  • 141. Data: 2023-11-24 08:52:00
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 24 listopada 2023 o 08:22:26 UTC+1 Cavallino napisał(a):
> [...]
    godziny ale niech sobie gada-sam sobie świadectwo wystawi.
    > Zapłacisz za te cyrki każdemu kto musi to słuchać/czekać?

    Ja?
    Nowa władza przecież dokładnie rozliczy poprzedników z każdej ukradzionej złotówki.
    > Czas to pieniądz.
    >
    > PIS już sobie dosyć świadectwa wystawił przez ostatnie 8 lat i już
    > wystarczy.
    > Każdy dzień ich władzy dłużej to strata kolejnej kasy przez kraj.

    Jesteśmy krajem.praworzadnym przecież.
    Prawa ani konstytucji nie łamią tworząc rząd

  • 142. Data: 2023-11-24 10:12:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2023 o 08:52, Kris pisze:
    godziny ale niech sobie gada-sam sobie świadectwo wystawi.

    > Ja?

    Ty.
    Bo tych chcesz im nadal pozwalać na swawole.

    > Nowa władza

    Nie chce pozwalać.
    Ty chcesz to zmieniać, więc zapłać za swoje pomysły.

    > Jesteśmy krajem.praworzadnym przecież.
    > Prawa ani konstytucji nie łamią tworząc rząd

    Ale już realizując cele które ma to przedłużanie tak.
    Czy ich się za to w pełni rozliczy i uda odkręcić to co w międzyczasie
    ukradną to też wątpię.

  • 143. Data: 2023-11-24 13:53:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > No pewnie że nie, ale dorobek Karpińskiego nie przepadł powstała
    > Mera 400, klon K-202.

    Zdaje sie ze to nie ten Karpinski :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 146. Data: 2023-11-24 13:53:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Że Witek nie nadawała się na marszałka sejmu to dość oczywiste.

    Dziekuje ci za ta odrobine obiektywizmu!

    > Bardziej chodzi mi o cyrk z wyborem vicemarszałka senatu PiS Peka
    > Najpierw go uwalili z rozpędu a teraz pewnie lada dzień znów go
    > przegłosująęka

    No i dobrze.
    Nic sie wielkiego nikomu nie stało.
    Wahadło na razie i tak nie wyhyliło sie jakos bardzo mocno, biorad po d
    uwage ostatnie 8 lat.

    > Największą oglądalność telewizji zawsze miały najgłupsze tokszoły
    > na ludziska chcą igrzysk to mają je zapewnione

    > Od dawna o tym piszę-
    > Nie pamiętam nowej władzy która by rozliczyła poprzedników a każda
    > obiecywała. Według mnie tak samo będzie i teraz tyle że nowo
    > wybrana władza ma o tyle łatwiej że moga robić jeszcze większe
    > przekręty jak do tej pory bo zawsze mają wytłumaczenie że" za pisu
    > to..."

    No i tutaj niestety sie zgadzamy ze z wielkiej hecy z rozliczaniem
    bedzie niewielki deszcz. Załuje bardzo i mysle ze to bedzie duzy bład.

    > . Czyli że nikogo nie rozliczam a jeszcze bardziej będą gadać.
    > I mają o tyle łatwiej że praktycznie całe Media po swojej stronie.
    > TVN nawet się nie stara być obiektywny a TVPiS nowa władza sobie
    > szybko odzyska i Holecka za kilka tygodni miesięcy będzie czytać
    > co tam jej nowy prezes wyświetli

    Teraz to juz nie rozumiem.
    ty jestes relatywista?
    Naprawde sadzisz ze w tvpis bedzie to samo tylko w druga strone?
    Ja tv informacyjnej raczej nie ogladam.
    Ale duzo słucham radia.
    Chciałbym zeby w tvpis politycy pisu byli tak przepytywani jak bywaja
    politycy strony demokratycznej przesłuchiwani w tych mediach po ich
    stronie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 145. Data: 2023-11-24 13:53:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jesteśmy krajem.praworzadnym przecież.
    > Prawa ani konstytucji nie łamią tworząc rząd

    widziałem ze nawet suski zaczał sie martwic o demokracje.
    to sa dopiero jaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 144. Data: 2023-11-24 13:53:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie we wszystko rzecz jasna.
    > Ale gdy mówią że utworzyli koalicję, której efekty widać w Sejmie,
    > to jakoś tak.

    Uff.

    > Ty bardziej wierzysz, że Adrian kierował się czymkolwiek innym niż
    > poleceniami z Nowogrodzkiej, ale to już nie mój problem.

    Nie badz oklamana swinia w kulturalnej dyskusji.

    > To chyba oczywiste, że mieszając nazwy tworów, wprowadzasz w błąd
    > i w efekcie wypisujesz głupoty?

    > To nie miało żadnego znaczenia.
    > Powodem dla którego Adrian przedłużył pisią agonię nie były tego
    > typu niuanse.

    Zapewne nie.
    Ale w polityce nie zawsze chodzi o skutek. Czasami tylko o wrazenie.

    > Albo jak bardzo jesteś odporny na pisią propagandę.

    Coz, na twój brak obiektywizmu nic nie poradze.

