  • 1. Data: 2013-08-22 11:15:02
    Temat: Eleganckie/fachowe mocowanie rur spiro do ściany i sufitu
    Od: w...@g...com

    Może ktoś podpowie, czym fachowo a raczej ładnie przymocować rurę spiro do ściany lub
    podwieszona do sufitu. Fragmenty rur spiro - zwłaszcza przy rekuperatorze nie będą
    zasłonięte i chciałbym, aby ta plątanina rur, które się łączą, zbiegają, etc.
    była ładnie przymocowana do ściany bądź sufitu.

    Oczywiście waga jest minimalna, na razie sznurkiem bądź taśmą pokleiłem, do ściany
    kołkami, do sufitu spinaczem, ale wzrokowo wygląda tak sobie :)

    Może macie własne rozwiązania?

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2013-08-22 19:15:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 11:15:02 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:
    > Może ktoś podpowie, czym fachowo a raczej ładnie przymocować rurę spiro do ściany
    lub podwieszona do sufitu. Fragmenty rur spiro - zwłaszcza przy

    A jakie srednice? Sa uchwyty do rur kanalizacyjnych - moze sie nadadza?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-08-22 20:40:21
    Od: w...@g...com

    > A jakie srednice? Sa uchwyty do rur kanalizacyjnych - moze sie nadadza?

    średnice to 160mm, 125mm, 100mm.

    Jeżeli nie ma innych pomysłów to ten chyba najlepszy jest. Mam takie dwa uchwyty
    (metalowe z gumowymi wkładkami) - wyglądają ok, jedynie drogawe, bo faktycznie mogą
    sporo udźwignąć.

    pzdr
    Bogdan

  • 4. Data: 2013-08-23 00:16:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > średnice to 160mm, 125mm, 100mm.
    >
    > Jeżeli nie ma innych pomysłów to ten chyba najlepszy jest. Mam takie
    > dwa uchwyty (metalowe z gumowymi wkładkami) - wyglądają ok, jedynie
    > drogawe, bo faktycznie mogą sporo udźwignąć.

    albo takie specjalne wieszaki które sie dokręca do rury wkrętami a potem
    wiesza do sufitu na gwintsztangach...

  • 5. Data: 2013-08-24 21:43:37
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Uchwyty z kołkiem lub perforowana taśma.
    Otake cuś:
    http://wentylatory.istore.pl/pl/pb-17-06-tasma-perfo
    rowana-montazowa-25mb.html