  • 21. Data: 2013-08-20 14:13:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" m...@4...com

    >>Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:

    > a o ksiedzach nic tam nie bylo?

    Odezwał się żyjący w chlewie, któremu brak powietrza nie przeszkadza. :)
    Mądrzy ludzie uznali, że wentylacja jest potrzebna, mój ,,rozmówca''
    (jak na świnię z chlewa przystało?) uważa, że wentylację wymyślili
    głupcy. Aby było jasne -- źródło tych twierdzeń można znaleźć
    w postach mego ,,rozmówcy''.

    Firma Electro.pl ma swoich adoratorów (jak widać wyraźnie) w środowisku
    duchownych osób i ani chybi z tego, co ukradnie mnie (i innym) da na ten
    Kościół. W ten sposób ów Kościół chce powetować sobie stratę ,,rodzinnej
    firmy''. BTW -- miasto Białystok jest nieprzejezdne (wczoraj na przejechanie
    raptem dwóch kilometrów straciłem godzinę czasu i spóźniłem się na wizytę
    lekarską; aby było jasne -- owszem, lekarz przypisał proszki, choć akurat
    nie psychotropy, gdyż był to angiolog, nie zaś psychiatra) i zadłużyło się
    tak (budując drogi) iż przy pomyślnych ,,wiatrach'' trzeba będzie te długi
    spłacać ponad 100 lat. :)

    Duchowni się nażrą, naruchają (wasze śliczne córeczki przerąbią w cipcie,
    i w dupcie, i w śliczne, dziecięce usteczka) a wy będziecie pytali o to
    dlaczego jest aż tak źle. :) I dlaczego PO kupuje fotele po 13.5 kpln...

    Akurat ja mieszkam dzielnicy, która ma dobre drogi -- bo tutaj mieszka
    jego ekscelencja, prezydent. Ale reszta miasta ma drogi takie, że trudno
    po nich jeździć. Dzięki tym drogom (i wiadomym fotelom w ministerstwie)
    rosną dwory, kwitnie kultura... Budowane jest państwo prawa i sprawiedliwości
    dziejowej, w tym i wolność słowa, także wolność wypowiedzi księży oraz
    stawiane są podwaliny pod kolejne rozbiory RP. :)

    Mam nadzieję, że za sto lat nie będzie już młodych i gniewnych, którzy
    zechcą lać swoja krew, aby kolejna Rzeczypospolita odzyskała swą
    niepodległość. Bałty zjednoczą się ze Skandynawią, zachodnia Polska
    stanie się częścią Rzeszy niemieckiej a wschodnia przyłączy się do
    Białorusi i Ukrainy. Taką cenę zapłaci polski naród za swą wierność
    bogu, jakom jest Kościół. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-08-20 14:16:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" f...@4...com

    > nie bierze sie do serca co ty wypisujesz na grupach. moznaby osiwiec

    Nawet ortografii nie znasz. :) Ordynarne błędy -- moznaby.
    To obraz obrońcy Electro.pl i obrońcy Kościoła. :)

    kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
    towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
    tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
    można znaleźć pisownię cząstek by...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-08-20 14:27:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" d...@4...com

    > jak nie chcesz sie bujac i czekac nie wiadomo ile, to

    możesz pobujać się z ludźmi takimi jak Przesmiewca.

    > olewasz bezposrednie skorzystanie z gwarancji
    > i sprzet oddajesz sprzedawcy na niegodnosc towaru z umowa,
    > chronia cie wtedy ogolne przepisy unijne dotyczace zakupow
    > konsumenckich. w tym momencie to sprzedawca musi sie wywiazac
    > z przepisow, a to, jak to zalatwi z producentem, to juz nie
    > twoja sprawa. sprzedawca ma na to wlasnie 2 tygodnie

    Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.
    Co z tego, że bezspornie uznano moje racje 3 razy (tylko tyle razy
    korzystałem z tej ustawy) skoro polskie państwo jest bezsilne wobec
    sprzedawców? :)

    -- ZETO ustąpiło w wyniku tego, co pisałem na grupach,
    nie chcąc dłuższej kompromitacji

    -- grzałkę rzecznik poradził mi darować
    (od grzebania się w pralce mam uszkodzony kręgosłup -- jak
    widać dla rzecznika to mały problem, bo to człowiek
    kulturalny_inaczej, który z ludzi chorych wyśmiewa
    się po kryjomu, nie jawnie)

    -- nagrywarkę LG tez ów rzecznik polecił mi darować...

