  • 1. Data: 2013-01-26 23:56:44
    Temat: FISKARS -dowód zakupu się znalazł :)
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Jak to w życiu bywa ,za porada waszą poszedłem i dowód się znalazł :) na
    zakup tej siekierki i fiskars wymienił 4 letnią siekierkę na nówkę sztukę
    Pozdrawiam
    Jestem very Happy

  • 2. Data: 2013-01-27 02:10:01
    Temat: Re: FISKARS -dowód zakupu się znalazł :)
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    > zakup tej siekierki i fiskars wymienił 4 letnią siekierkę na nówkę sztukę

    Czyli co?
    Przerolowali paragony?
    w/k

  • 3. Data: 2013-01-27 02:54:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 02:10:01 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:

    > Czyli co?
    > Przerolowali paragony?

    Raczej kupil uzywany paragon na siekiere :D

    Kiki - moze zamiast wreczac budowlancom te paragony wiecej zarobisz na sprzedawaniu
    ich na allegro ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.