  • 31. Data: 2010-12-16 08:24:50
    Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No i w jednych przypadkach wcześniej mleko później kawa, w innych odwrotnie.
    Dla mnie nie do zapamiętania.

    Jestem oszczędny, więc musiałem prosić kobietę o zrobienie latte z kapsułek, żeby nie
    pić własnoręcznie przyrządzonej lury ;-))

    -----

  • 32. Data: 2010-12-16 21:29:15
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Gru, 23:20, lukas <l...@w...pl> wrote:

    > dzisiaj właśnie piłem kawę z saszetki/pada i powiem szczerze, że była
    > dobra ;)
    > a co do hermetyczności, każda saszetka pakowana jest w osobne opakowanie
    > (przynajmniej tam gdzie piłem tak było)

    Hehe, to ja juz napisze, ze jak sniegi nie zasypia Polski to jutro juz
    bede mial ten ekspres :)
    W weekend sie pobawie i zdam relacje ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 33. Data: 2010-12-19 19:02:49
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał
    > Zrobienie dobrej aromatycznej silnej kawy (np. Ekspresso)

    Co to jest kawa Ekspersso?

    Pozdrawiam
    FJ

  • 34. Data: 2010-12-19 19:43:25
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 20:02, Filip J pisze:

    > Co to jest kawa Ekspersso?

    To, wiesz chyba tylko ty ;->

    JK

  • 35. Data: 2010-12-19 20:00:33
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Filip J" <f...@o...pl> wrote in message news:ielksu$ml4$1@news.onet.pl...

    > Co to jest kawa Ekspersso?

    Pewnie miało być EKS_PRESSO - czyli fusy drugi raz gniecione.

  • 36. Data: 2010-12-20 08:36:07
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Dec 13, 3:13 pm, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
    > ma mo liwo zrobienia sobie dobrej kawy za ma e pieni dze, r wnie w
    > biurze jest przydatne bo nie robi balaganu.
    > ---------------------
    >
    > Pr bowa em t kaw . Kilka rodzaj w, tak e t z drug kapsu k na mleko.
    >
    > Da e sobie wypra m zg marketingowcom. Dosypali chemii do kapsu ek i ni
    > si delektujesz. Pewnie lubisz opycha si glutaminianem sodu z dodatkiem
    > mi sa?
    >
    > Kawa rozpuszczalna jest kaw . Wywarem z kawy zmielonej osuszonym przez
    > pryskanie z dyszy w suchym powietrzu. To samo co si pije, tylko bez wody.
    Czasem sie wypowiadasz jak pelnoletni, ale to powyzej to bajeczki dla
    dzieci z przedszkola.
    Owszem taka jest historia powstania kawy rozpuszczalnej, ale to jest
    bardzo droga technologia. W niektórych sklepach z kawą można taką kawę
    liofilzowaną kupić, ale tylko w niektórych.

    > Kawa w kapsu kach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
    > Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.

    Na pewno mniej w niej chemi niż w rozpuszczalnej, a w tych bez super
    smaków, mleka etc. nie ma wcale bo i po co miała by być?

    --
    ZZ@private

  • 37. Data: 2010-12-20 21:05:52
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    > Co to jest kawa Ekspersso?

    Chodzi oczywiście o Espresso ;)

    PS. Zamówilem sobie kilka dni temu padsy w standardzie E.S.E (Easy Serving
    Espresso) , standard włoski ...
    Każdy pads pakowany indywidualnie w aluminiowe opakowanie.
    Bardzo aromatyczne włoskie kawy ...

    Ekspres zupełnie inaczej taką kawę przygotowuje niż w przypadku padsów typu
    Senseo ...

  • 38. Data: 2010-12-21 18:35:10
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Gru, 22:29, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Hehe, to ja juz napisze, ze jak sniegi nie zasypia Polski to jutro juz
    > bede mial ten ekspres :)
    > W weekend sie pobawie i zdam relacje ;)

    To tak:
    Ekspres wykonany solidnie ;) Przynajmniej teraz, jak jest nowy.

    Kawa bardzo smaczna (duzo lepsza od rozuszczalnej).
    Cappucino z fajna pianka, latte tez ok :) Machiato prawie jak z
    obrazka :D

    Ekspres jest malo upierdliwy (w sam raz na szybka poranna kawe).
    Ogolnie jestem zadowolony z zakupu :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 39. Data: 2010-12-21 19:16:19
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-12-20 22:05, /// Kaszpir /// pisze:
    > PS. Zamówilem sobie kilka dni temu padsy w standardzie E.S.E (Easy
    > Serving Espresso) , standard włoski ...
    > Każdy pads pakowany indywidualnie w aluminiowe opakowanie.
    > Bardzo aromatyczne włoskie kawy ...

    gdzie z ciekawosci?
    ja sie rozgladalem za nimi, i jedyne E.S.E. jakie znalazlem, to w
    carrefour firmy.. carrefour (oczywiscie nie bylo nawet napisane E.S.E)

    jak sie o to pytalem w ostatnich dniach, to jak na wariata na mnie
    patrzyli... ze te 3w1 to nie u nich

    Sierp

  • 40. Data: 2010-12-22 08:33:47
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > carrefour firmy.. carrefour (oczywiscie nie bylo nawet napisane E.S.E)
    >
    > jak sie o to pytalem w ostatnich dniach, to jak na wariata na mnie

    Allegro ...

    Jest kilku sprzedawców.

    U mnie jak pytałem o padsy E.S.E to patrzyli na mnie jak na kosmitę ;)