  • 51. Data: 2013-01-13 03:35:01
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 02:44:22 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]
    piętro wyżej? A nawet jak by wszedł to co? Jak kupił to do jego piętra było
    pomalowane. masz jakiś problem że złodzieja nazwałem złodziejem a nie człowiekiem
    przedsiębiorczym. Potem takie chujki wołają że drogi kiepskie i do lekarza długa
    kolejka. Organicznie nie znoszę ludzi co by gówno spod siebie zjedli. A ten jeszcze
    publicznie opowiada jak gówno smakowało. Jego zachowanie nie mieści się w żadnych
    normach moralnych.

    > Jaka piękna hipokryzja. To tylko inni są oszustami i złodziejami,
    >
    > kogutek jest piękny i niewinny.
    >
    > A klatkę pomalowałeś nie dlatego że syfiasta, tylko było widać pęknięcia
    >
    > tynku od ruszających się względem siebie płyt.

    No i co z tego. Kupiec miał możliwość zweryfikowania. Nie skorzystał. Jego wola. Nie
    widzę w tym nic nieuczciwego. Widziały gały co brały. Za to Urząd Skarbowy nie ma
    zielonego pojęcia czy wiertarka kupiona na firmę będzie wykorzystywana do celów nie
    związanych z działalnością gospodarczą. I uznaje że tak i pozwala odliczyć zakup od
    dochodu. Wykorzystywanie tego to złodziejstwo. Jeszcze żeby w Polsce były jakieś
    zaporowe podatki. Ale akurat podatki są tutaj w miarę przyjazne. Jakie to polskie,
    oszukać własne państwo. Pewno nie uwierzysz ale przez 30 lat nigdy nie kupiłem nic do
    domu tak żebym wziął fakturę na firmę. Jakoś nie pasowało mi to do posiadanego
    systemu wartości nie chrześcijańskich.

  • 52. Data: 2013-01-13 13:09:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 02:29:27 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Nie raz mi się trafiało zanosić coś do naprawy czy wzywać serwis door to
    > door i miałem jedynie karton i niepodbitą instrukcję i np. Samsung chyba w

    To ja ze swojej strony polecam z laptopow delle - z gwarancja next business day.
    Nawet tansze modele je maja (zonce kupilem della za ~1,7k pln z taka gwarancja). Cos
    sie zepsuje - dzwonisz na infolinie, podajesz kod spod laptopa (nie trzeba gwarancji,
    faktur, potwierdzen etc), opisujesz co sie dzieje ze sprzetem i na drugi dzien
    przyjezdza do domu / firmy serwis i wymienia wszystko na miejscu. Testowalismy nie
    raz (nie przez to ze sprzet awaryjny ale mam ich po prostu wiecej w firmie :) i za
    kazdym razem serwis byl na drugi dzien i wymienial co trzeba. Jeden laptop sie nie
    umial wylaczyc - wymienili plyte. W drugim wifi przerywalo - wymienili modul wifi. W
    trzecim laptop byl zalany i przestala dzialac klawiatura (miala byc wodoodporna;) i
    touchpad - wymienili pol laptopa ;) Zero problemow. Tak to powinno wygladac!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 53. Data: 2013-01-13 13:10:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 03:35:01 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Jeszcze żeby w Polsce były jakieś zaporowe podatki. Ale akurat podatki
    > są tutaj w miarę przyjazne.

    Dobrze sie czujesz? :-)

    Prosty przyklad jak bardzo sie mylisz:

    http://c3397993.f.cdn.imgwykop.pl/link_F9jXoIFqKLGCz
    pgtCFJPwBpCRbPs5NDc,w300h223.jpg

    pozdr.

