  • 1. Data: 2009-09-28 17:05:19
    Temat: Ekspres cisnieniowy Zelmera
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Jestem juz po lekturze kilku for dotyczacych ekspresow cisnieniowych.
    Wybor w interesujacych mnie widelkach cenowych (do 550 zl) padl na
    produkt Zelmera.
    Pytanie tylko ktory:

    Ceny bardzo podobne. Mozecie cos doradzic?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-09-28 21:30:07
    Temat: Re: Ekspres cisnieniowy Zelmera
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    I tak wszystko Chiny, co za róznica, pompka sie liczy.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-09-29 06:57:27
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" napisal w wiadomosci:

    > Jestem juz po lekturze kilku for dotyczacych ekspresow cisnieniowych.
    > Wybor w interesujacych mnie widelkach cenowych (do 550 zl) padl na
    > produkt Zelmera.
    > Pytanie tylko ktory:

    Zaden z powyzszych. Kup sobie dowolny Saeco, zaoszczedzisz sobie stresów.

    P.

  • 4. Data: 2009-09-29 07:44:53
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Pietrek wrote:

    > Zaden z powyzszych. Kup sobie dowolny Saeco, zaoszczedzisz sobie
    > stresów.

    te najtańsze cisnieniowe Saeco to gówno i jakościowe i ergonomiczne

    ja proponuję Rowentę
    codziennie od 4 lat 3-4 kawy dziennie

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 5. Data: 2009-09-29 20:58:54
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    >
    > Jestem juz po lekturze kilku for dotyczacych ekspresow cisnieniowych.
    > Wybor w interesujacych mnie widelkach cenowych (do 550 zl) padl na

    Od paru miesięcy mam 013. Wybierałem podobnie jak Ty. Z tych 3:
    12 nie ma możliwości zaprogramowania ilości zaparzanej kawy, a 18 ma
    ściśle określony wybór ile tej kawy zaparzyć (30,40,50,60 ml).
    13 pozwoliła mi ustawić tyle ile potrzebuje (start-stop-zapamiętaj).

    Plus: bardzo duży pojemnik na wodę.
    Minus: stosunkowo mała kratka odciekowa.
    W stosunku do poprzednich AEG lepiej mocowane sitko w grupie (wcisk),
    gorzej jeśli je często zmieniasz (zaparzane 1 lub 2 kawy).
    Mleko spieniane bez problemu, filiżanki podgrzewa (górny element), prądu
    zużywa jak inne (zmierzone).

    pozdrawiam