  • 11. Data: 2016-02-19 17:28:24
    Temat: Re: Energa czy ich p.
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Szczerze to nie wiem bo na Slasku kroluje Tauron. Ale ja tam bym na Twoim
    > miejscu za nich tak nie plakal - Jakis 1mld dochodu w 2015 mieli wiec
    > chyba im biznes idzie dobrze ;)
    > pozdr.

    A może ktoś wie, jakiego dostawcę wybrać we Wrocławiu, jaką taryfę i w
    ogóle jak to się robi - może jakieś linki itp.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2016-02-19 20:28:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-19 o 08:36, Budyń pisze:

    > do mnie dzwonili wczoraj - mimo ze kiedys przysłali kwity. Prund z elektrykiem :)
    > Prund jest tańszy ale suma rachunku wyższa
    Do tego w umowie są kwiatki typu, zmiana taryfy opłata 50zł,
    zmian warunków 50, itd.
    I tak za każdą pierdołę która w normalnej umowie jest bezpłatna oni chcą
    dodatkowe opłaty.

    --
    Pozdr

    Janusz_K