  • 81. Data: 2013-08-26 16:13:10
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:10:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > Musiales miec jakas zasadnicza nauczycielke.
    > Ona bila po lapach, ja wczesniej bili po lapach, to was razi.
    >
    > Mnie widac jak nieuk uczyl, bo wcale mnie nie razi :-)

    Tak z ciekawości: znasz Stokrotkę?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 82. Data: 2013-08-26 20:06:20
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:30, ALEX Alpha MR pisze:
> [...]
    gdzie możesz coś przeliczyć a ilość tam gdzie się nie da.
    gazami tak samo. Z pieniędzmi tak samo.
    rozróżnianie dokąd i gdzie czy szłem/szedłem.
    do szafy i gdzie w szafie by stosować zamiennie te dwa słowa.

    gde/kuda i zamiana jest traktowana jak duży błąd jezykowy.
    > Jednostkami objętości, albo masy dla naprzykładu.

    I w przekłada na liczby. Objętość i masa to także nic innego jak liczby.

    > Teoretycznie każdą, praktycznie bardzo rzadko ma to sens. Pilicz może
    > liczbę ziarenek w 100 ton piasku.

    Policzę na na objętość, albo wagę, - podsumowanie i tak wyjdzie w liczbach.

  • 83. Data: 2013-08-26 20:07:34
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 11:38, JoteR pisze:

    > Żeby nie był zupełny OT - liczba, czy ilość telefonów w promocji? ;->
    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1856
    >
    > JoteR

    Ktoś wiarygodny i uczciwy poda wartość w liczbach, matacz, a może nawet
    i oszust - w ilości, czyli - "było dużo, zostało mało - spiesz się i
    kupuj już teraz"...

  • 84. Data: 2013-08-26 20:08:04
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    > "Trybun" kvcdl7$ic1$...@u...news.interia.pl

    > Możesz uczynić z moimi wyjaśnieniami to, co uważasz za stosowne.
    > Ja Twoich (tego typu) nie chcę.

    No cóż, skoro nie chcesz gadać o konkretach, a tylko liczby są konkretami.

    > I jak wybrnąłeś?

    Modyfikacja wpisu APN, bo usunięcie nic nie dawało.

    > Być może.Słyszałeś o tej:
    >
    > Condoleezza Rice
    >
    > pani?

    Coś słyszałem, przypomnij w jakim sklepie sprzedaje?

  • 85. Data: 2013-08-27 02:15:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" kvg5he$g3v$...@u...news.interia.pl

    > Modyfikacja wpisu APN, bo usunięcie nic nie dawało.

    Popsułeś wpis pomarańczowy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 86. Data: 2013-08-27 08:52:01
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Juz sie zatarlo. O ile nie mozesz powiedziec "liczba wody", to "ilosc
    > APN" juz nie razi.

    `Przyszłem' już też tak nie razi :)))

    J.

  • 87. Data: 2013-08-27 08:54:25
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Mnie widac jak nieuk uczyl, bo wcale mnie nie razi :-)

    To nie kwestia nauczyciela tylko srodowiska. W lubelskim nadal się mówi `sześć metry
    ziemi' i to większość.
    Pewnie nauczyciele pewnie też.

    J.

  • 88. Data: 2013-08-28 09:09:07
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    Tak, APN "internet" po modyfikacji jest "@internet1", nazwa także inna...

  • 89. Data: 2013-08-29 23:29:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" kvk7mb$vg6$...@u...news.interia.pl

    > Tak, APN "internet" po modyfikacji jest "@internet1", nazwa także inna...

    Ja jestem wrażliwy na ,,te'' sprawy, dlatego
    często sprawdzam, czy mi przypadkiem ;) nie ubywa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2013-08-29 23:46:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." c3mw7v2j99w7.n6a42bawmleq$....@4...net

    > Juz sie zatarlo. O ile nie mozesz powiedziec "liczba wody", to "ilosc
    > APN" juz nie razi.

    poszłem, poszedłam, ilość wiader, liczba wody, ja stać na
    chodnik, wogle, włałczać, muszem, jdę, iadę, jadeł, wszed...

    Jeśli takie słowa wystąpią pojedynczo -- rażą lub nie, ale
    gromadzenie wielu takich wybryków prowadzi do bełkotu.

    -=-

    Nie chce być politykiem, ale prezydent dał zły przykład -- i to wielokrotnie.

    -- piewca pokoju i pojednania pozwolił na niemal połamanie
    rąk swemu interlokutorowi, będąc niedawno na Ukrainie

    -- Polak, ,,pamiętający'' opuszczenie Polaków w czasie
    zaborów, kampanii wrześniowej, okupacji i czasów PRL
    nazywa międzynarodowe interwencje zbrojne w Iraqu
    czy Afganistanie 'polityką inwazyjną'

    -- no i pisze o łączeniu się w bulu i nadzji

    Pomyśl, co będzie, gdy ludzie będą twierdzili -- kompania, czy kampania...
    (od kompana mamy kompanię -- zbiorowisko kompanów) Co wówczas, gdy bedom
    pisali, rze nie warzne jest, co człowiek pisze ale co myśli nie wyrarza...

    Z funkcji komunikatywnej pozostanie jeno ekspresyjna. :)
    Teraz wyobraź sobie, że mamy urządzenia (BT, WiFi, 3G) które
    nie stosują się do przyjętych norm... Dogadają się? Raczej
    moze być problem...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'