  • 1. Data: 2009-06-07 16:45:34
    Temat: Folia pod wylewkę
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jaka powinna byc kolejnośc pod wylewką (bez podłogówki):
    - chudziak - folia - styropian - wylewka
    czy
    - chudziak - styropian - folia - wylewka

    pozdrawiam jk

  • 2. Data: 2009-06-08 07:12:13
    Temat: Re: Folia pod wylewkę
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jaka powinna byc kolejnośc pod wylewką (bez podłogówki):
    > - chudziak - folia - styropian - wylewka
    > czy
    > - chudziak - styropian - folia - wylewka

    To zalezy co chcesz izolowac i od czego.
    Ja wierze w izolacje styropianu od spodu,
    ale nie wierze w izolacje od gory, poniewaz
    z wylerko koncowej woda spoko moze odparowac.

    Ale jak styro bedzie w folii i od gory i od dolu, to bedzie ok.

    pozdrawiam
    pluton