    --
    Adam

  • 54. Data: 2013-01-13 14:48:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Jan 2013 04:10:59 -0800 osobnik zwany Adam napisał:

    > Dobrze sie czujesz? :-)
    >
    > Prosty przyklad jak bardzo sie mylisz:
    >
    > http://c3397993.f.cdn.imgwykop.pl/
    link_F9jXoIFqKLGCzpgtCFJPwBpCRbPs5NDc,w300h223.jpg

    nie ma to jak dobrać obrazek pod tezę.
    We Francji też mają przyjazne podatki. tylko 75%

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-01-13 15:50:47
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 14:48:42 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Każdy szuka tak żeby na jego wyszło. Uważam że w Polsce specjalnego problemu z
    podatkami nie ma. Nie są najniższe ani nie są najwyższe na Świecie. Tutaj są wysokie
    koszty życia i wynikają z niekorzystnego stosunku cen do zarobków. Ceny na podstawowe
    artykuły mamy bardzo podobne do cen z krajów uważanych za bogate. A zarobki dużo
    niższe. Jak by w Polsce najniższe wynagrodzenie było na takim poziomie jak na
    przykład we Francji to kilkanaście procent podatku dochodowego było by bardzo mało
    dla ludzi odczuwalne.

  • 56. Data: 2013-01-13 15:53:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > wodoodporna;) i touchpad - wymienili pol laptopa ;)

    > Zero problemow. Tak to powinno wygladac!

    Masz bardzo ciekawą definicję "zero problemów" :-)))

    Ja jednak wolę sprzęt firm o których nie mam pojęcia jak się realizuje ich
    gwarancję, bo nigdy nie jest potrzebna.

    Ps. Mamy w firmie niestety kilka laptopów firmy Dell i potwierdzam, że ich
    gwarancja naprawy na miejscy u klienta działa, ale wcale nie poprawia nam to
    nastrojów tym bardziej, że pozostałe dziesiątki laptopów innych firm nie
    sprawiają problemów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 57. Data: 2013-01-13 16:03:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 15:53:05 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ja jednak wolę sprzęt firm o których nie mam pojęcia jak się realizuje ich
    > gwarancję, bo nigdy nie jest potrzebna.

    Coraz trudniej o taki sprzet. A gwarancja 24m-ce to akurat czas kiedy sie laptop
    "amortyzuje" i wypada go wymienic.

    Choc ja uzywam juz chyba piaty czy szosty rok laptopa Toshiby i cholera nie chce sie
    popsuc mimo ze chodzi praktycznie 24/h od momentu zakupu, codziennie jest
    przenoszony, przerzucany, spada z wysokosci etc ;) Dolozylem w nim w tym czasie tylko
    RAMu, wymienilem dysk na SSD, baterie bo calkiem padla (ale to normalne po takim
    czasie) i caly czas smiga jak szalony. System chodzi jak zloto - problem sprawia
    jedynie odtwarzanie filmow w HD bo siedzi w nim tylko jednordzeniowy celeron 2,0Ghz
    ;) Z ciekawostek - byla to Toshiba kupiona w (fanfary) TESCO za 1,2k pln :)

    Ale wracajac do tematu - zona uzywa tego Della 2 lata i z gwarancji nie musielismy
    korzystac (puk puk), inne laptopy innych firm padaja podobnie do tego Della -
    bardziej awaryjny jest np. HP... Takze ja tam na della nie dam sobie nic zlego
    powiedziec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2013-01-13 16:08:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 13-01-2013 o 13:09:06 Adam <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > przestala dzialac klawiatura (miala byc wodoodporna;) i touchpad -
    > wymienili pol laptopa ;) Zero problemow. Tak to powinno wygladac!

    Na jakieś 120 laptopów, które mamy w firmie naprawiane na gwarancji były 4
    delle (na kilkanaście szt.) i 2 sony. Cała reszta (toshiba,lenovo,hp) nic,
    null, zero problemów. W dellu potrafią tylko płyty i matryce wymieniać. 2
    laptopy maja problem z przyciemniającą się matrycą - serwis wymieniał 2
    razy płytę, raz matrycę - usterka nadal sporadycznie występuję. Teraz 3
    raz przyjeżdża serwis do wymiany płyty. Co mi po super gwarancji jak
    sprzęt i montaż dziadowski.

