  • 11. Data: 2022-01-27 22:51:02
    Temat: Re: Ekomurale to fake
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 January 2022 at 19:35:23 UTC+1, sirapacz wrote:
    > wszystko ok ale to grupa dyskusyjna a ten jełop robi wklejanki z różnych
    > artykułów. długo to znosiłem dzielnie.
    żeby dyskutować, trzeba coś wiedzieć
    naum się
    i dopiero wtedy zabieraj głos

  • 12. Data: 2022-01-28 00:38:16
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 27.01.2022 o 21:32, Baczek napisał:

    > Zmusiłem się do ustawienia filtrów w thunderbirdzie.
    > Spokój, błogi spokój ;)

    Jeszcze jeden, kurwa.

  • 13. Data: 2022-01-28 02:14:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 28 January 2022 at 00:38:20 UTC+1, Collie wrote:

    > Jeszcze jeden, kurwa.
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Nie rozumiem po co te emocje./
    Niech każdy kupi tej farbki odrobinkę z dna puszki, doda barwnika spożywczego, np. z
    buraka i zobaczy, czy barwnik się utleni pod działaniem słońca, czyli UV

    Sprawdziłem i sie nie utlenił, czyli ozon nie zostal wygenerowany

    A jak kto twierdzi inaczej to znajde tego producenta tej farby z Indonezji po 500 zł
    za puszkę, czyli ponad 100 $., niech doda sok z buraka i pokaże, że na słoncu farbka
    wybielala.

    W Polsce ta farbka kosztuje 30 zl za 1kg/litr

  • 14. Data: 2022-01-28 07:16:39
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-27 o 19:34, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    /ujadanie kundla - ciach/

    DO BUDY KUNDLU!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 15. Data: 2022-01-28 07:16:57
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-27 o 19:30, PSYCHOL* Zenek Kapelinder BEŁKOCZE:

    /ujadanie kundla - ciach/*

  • 16. Data: 2022-01-28 07:17:14
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-27 o 19:51, PSYCHOL* Zenek Kapelinder BEŁKOCZE:

    /ujadanie kundla - ciach/*