    BTW ZETO -- za pieniądze podatników kształcił ów zakład ludzi
    bezrobotnych, przystosowując ich do pracy. Co z tego, że kształcił
    profesjonalnie, skoro nie wiedział o tym, że od (dziesięcioleci?)
    w Polsce w ,,gniazdkach'' panuje napięcie 230 V, nie zaś 220 V?...

    Czysta parodia.

    BTW -- właśnie owo napięcie stało się powodem ustąpienia ZETO.
    ZETO wolał zabrać kompromitujące dokumenty (wraz z nagrywarką)
    i zwrócić mi pieniądze.

    O nagrywarce ZETO twardo mówił, że jest sprawna, ale że ja mam
    zły komputer. Nawet podał dowody sprawności nagrywarki, szukając
    błędów tam, gdzie ich naprawdę nie było .

    Ja zaś mogę postawić i same płyty do analizy, i skany jakości
    ich nagrania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-08-20 16:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
    > Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
    > nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,

    "sam rzecznik" ... urzednik jak kazdy inny :-)

    > a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
    > tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
    > pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)

    Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.

    Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
    to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
    naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
    I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)

    Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
    cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
    zwrot pieniedzy tez prostszy.
    Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
    urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
    "juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".

    > Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

    Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa
    robote.

    J.

  • 25. Data: 2013-08-20 16:33:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    >
    > IMO - na jedno wyjdzie.

    Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    > Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    > prosze czekac 2 tygodnie.

    To zależy od marketu, towaru itd.

    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej

    Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    problemu.

    > Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    > bujac.

    W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
    dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>

  • 26. Data: 2013-08-20 16:36:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net
    >
    > Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
    > szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
    > zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
    > mnie lepiej niż bardzo dobrze.

    I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?

    Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
    Na szczescie tylko raz poznalem :-)

    > Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
    > Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
    > sprzedaży wielu innych.

    I nie mieli niemacanych ?

    > Tu, czyli w Electro.pl?

    Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.

    > Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    > Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
    > sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    > 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.

    A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
    :-P

    > I jakoś nie
    > pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    > pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
    > i pozwolono na zaglądanie do środka.

    Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
    obnizki ceny :-P

    > BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    > Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    > tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    > czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

    I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)

    J.

  • 27. Data: 2013-08-20 16:42:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
    > zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
    > czynniki obce i niezależne...

    Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

    W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    kolejny raz.

    > Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy

    Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

  • 28. Data: 2013-08-20 18:58:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?

    Albo do Brna. Przysłał, zabrał, wymienił akumulator
    na nowy, dwa razy pojemniejszy i odesłał.

    > Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
    > Na szczescie tylko raz poznalem :-)

    Ja tez poznałem i cieszę się dobrym akumulatorem.

    > I nie mieli niemacanych ?

    Nie.

    > Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.

    Telewizor Samsunga z Auchan -- zero problemów.
    Smartfon Samsunga z Play -- tak samo.

    > A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
    > :-P

    Mam nadzieję, że tak nie będzie.

    > Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
    > obnizki ceny :-P

    Skoro rozfoliował, chyba lepiej by uczynił, gdyby przetestował. :)
    Aby było jasne -- nie prosiłem o rozfoliowanie. Może rozfoliował,
    aby przecenić i kupić -- na takiego wygladał. :)

    > I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)

    Alcatele nie są rozbieralne -- są wstydliwe. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-08-20 19:02:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net

    > Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    > I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

    Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)

    > W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    > sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    > kolejny raz.

    Czas, czas, czas...

    > Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

    Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-08-21 08:21:58
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Odezwał się żyjący w chlewie, któremu brak powietrza nie przeszkadza. :)

    blad kolego, bo odezwal sie koles, ktory zyje w domu bez kominow, za to z rekuperacja
    i GWC i nie ma
    grzyba w lazience jak ciszewski. ot i cala prawda.

    daj jescze o ksiedzach, bo malo bylo