  • 31. Data: 2010-10-09 07:35:43
    Temat: Re: Elektryk - duży koszt
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:6279970a-589d-4f85-b456-72e78574d96e@p26g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 8 Paź, 10:44, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Można było 3 tys zaoszczędzić robiąc samodzielnie.

    Oczywiście... A może pytacz nie jest elektrykiem i robota by mu zajęła
    2 tygodnie wyrwane z urlopu?
    ========================

    Też nie jestem. To propozycja. Niektórzy mają czas.

    > Kolejny 1-1,5 tys kupując w hurtowni, a nie przez elektryka.

    To jesteś jasnowidzem i wiesz dokładnie co facet kupił, ile esek, ile
    różnicówek, jakie przewody i ile, gratuluję :>
    ---------------

    Nie muszę wiedzieć dokładnie. Wiem jak to jest. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2010-10-09 07:37:52
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > jego transportu. Pewnie, że jak chcesz taniej, to mu materiał przywieź,
    > ale... było tu już o tym nie raz - majster może wtedy nie podjąć się
    > roboty, albo nie dać gwarancji na dobre działąnie instalacji.

    Nie ma prawa nie dać gwarancji dlatego, że nie jego materiał. Może co
    najwyżej określić na piśmie zapotrzebowanie. Jak się wszystko zgadza, to nie
    ma podstaw nieudzielenia gwarancji.

  • 33. Data: 2010-10-09 09:19:34
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-10-09 09:35, Jan Werbinski pisze:

    > To jesteś jasnowidzem i wiesz dokładnie co facet kupił, ile esek, ile
    > różnicówek, jakie przewody i ile, gratuluję :>
    > ---------------
    >
    > Nie muszę wiedzieć dokładnie. Wiem jak to jest. :-)

    A czemu zakładasz że hurtownia się podzieli z Tobą rabatem, a elektryk
    nie. Oczywiście on sobie doliczy koszty zakupu ale on może z hurtowni
    taniej kupić niż

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 34. Data: 2010-10-09 09:22:04
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-10-09 09:37, Jan Werbinski pisze:

    > Nie ma prawa nie dać gwarancji dlatego, że nie jego materiał. Może co
    > najwyżej określić na piśmie zapotrzebowanie. Jak się wszystko zgadza, to
    > nie ma podstaw nieudzielenia gwarancji.

    Na poprawność połączeń da gwarancje, ale jak ma odpowiadać za przewody
    których nie dostarczał. Ja już widziałem przewody gdzie nie było
    ciągłości żył

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 35. Data: 2010-10-09 17:16:40
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    wiadomości news:4cb0343c$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na poprawność połączeń da gwarancje, ale jak ma odpowiadać za przewody
    > których nie dostarczał. Ja już widziałem przewody gdzie nie było ciągłości
    > żył

    W konkretnym przypadku braku ciągłości żył będzie odpowiadał elektryk,
    ponieważ nie sprawdził przewodu.
    Podaj inne konkretne pytania, to powiem Ci kto będzie odpowiedzialny.

  • 36. Data: 2010-10-09 17:17:11
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    wiadomości news:4cb033a6$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...

    > A czemu zakładasz że hurtownia się podzieli z Tobą rabatem, a elektryk
    > nie. Oczywiście on sobie doliczy koszty zakupu ale on może z hurtowni
    > taniej kupić niż

    Bo tak wynika z mojego osobistego doświadczenia.

  • 37. Data: 2010-10-09 17:29:41
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-10-09 19:16, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > ponieważ nie sprawdził przewodu.
    > Podaj inne konkretne pytania, to powiem Ci kto będzie odpowiedzialny.

    A jak będzie nie ciągła to kto zapłaci za rozłączenie demontaż odcinka,
    demontaż, ponowny montaż i podłączenie ?

    Twoje spojrzenie na świat już poznałem, tamto i to pytanie w zasadzie są
    retoryczne :)

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 38. Data: 2010-10-09 19:45:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:
> [...]
    > najwyżej określić na piśmie zapotrzebowanie. Jak się wszystko zgadza,
    > to nie ma podstaw nieudzielenia gwarancji.

    da ci gwarancję na robotę z wyłączeniem materiałów :)

    i idź sie potem procesować... :)

  • 39. Data: 2010-10-09 21:24:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    wiadomości news:4cb0a686$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...

    > A jak będzie nie ciągła to kto zapłaci za rozłączenie demontaż odcinka,
    > demontaż, ponowny montaż i podłączenie ?

    Elektryk może sprawdzić zwój 100m kabla. Zajmuje to minutę. Jeżeli nie
    sprawdzi, to bierze odpowiedzialność.

  • 40. Data: 2010-10-09 21:29:55
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-10-09 23:24, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > wiadomości news:4cb0a686$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...

    > Elektryk może sprawdzić zwój 100m kabla. Zajmuje to minutę. Jeżeli nie

    Podstawa prawna (przepis/umowa)? Jak występujesz z powództwem, to musisz
    coś napisać w pozwie.

    M.