    TG

  • 59. Data: 2013-01-13 18:50:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 16:08:23 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:

    > Na jakieś 120 laptopów, które mamy w firmie naprawiane na gwarancji były 4
    >
    > delle (na kilkanaście szt.) i 2 sony. Cała reszta (toshiba,lenovo,hp) nic,
    >
    > null, zero problemów.

    To i ja coś dodam:
    laptop Lenovo zakupiony jakieś 3 lata temu. Po 5 miesiącach od zakupu córka zalała
    go- dosłownie kilkanaście kropel wody. Oddałem go do serwisu w ramach
    gwarancji(miałem nadzieję że zalanie nie wyjdzie na jaw;))
    Jednak serwis zorientował się co i jak i wycenił ew płatną naprawę. Wg nich do
    wymiany płyta główna, klawiatura i jakiś kontroler ładowania chyba. Koszt wg serwisu
    1600zł. Nowy laptop to 2200zł wiec zrezygnowałem z naprawy. W zaprzyjaźnionym
    lokalnym serwisie tego samego laptopa naprawili mi za ok 250zł. Żadnej płyty głównej
    ani klawiatury nie wymieniali. Mało tego- dowiedziałem się że niepotrzebnie
    pospieszyłem się z oddaniem lapka do serwisu autoryzowanego. Ten nieautoryzowany
    serwis za 60-80zł usuwa z laptopów ślady zalania i dopiero wtedy wysyła się lapka na
    naprawę gwarancyjną. Jeśli zostanie zrobiony w ramach gwarancji to ok, jeśli
    autoryzowany mimo wszystko zorientuje się że było zalanie to oni oddają te 80zł;)
    Laptop po naprawie służył do ubiegłego tygodnia. Właśnie sprzedałem go na Allegro i
    dostałem prawie 700zł pomimo tego że sprzęt przeszło 3 letni i bateria już trzymała
    zaledwie kilkanaście minut.

  • 60. Data: 2013-01-13 19:20:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Oni musieli się w ten sposób zmówić żeby pod żadnym pozorem nie przyjmować
    > reklamacji i kłaść kłody pod nogi. Kryzys jest, wiemy ale takie działanie
    > to podłość producenta.

    Wiesz no jak sprowadzaja z Chin i nikt im tego nie uwzgledni, to wylacznie
    ich koszt. Dziwic sie i nie dziwic. Kto chce mniej zarabiac reka w gore.
    Poki nie bylo kryzysu i towar szedl na pniu to nikt z gwarancji problemu nie
    robil. Zadnych paragonow, czy czekania. Narzedzia wymieniano na miejscu od
    reki. Teraz trzeba odeslac do importera i czekac te pare dni. Czesto gesto
    odsylaja za pierwszym razem, ze cos tam, ciagnione rurka czy jakies takie.
    Biore wtedy taki protokol, czytam i mowie czlowiekowi od reklamacji, zeby z
    takim uzasadnieniem to ten importer walil sie na ryj. Jak sie okazuje to
    dziala, bo za tydzien wymienione. Przykra sprawa jest taka, ze w oczach
    klienta to sprzedawca/sklep jest winny. Nie widzi i co sie dziwic,
    zaleznosci sprzedawca-importer.

    > W telefonie z Androidem zepsuł sie głośnik, a ja miałem telefon
    > przeflaszowany Cyanogenem (nieoficjalnym firmware). Samsung Galaxy S2.
    > Żadnych wstrętów, za 2 tygodnie odesłali działający. Za ro spróbuz tak
    > zagrać z sony.

    W Metabo np. jak zlamie sie wiertlo za pare setek to mierza zuzycie plytki
    na ostrzu i zdarza sie, ze dolaczaja protokol o zuzyciu wiertla tak czy tak.
    Moze to i slusznie, bo wszystko jakas tam zywotnosc ma, ale jak sie zuzyje
    to jednak nie to samo co zlamie. Jakos tak to jest, ze im wieksza marka tym
    wieksze problemy.

    Pozdro.. TK