data: 2009-12-23 10:57:54
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > A różnica w wyglądzie między kostką granitową a betonową, jest jak różnica
    > między parkietem, a panelami ;)

    Masz rację.
    Niemniej jednak utrzymanie, sprzątanie z igieł odśnieżanie gładkiej kostki to
    pikuś. Granitową to wnet trzeba by szczoteczką jak archeolog czyścić z liści
    igieł i nawiezionego kołami piachu.

    Marek

  • 64. Data: 2009-12-24 19:25:10
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 14:36:31 +0100, Marcin napisał(a):

    > Alternatyw jest oczywi?cie wiele, ale chodzi
    > mi o alternatywe, która nie bedzie zbyt wiele dro?sza od ogrzewania
    > piecem na ekogroszek?
    Drewno? Popiol tez jest ale zaladunek nie pyli :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 65. Data: 2009-12-24 19:50:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marko1a pisze:

    > 1m3 piachu to jakieś 1800kg i kosztuje na składzie 40zł. 1m3 wody kosztuje u nas
    > parę zł. Wsyp do 25 litrowego wiadra piachu i zalej wodą. Zdziwisz się ile tej
    > wody wejdzie bez śladu. Ale ja już wiem co jest grane. Skład budowlany o którym
    > piszę graniczy z rzeką Dunajec wystarczy jakakolwiek pompa i wode mają tylko
    > tyle co pompa prąd pociągnie.

    W sumie dziwny zwyczaj kupować piasek na wagę... Zwłaszcza że nie bardzo
    widzę, jak można go zważyć przy odbiorze ;)

    Ja jak zamawiałem to zamawiałem "jedną czubatą wywrotkę" - a ile o
    ważyło, to było zmartwienie dla zawieszenia kamaza, a nie dla mnie ;)

    Tutaj wszyscy zamawiali na wywrotki, a nie na wagę, bo i tak nikt z
    kupujących nie miał jak odważyć ;)

  • 66. Data: 2009-12-24 19:56:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin pisze:

    > W moim przypadku mam do ogrzania ok. 450m2 (w tym ok. 75m2 pow. garażowych)
    > oraz zdecydowany brak dostępu do gazu z sieci.

    Masz 12-osobową rodzinę? ;)

    Taki pałac to koszta - przerób na hotel i niech lokatorzy sami płacą za
    ogrzewanie albo marzną ;->

    A poważniej - zdaje się owies w tej chwili będzie tańszy od węgla, nawet
    miału.

  • 67. Data: 2009-12-26 08:58:21
    Od: "Jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nowe mieszkania tak budują teraz że są dobrze ocieplone, fajnie rozwiązane
    > architektonicznie no i masz garaże lub miejsca w parkingu podziemnym.
    > Jakiejkolwiek obługi takie mieszkanie nie wymaga poza sprzątaniem w
    > mieszkaniu.

    Super dla kogoś kto ma dwie lewe ręce. Dobrze jeszcze jak się potrafi głową
    pracować to sprzątaczkę się zatrudni i już można cieszyć się życiem.

  • 68. Data: 2009-12-26 09:16:02
    Od: "Jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:hgr1fb$1o4$1@inews.gazeta.pl...

    > co w takim razie zamiast. Kociol uniwersalny na paliwo stale z nadmuchem
    > to dobry pomysl? U mnie kotlownia bedzie w piwnicy, akceptowalna czestosc
    > podkladania do pieca/wybierania popiolu 1 raz dziennie. Da rade?

    Polecam tę dyskusję z forum muratordom
    http://forum.muratordom.pl/ekonomiczne-spalanie-wegl
    a-kamiennego,t118247.htm
    Dużo o piecach i paleniu węglem. Możesz zacząć czytać od razu od strony
    dziewiątej, tam jest streszczenie poprzednich stron.

  • 69. Data: 2009-12-26 13:13:39
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dużo o piecach i paleniu węglem. Możesz zacząć czytać od razu od strony
    > dziewiątej, tam jest streszczenie poprzednich stron.
    Również polecam tą lekturę ,pale tak w moim ponad 30 letnim piecu dozametu i
    jak czytam na tej grupie ile ludzie wydaja na piece i opał to aż dziw
    bierze jak marketing potrafi ludzi skołować.
    pozdrawiam i szczesliwego Nowego Roku życzę

    4661 (20091204) __________

  • 70. Data: 2009-12-26 19:29:40
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem.
    > Betonowa kostka to u nas od 27zł za mkw a granitowa najtansza soro drozej.
    > I za ułozenie betonowej robocizna tansza.
    > Na wiosnę robie podjazd i chcialbym granitową kostke wlasnie ale ceny
    > mnie odstraszaja- bodajze 450zł za tone a z tony tej kostki to 6-8 mkw
    > mozna ułozyć

    e tam nie przesadzaj z tymi cenami, nie kupuj u żyda. Ja do siebie
    kupowałem 550 ton bezpośrednio w Strzegomiu, cena 130zł za tone zwykłej
    szarej chyba 8x10 za bazalt czarny już 700 za tonę - wszystko netto.