  • 21. Data: 2013-08-07 19:45:27
    Temat: Re: Fanaberie śmieciowe cd.
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    news:kttn78$tap$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wybacz, ale nie rozumiem co jest dowcipnego w tym, że na zachodzie się
    > śmieją że aby u nich zostać posłem trzeba mieć jakieś doświadczenie,
    > działać

    Bo poseł powinien nas bronić przed Unią i jej głupotami, a radny ktoś z
    gminy powinen jeszcze nas bronić przed Warszawką + Unią. A co oni robią?
    Działają na naszą niekorzyść. Więc lepiej nie będzie, za to może być
    weselej.
    Każdy/a trans, homo, czy *.fil będzie miał mój głos jak będzie kandydował.

  • 22. Data: 2013-08-07 20:38:31
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    > Każdy/a trans, homo, czy *.fil będzie miał mój głos jak będzie kandydował.

    Jak to szło... ?

    Swój do swego ciągnie... ?

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 23. Data: 2013-08-08 19:09:17
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    kiki wrote:

    > Więc lepiej nie będzie, za to może być weselej.
    > Każdy/a trans, homo, czy *.fil będzie miał mój głos jak będzie kandydował.

    No popatrz, w tym samym czasie niezależnie doszedłem do tego
    samego wniosku i postępowania. :-))) Przy czym u mnie kryterium
    nie idzie po trans, tylko po tym, kto jest większym błaznem.
    Niestety mój faworyt Andrzej L. już raczej nigdzie nie wystartuje,
    więc siłą faktów padło na żeńszczyznę Anię G.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 24. Data: 2013-08-09 05:58:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message

    > nie idzie po trans, tylko po tym, kto jest większym błaznem.
    > Niestety mój faworyt Andrzej L. już raczej nigdzie nie wystartuje,
    > więc siłą faktów padło na żeńszczyznę Anię G.

    I dobrze :-)
    Ja miałem tylko homo do wyboru :-)