  • 111. Data: 2013-01-25 21:31:00
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej Ergie,

    Mam takie zatem pytanie do Ciebie.

    Kupujesz w sklepie skarpetki.

    Po półtora roku robi się w nich dziura.

    I sklep ma Ci dać nowe, bo przez 2 lata nie powinna
    się w nich zrobić dziura ?

    Nie no, całkiem poważnie pytam. Bo może są w ustawie jakieś
    wyjątki zawarte, które nie podlegają.

    Jeśli są, to podeślij linka, chętnie poczytam, co tam
    ustwodawca uchwalił, że ma wytrzymać minimum 2 lata,
    a co może się popsuć.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 112. Data: 2013-01-30 12:27:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mam takie zatem pytanie do Ciebie.
    > Kupujesz w sklepie skarpetki.
    > Po półtora roku robi się w nich dziura.
    > I sklep ma Ci dać nowe, bo przez 2 lata nie powinna
    > się w nich zrobić dziura ?

    Rozróżniasz zużycie od zepsucia, czy tak tylko z nudów trolujesz?

    Nie wiem jak skarpetka mogłaby się zepsuć chyba tylko zmienić kolor pod
    wpływem promieniowania UV - tak takie coś można skutecznie reklamować -
    doświadczone osobiście w sklepie InterSport :-)

    Dam Ci prosty przykład jak w bucie przetrze się podeszwa od chodzenia po
    10km dziennie po asfalcie to jest zużycie, jak złamie się obcas to jest
    zepsucie. Pierwszego nie zareklamujesz (chyba że trafisz na dobrą wolę
    sprzedawcy lub producenta) drugie jak najbardziej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 113. Data: 2013-01-30 14:01:39
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > zepsucie. Pierwszego nie zareklamujesz (chyba że trafisz na dobrą wolę
    > sprzedawcy lub producenta) drugie jak najbardziej.

    To tak jak z wiertarka. Jak rozleca sie lozyska to jest zyzycie, jak peknie
    obudowa to jest zepsucie. :-)
    W temacie podeszwy polecam tylko Vibram, niezniszczalna.

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2013-01-30 15:19:24
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > To tak jak z wiertarka. Jak rozleca sie lozyska to jest zyzycie, jak peknie
    > obudowa to jest zepsucie. :-)
    > W temacie podeszwy polecam tylko Vibram, niezniszczalna.
    >
    > Pozdro.. TK

    Ale się raczej szybko ściera, chyba, ze się nie chodzi :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 115. Data: 2013-01-30 15:21:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@r...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    >Ale się raczej szybko ściera, chyba, ze się nie chodzi :)

    Mi sie predzej buty rozpadaja zanim zobacze slady zuzycia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 116. Data: 2013-01-30 15:30:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Mi sie predzej buty rozpadaja zanim zobacze slady zuzycia. :-)

    W takim razie zmień producenta butów :-)

    A w kwestii butów polecam Wojas'a (nie wiem, czy robią coś na Vibram'ach).
    Prędzej zetrze się podeszwa niż puści jakiś ścieg albo pęknie skóra.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 117. Data: 2013-01-30 15:37:55
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]

    Eee nie. W ich przypadku to naturalne zuzycie. :-) Nic nie jest wieczne
    niestety.

    > A w kwestii butów polecam Wojas'a (nie wiem, czy robią coś na Vibram'ach).
    > Prędzej zetrze się podeszwa niż puści jakiś ścieg albo pęknie skóra.

    Nie znam, nie uzywam, wiec sie nie wypowiem, ale polecam Vibrama. Merrell ma
    ja niemal w standardzie.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2013-01-30 15:41:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:30:19 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > A w kwestii butów polecam Wojas'a (nie wiem, czy robią coś na Vibram'ach).

    a ja polecam kupowanie obuwia w Daichmann.
    W ciągu dwóch lat jak sie cokolwiek z butami dzieje od ręki zwracaja kase i mozna
    sobie kupic następne.
    Niedalej jak dwa-trzy tygodnie temuy wymieniłem sobie u nich iobuwie sportowe
    zakupione w lutym 2012roku. Odkleiła sie część podeszwy, zawiozłem do sklepu,
    dołączyłem paragon, zwrot kasy od ręki, kupiłem nowe buty.

  • 119. Data: 2013-01-30 15:46:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 14:01:39 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > To tak jak z wiertarka. Jak rozleca sie lozyska to jest zyzycie, jak peknie
    >
    > obudowa to jest zepsucie. :-)
    >
    > W temacie podeszwy polecam tylko Vibram, niezniszczalna.

    Chyba teściu opowiadał mi o zdunie co mu piec przestawiał- jak go pod koniec roboty
    pyta ile daje gwarancji na piec ten z powaga mówi że 20lat. Ale równocześnie zrobił
    plombe z gliny przykleił odpowiednio na drzwiczki , na to odcisk palucha i mówi ze
    gwarancja wazna pod warunkiem nieuszkodzenia plomby;))

  • 120. Data: 2013-01-30 15:56:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >a ja polecam kupowanie obuwia w Daichmann.
    >W ciągu dwóch lat jak sie cokolwiek z butami dzieje od ręki zwracaja kase i
    >mozna sobie kupic następne.

    Jednak nie skorzystam. Nie nosze butow do reklamacji, bo nie ma takiej
    potrzeby. Poza tym od butow oczekuje jednak czegos wiecej, pewnie znacznie
    wiecej niz tylko trwalosci. Kiedys kupilem Campusa (co za syf) i owszem
    wymieniali, ale dziekuje, nie potrzebuje sandalow rozpadajacych sie w srodku
    lata.

    Pozdro.. TK