  • 31. Data: 2013-01-11 14:07:47
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:10rmh027xrzjn$.ghdje8vddhee$.dlg@40tude.net...

    > Procedura obejścia systemu, jeśli te siekiery są nadal w sprzedaży:
    >
    > 1. Kupić siekierę nr 2, schować paragon
    > 2. Poczekać z 2-3 tygodnie "używania"
    > 3. Zgłosić reklamację siekiery nr 1 z czytelnym paragonem

    A producent odpowie że siekiera po 2 tygodniach wygląda jakby była
    używana 1,5 roku i znajdzie jakiś zapis o użytkowaniu niezgodnym z
    przeznaczeniem.

  • 32. Data: 2013-01-11 14:18:21
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    s_13 wrote:

    > a masz tę gwarancję gdzieś na piśmie? jak tam stoi? dowód zakupu?
    > paragon? podstemplowana karta gwarancyjna? Bo gwarancji na dłuższy
    > okres, niż ustawowa rękojmia, to tylko dobra wola producenta, może ją
    > uzależnić od najbardziej wydumanych warunków (z możliwością zapoznania
    > się z nimi w momencie zakupu)

    Gwarancja to nie żadna dobra wola tylko coś za co płacisz tak samo jak
    za właściwy produkt.

    I nie ważne czy dłuższa, krótsza czy równa jakiejś rękojmi z którą nie ma
    nic wspólnego.

  • 33. Data: 2013-01-11 14:51:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 11 Jan 2013 07:38:38 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa

    > poproszę kontrolę skarbową, zeby sprawdzili dlaczego nie macie

    Obawiam sie, ze nazwa identyfikacyjna towaru skarbowki nie zainteresuje.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2013-01-11 15:58:00
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Domator" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ja na każdym paragonie z tyłu piszę sobie co i kiedy kupiłem. Miałem tak
    > samo w Biedronce i paragon wyblakł po pół roku, ale poszedłem i wymienili
    > mi
    > towar, chociaż na paragonie nie było nic widać. :-)
    > Kumpel kupił DVD w Realu ale zgubił paragon, ja miałem takie samo DVD więc
    > pożyczyłem mu paragon, jak mu wymienili na nowe DVD to zwrócił mi paragon
    > po sprawie. ;-)
    > Na paragonie nie masz numeru seryjnego siekiery, poproś kogoś niech Ci
    > skseruje swój paragon i po sprawie. Może przecież ktoś z grupy wysłać na

    Tak ale to jest wszystko zła wola producenta. Trzeba omijać firme Fiskars z
    tego co widzę.
    Skoro to ich produkt, a nie podróbka to powinni wymienić czy naprawić żeby
    ludzie szanowali markę.
    A tak na pohybel.

  • 35. Data: 2013-01-11 16:06:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z tego co widzę.
    > Skoro to ich produkt, a nie podróbka to powinni wymienić czy naprawić żeby

    Zgadza sie, te paragony to sciema. Doszlo do tego, ze sprzedawca musi
    podpiac paragon jaki ma wziac od klienta zeby zareklamowac towar. Tak wiec
    to nie sklep tylko importer/firma/przedstawiciel.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2013-01-11 23:23:49
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ,chciałem dziś zareklamować siekiere fiskarsa zakupiona w castoramie
    > 1,5 roku temu ,niestety patrzę paragon z castoramy całkiem wyblaknięty
    > ,ale cóż myślę podejdę do nich i spróbuje niestety mimo szczerych chęci
    > pracowników castoramy przedstawicie fiskarsa totalnie olewa sprawę bez
    > dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto wyglada 10 letnia
    > gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.
    > pOZDRAWIAM

    A mozecie polecic jakis model siekiery do muzytku domowego? W maju-czerwcu
    szykuje sie do rabania drewna i jakis tomahawk bedzie potrzebny...

  • 37. Data: 2013-01-11 23:47:10
    Temat: Re: Fiskars zastan?w si? zanim kupisz
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-01-11 23:23, Przemek pisze:
    > U?ytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > A mozecie polecic jakis model siekiery do muzytku domowego? W maju-czerwcu
    > szykuje sie do rabania drewna i jakis tomahawk bedzie potrzebny...

    Wpisz na allegro "siekieromłot" albo "łupak".
    Kupiłem taki na drewnianym stylisku za jakieś 40 złotych i już dwa lata
    tym łupię. Znajomi pożyczali, bo swoimi łupakami nie dawali rady.

    Ważne, żeby była ciężka - jakieś 3,5-4kg.

    Do tego ze 2 kliny by się przydały i młot 4kg. Czasami siekiera tak się
    sklinuje, że tylko kliny pomogą.

    Wszystko zależy od tego, jakie drzewo będziesz łupał. Jak mocno
    pokręcone, to kliny są na wagę złota :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 38. Data: 2013-01-12 08:13:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 23:23:49 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:
    > Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A mozecie polecic jakis model siekiery do muzytku domowego? W maju-czerwcu
    >
    > szykuje sie do rabania drewna i jakis tomahawk bedzie potrzebny...

    Fiskars x27. Spokojnie kupisz w cenie poniżej 200zł i na lata spokój.

  • 39. Data: 2013-01-12 12:12:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 12-01-2013 o 08:13:55 Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Fiskars x27

    Dla mnie ten Fiskars to "popierdólka" - dostałem w prezencie na urodziny i
    stoi praktycznie nieużywany. Kupiłem jakieś 5 lat temu w sklepie
    budowlanym 3kg siekierę w kształcie klina za 39PLN i używam ją do dzisiaj.
    Rozłupała już jakieś 80mp drewna wszelakiej maści i dalej ma się dobrze.
    Nic się nie klinuje, nie trzeba używać siły - kluczowe jest rozwarcie
    klina. Sąsiad kupił w tym samym sklepie, taką samą siekierę minimalnie
    węższą - łupie dużo gorzej od mojej.

    TG

  • 40. Data: 2013-01-12 13:34:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 08:30:39 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > Kto tu kogo okradł, czy próbował okraść?? Nie masz watpliwości.
    >

    > Paragon z drukarki termicznej należy trzymać w lodówce. Myślałem, że każdy to wię
    :)

    Oczywiście ze nie mam wątpliwości. Kupił do domu wiertarkę i wziął taki dokument z
    którego wynikało że to wiertarka przeznaczona do prowadzenia przez niego działalności
    gospodarczej. Ten od wiertarki to pospolity złodziej. Nie twierdze że ja jestem
    idealny. Bo nie jestem. Ale tak zwyczajnie nigdy bym się publicznie nie przyznał że
    jestem złodziejem. na pewno ten od wiertarki jak by mu ktoś ukradł dekle z samochodu
    to będzie wrzeszczał żeby złodziejom ręce obcinać.