-
11. Data: 2014-01-24 16:24:07
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):
> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze
> mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu
> ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny
> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę
> zawartą w Opineo.
Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
-
12. Data: 2014-01-24 19:20:46
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
<r...@k...pl> u...@4...com
> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze
> mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu
> ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny
> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę
> zawartą w Opineo.
: Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
To Twój wniosek.
A ja będę co jakiś czas przypominał o tym, że Electro.pl
oszukuje klientów, zaś Opineo buduje fikcyjne reputacje
sklepów, przez co Empik wypada w Opineo źle (choć moim
zdaniem to dobry sklep) a Electro wypada dobrze, choć
to skandalicznie zły sklep.
Gdy ostrzeżony prze mnie człowiek kupi lodówkę ze zniszczonymi
drzwiami (czyli taką, która funkcji lodówki nie spełnia)
a Electro miesiącami będzie wodził za nos -- nadmiernie
odważny klient przypomni sobie moje słowa...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
13. Data: 2014-01-25 16:15:12
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lbuaua$k8a$1@node2.news.atman.pl...
>
> <r...@k...pl> u...@4...com
>
>> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie
>> przeze
>> mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :)
>> w celu
>> ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją
>> zamieszczał
>> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić
>> potrzebny
>> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą
>> ocenę
>> zawartą w Opineo.
>
> : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
>
> To Twój wniosek.
Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.
Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej
troski".
-
14. Data: 2014-01-30 14:45:27
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik wrote:
> Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w
> <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
> Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):
>
>> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja
>> zostanie przeze mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na
>> grupach dyskusyjnych :) w celu ukazania prawdziwego oblicza
>> wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
>> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić
>> potrzebny
>> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o
>> nieuczciwą ocenę zawartą w Opineo.
>
> Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)
-
15. Data: 2014-01-30 16:49:56
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$...@n...task.gda.pl
>> Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
> ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)
Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :)
A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych,
może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię
już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :)
Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy...
Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd
nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu
oczekiwania.
Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może
jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład)
zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta.
Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba
(Electro.pl czy Opineo) perfumerią...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
16. Data: 2014-01-30 16:54:39
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Pszemol" lc0kec$ter$...@d...me
>> : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
>> To Twój wniosek.
> Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.
> Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski".
Cóż z tego? Michał Kawecki też tak myślał, ale okazało się, że
to on wymaga ,,specjalnej troski''? Że i on, i ci, którym
doradzał... (przykładowo skopiowanie zapasowej MFT w miejsce
uszkodzonej ,,zasadniczej'')
Można długo (jak Michał Kawecki czy Ty bądź Electro.pl)
powtarzać -- jestem mądry, jestem najmądrzejszy, jestem
doskonały... Ale żadna mantra nie ma mocy sprawczej...
Czas zwykle weryfikuje to i owo. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....