  • 71. Data: 2009-12-26 20:31:23
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tadek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hh5o74$7hs$1@inews.gazeta.pl...
    > e tam nie przesadzaj z tymi cenami, nie kupuj u żyda. Ja do siebie
    > kupowałem 550 ton bezpośrednio w Strzegomiu, cena 130zł za tone zwykłej
    > szarej chyba 8x10 za bazalt czarny już 700 za tonę - wszystko netto.

    Musze skalkulowac cene z transportem.
    Ode mnie do Strzegomia to z 600km będzie

    Kris

  • 72. Data: 2009-12-28 08:41:07
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "Tadek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Musze skalkulowac cene z transportem.
    > Ode mnie do Strzegomia to z 600km będzie

    to licz jakieś 2,20 netto za kilometr.

  • 73. Data: 2009-12-28 13:27:45
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    wiadomości news:4b33c5ec$1@news.home.net.pl...

    > W sumie dziwny zwyczaj kupować piasek na wagę... Zwłaszcza że nie bardzo
    > widzę, jak można go zważyć przy odbiorze ;)
    >
    > Ja jak zamawiałem to zamawiałem "jedną czubatą wywrotkę" - a ile o
    > ważyło, to było zmartwienie dla zawieszenia kamaza, a nie dla mnie ;)
    >
    > Tutaj wszyscy zamawiali na wywrotki, a nie na wagę, bo i tak nikt z
    > kupujących nie miał jak odważyć ;)

    A jak komuś nie trzeba pełnej wywortki z górką tylko połowę albo 1/3? :)

    tom

  • 74. Data: 2009-12-28 14:32:02
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Masz 12-osobową rodzinę? ;)
    >
    > Taki pałac to koszta - przerób na hotel i niech lokatorzy sami płacą za
    > ogrzewanie albo marzną ;->
    >
    > A poważniej - zdaje się owies w tej chwili będzie tańszy od węgla, nawet
    > miału.

    Stary budynek po remoncie -podniesione poddasze: zmienione z płaskiego na
    spadzisty dach + mały budynek garażowy z mieszkalnym poddaszem i z tego ta
    powierzchnia się wzięła.
    Jak na razie palę ekogroszkiem, ale kiedyś się pewnie kocioł wyeksploatuje i
    wtedy powrócę do tematu
    Pozdrawiam! Marcin

  • 75. Data: 2009-12-28 16:16:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > to licz jakieś 2,20 netto za kilometr.

    Policzą w dwie strony czyli 1200km czyli prawie 3000brutto.
    Na 15 tonach to koszt 200zł na tone + cena kostki wiec porownywalny jak u
    nas na skladzie.
    Jednym slowem nieopłaca sie.;((

    Kris

  • 76. Data: 2009-12-31 09:18:23
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Kris pisze:

> [...]
    >
    > Policzą w dwie strony czyli 1200km czyli prawie 3000brutto.
    > Na 15 tonach to koszt 200zł na tone + cena kostki wiec porownywalny jak

    chłopie kto każe jechać wanną? na plandekę wejdą swobodnie 23 Big Bagi
    każdy po tonie. I transport tylko w jedna stronę, ciebie nie interesuje
    droga powrotna niech sami szukają załadunku.

  • 77. Data: 2010-01-01 19:14:12
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Tadek" <o...@o...pl> napisał

    Wanną 15 ton? :)