  • 11. Data: 2013-08-07 00:57:23
    Temat: Re: Fanaberie śmieciowe cd.
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ktr8do$2uma$1@news2.ipartners.pl...
    > Już miałem nadzieję że im przeszło ale jednak nie.
    > Oto co dzisiaj dostałem pocztą.
    > http://fotoo.pl/show.php?img=586965_imag0672.jpg.htm

    ciekawe, to sortuj poprawnie bo beda widziec kto brudzi ;)

    Sortowanie jest zasadne, jest wlasciwe ale o nalepkach pierwszy raz slysze.
    Jakas weryfikacja czy ktos sortuje prawidlowo czy oszukuje (by miec taniej)
    jednak byc musi jesli nie chcesz by inny na Tobie zerowali. Ale coz troche
    przesada :) Ja i tak sortuje i to od lat kilku wiec mnie by to zbyt nie
    ruszalo.

  • 12. Data: 2013-08-07 08:08:56
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale coz troche przesada :) Ja i tak sortuje i to od lat kilku wiec mnie by

    Sortuję śmieci od 7 lat. Mieszkając w Austrii sortowałem śmieci 8 lat.
    Ty chcesz mnie w czymkolwiek pouczać?

  • 13. Data: 2013-08-07 08:59:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No to czekamy na wypowiedzi zwolenników ustawy :)

    Nie poniosło Cię aby troszkę? Czy za ostatnie utonięcia i wypadki tez
    odpowiada ustawa?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2013-08-07 09:06:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 18:57:53 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > No to czekamy na wypowiedzi zwolenników ustawy :)
    To ja się wypowiem
    Głupota urzedasów w Nowym Sączu.
    Niech Marek do jakiegoś TVNu to wyśle to może jak ich wyśmieją na całą Polske to
    wycofaja się z durnego pomysłu.
    Bo co taki kod da urzedasom? Informację że dane gospodarstwo oddało plastyki i szkło.
    To ja bym dla jaj 4 worki wzioł na kazdy kod nakleił i w kazdy worek jedna butelke
    włożył. Pracownik odbierający śmieci by musiał 4 razy czytnikiem kliknąć i znaczy 4
    worki plastyków oddałem;)

  • 15. Data: 2013-08-07 09:59:15
    Od: m...@g...com

    On Wednesday, August 7, 2013 9:06:09 AM UTC+2, Kris wrote:

    > To ja się wypowiem
    >
    > Głupota urzedasów w Nowym Sączu.
    >
    > Niech Marek do jakiegoś TVNu to wyśle to może jak ich wyśmieją na całą Polske to
    wycofaja się z durnego pomysłu.

    Już było -akurat nie w Sączu, ale w Poznianiu nad tym myślą. Rozumiem motywację
    (płacę za segregowane, wywalam jak leci, w końcu to Polska) - jak zwykle u nas
    znajdzie się z 5-10% cfaniaków więc żeby uszczelnić system do***lą wszystkim.

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-poznan,43/chca-sprawd
    zac-co-wyrzucasz-do-smieci-worki-z-kodami-kreskowymi
    ,341603.html

    U nas worki na segregowane mogą być własne - ale przezroczyste - tu jest trochę nisza
    rynkowa bo mało kto ma takie 120L.

    mucher

  • 16. Data: 2013-08-07 10:31:44
    Temat: [OT] Re: Fanaberie śmieciowe cd.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-08-07 09:59, m...@g...com wrote:
> [...]
    ,341603.html

    > U nas worki na segregowane mogą być własne - ale przezroczyste - [...]

    Ale urzędnicy mają obowiązek działać *w granicach prawa*.

    Jeśli jest stosowny zapis (w ustawie lub w uchwale gminy), to należy się
    do niego dostosować. Jeśli takiego zapisu nie ma i urzędnik czegoś
    wymaga, to spokojnie można go wysłać "na drzewo".

    Jeśli zapis (w uchwale gminy) narusza prawo to należy go zaskarżyć.

    Jeśli zapis jest zbyt uciążliwy to należy go zmienić, w skrajnym wypadku
    wymieniając wybrańców samorządowych.

    To jest *elementarz* troszczenia się o *własne* sprawy.

    Oczywiście można też ponarzekać na usenecie jacy to oni są niedobrzy.
    Ale to rzadko kiedy rozwiązuje jakiekolwiek inne problemy, niż problemy
    mentalne u narzekacza.

    Piotrek

  • 17. Data: 2013-08-07 16:40:02
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "4cx1000" <s...@p...pl> wrote in message
> [...]

    Oby w następnnych wyborach kandydował mój faworyt Biedroń, a w ogóle gdyby
    doszło kliku transwestytów. Mają mój głos murowany ! Od poprzednich wyborów
    już tylko głosuję na gejów, trans i tak dalej. Wybory to jest już dowcip z
    demokracji więc i my wyborcy bądźmy dowcipnisiami.

  • 18. Data: 2013-08-07 16:56:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > wyborów już tylko głosuję na gejów, trans i tak dalej. Wybory to jest już
    > dowcip z demokracji więc i my wyborcy bądźmy dowcipnisiami.

    Wybacz, ale nie rozumiem co jest dowcipnego w tym, że na zachodzie się
    śmieją że aby u nich zostać posłem trzeba mieć jakieś doświadczenie, działać
    w strukturach lokalnych, być zaangażowanym w jakiś ruch obywatelski, być
    aktywnym w swojej gminie itd. a w Polsce wystarczy zmienić płeć.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2013-08-07 18:48:12
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Będę im naklejał na spodzie worka.

  • 20. Data: 2013-08-07 19:08:11
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 18:48:12 UTC+2 użytkownik 4cx1000 napisał:
    > Będę im naklejał na spodzie worka.

    Naklejka będzie bezpieczniejsza gdy będzie naklejona od środka - wtedy nie groźne jej
    warunki atmosferyczne itp. ;)