  • 11. Data: 2010-06-25 00:06:58
    Temat: Re: Filtry wody
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:i006ti$oio$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    >
    > A po co filtry?.Czy wode z wodociagów masz marnej jakości?

    Dobrej, bo smaczna bez gotowania. Czasem jednak ma dużą ilość zanieczyszczeń
    mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś robotami prowadzonymi
    przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to wystąpi = nieszczęście.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-06-25 01:45:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
    > zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
    > robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to

    Pałeczki z kwasu szczawiowego na rdzawe plamy. Zwilzyć miejscez rdzą,
    potrzeć pałeczką, za chwilę gdy plama zblaknie - wyprać, aby dziury nie
    zrobiło.

  • 13. Data: 2010-06-25 05:49:38
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    >
    > A po co filtry?.Czy wode z wodociagów masz marnej jakości?

    a gdzie masz wode wodociagowa dobrej jakosci?

  • 14. Data: 2010-06-25 05:51:32
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
    > robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to

    na wejsciu zamontuj "zwykly" filtr wodny siatkowy - powinno wystarczyc. U
    mnie na ten przyklad gwarancja gazowego przeplywowego podgrzewacza wody
    (zwanego potocznie Junkersem)wymaga zamontowania filtra wody i filtra gazu
    na wejsciu do junkersa. U mnie to wystarcza zeby wylapac wlasnie
    takie"parchy" o jakich piszesz.

  • 15. Data: 2010-06-25 06:55:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie masz wode wodociagowa dobrej jakosci?

    W Norwegii - standard 45, u mnie było ponad 600 jednostek zasolenia...
    Chopy padali na serce... Kobiety nie, bo usuwały żelazo co miesiąc...

  • 16. Data: 2010-06-25 11:41:56
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
    > robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to

    Ja mam zwykły mechaniczny na wejściu. Nie dawałem 10 cali bo wielkie i nie
    mam gdzie więc kupiłem taki 100 mikronów
    http://www.sklep-aquafilter.pl/p14,fhmb1-mechaniczny
    -filtr-osadnikowy-z-manometrem-i-gwintem-1-cal.html
    Na mieszkanko starcza. Poza tym jest samoczyszczący (prawie, trzeba
    przepłukac otwierając kurek).
    A do picia do kuchni na zimną wode dałem w szafke 10 cali z wkładem
    węglowo-mechanicznym 5 mikronów
    Jest ok.

    Ale jak masz większy domek to jako główny lepiej dać też 10 cali 100
    mikronów

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2010-06-25 16:53:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie masz wode wodociagowa dobrej jakosci?

    Np u mnie i w wiekszości okolicznych miejscowości.

    Kris

  • 18. Data: 2010-06-26 19:25:57
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Kris" <k...@w...pl> napisał(a):

    >Np u mnie i w wiekszości okolicznych miejscowości.

    Woda moze i dobra, tylko rury po drodze zardzawiale.
    Wszedzie te same, kikudziesiecioletnie.

  • 19. Data: 2010-06-27 14:20:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    > Woda moze i dobra, tylko rury po drodze zardzawiale.
    > Wszedzie te same, kikudziesiecioletnie.

    Nie. Rury niemetalowe. PE chyba

  • 20. Data: 2010-06-27 14:49:11
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Kris" <k...@w...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    >Nie. Rury niemetalowe. PE chyba

    Rozumiem, ze rury niematelowe od ujecia wodociagow az po twoj kran?
    Skad ta pewnosc?