    > Przeczytałeś chociaż dlaczego tak się stało?
    > Akurat w tym przypadku to chcą być wierni temu co deklarowali.
    > I nie zmieniają swojego poparcie dla koalicji z tego powodu.

    Ty serio wierzysz w te ich paplaniny?
    Prawda jest taka ze wiedza iz przystawki sa zjadane w pierwszej
    kolejnosci i jezeli marza o czymkolwiek w przyszłosci to musieli sie
    czyms wyroznic.
    Zwłaszcza ze robiac to nie zrobili krzxywdy koalicji demokratycznej
    wiec nikt nie bedzie miał im za złe.

    > Z powielaczami pisiej narracji odechicewa się bardziej, wierz mi.

    Nadal nie masz zielonego pojecia o moich pogladach i niepotrzebnie
    wmawiasz mi pisia narracje.
    Lepiej ci?

    > Czyli skoro PIS jednak przedłużył zamrożenie, to wrażenia będą
    > lepsze? Jak można skomentować taką postawę i próbę szukania w ten
    > sposób dziury w całym, bo taka nawijka leci w tvpis?

    Nie mam pojecia co leci w tvpis bo nie ogladam tvpis.
    Ogolnie nie ogladam wiadomosci w zadnej tv.
    Ale widze ze ty wiesz lepiej.

    > Ale kto i co?
    > Wiesz w ogóle do czego służy tymczasowy areszt i czym się różni od
    > wydobywczego?

    Nagle interesuje cie aspekt formalny a nie deklaracje i wrazenie?
    Probujesz pojmowac odbior spoleczenstwa przez warstwe merytoryczna?
    Serio?
    Tego spoleczenstwa które w ogromnej wiekszosci łykło np bzdury o
    zakazie jedzenia miesa które probował nam wmowic Jaki z kolegami w
    pewnym momencie kampanii?

    Nie doceniajac złego wrazenia jakie tworza takie sytuacje, przegrywa
    sie wybory.
    To nie ja bede wmawiał ludziom ze Karpinski pojechał z wiezienia do PE,
    ja bede to prostował. Ale ilu osobom wytłumaczysz?

    P.S. Ale tak szczerze, wiedzac ze Pisowcy szukali haki na kazdego z
    opozycji, ba, nawet preparowali doowdy, załozysz sie o własny majatek
    ze Karpinski jest niewinny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 147. Data: 2023-11-24 13:53:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ja uważam że czy 30 sekund czy 3 minuty to i tak jest
    > ograniczenie. Pewnie że jest ryzyko że znajdzie się idiota który
    > będzie chciał gadać dwie godziny ale niech sobie gada-sam sobie
    > świadectwo wystawi.

    Ale przeciez własnie o to chodzi zeby nie stosowac obstrukcji.
    Ale zgadzam sie ze jak ktos mowi 3:30 zamiast 3 to nie powinno sie
    przerywac. Złwaszcza jezeli nie robi tego nagminnie.
    Z drugiej strony rowne reguły dla wszystkich wprowadzaja jakis
    porzadek.

    > To jak z Morawieckim teraz- jestem
    > zwolennikiem żeby on właśnie tworzył nowy rząd. Wiadomo że nie
    > stworzy- Polska te kilka tygodni dodatkowo wytrzyma a Morawiecki i
    > i inni politycy z PISu którzy w mediach twierdzą że jakiś rząd
    > jest tworzony sami się fajnie ośmieszają. "Półki i Polacy"(ciekaw
    > jestem który spindoktor wymyślil ten zwrot) to widzą i ocenią.

    A ze przy okazji tu dzadza sobie 20 mln dodatkowych premii, tu powołaja
    szefa knf na cała kadencje, tu stworza jakies centrum pamieci za 200mln
    to sie takimi detalami przejmowac nie bedziemy. Niech sie chłopcy
    bawia!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 148. Data: 2023-11-24 13:54:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 24 listopada 2023 o 10:12:21 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > Czy ich się za to w pełni rozliczy i uda odkręcić to co w międzyczasie
    > ukradną to też wątpię.

    Teraz pojechałeś trochę po bandzie.
    Jak możesz wątpić w to że nowi u koryta, przepraszam u władzy nie rozliczą uczciwie
    do ostatniego grosza poprzedników?

  • 149. Data: 2023-11-24 14:25:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2023 o 13:53, Budzik pisze:

    > Nagle interesuje cie aspekt formalny a nie deklaracje i wrazenie?

    Ale to Twoje wrażenia, a nie moje, więc z góry zakładam, że dziwne i
    pomijam.

    > P.S. Ale tak szczerze, wiedzac ze Pisowcy szukali haki na kazdego z
    > opozycji, ba, nawet preparowali doowdy, załozysz sie o własny majatek
    > ze Karpinski jest niewinny?

    Nie.
    Ale w przypadku pisiej prokuratury, oskarżenia ZACZYNAJĄ mnie
    interesować po wydaniu wyroku sądowego, takiego prawomocnego.

  • 150. Data: 2023-11-24 14:30:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2023 o 13:54, Kris pisze:

    > Teraz pojechałeś trochę po bandzie.
    > Jak możesz wątpić w to że nowi u koryta, przepraszam u władzy nie rozliczą uczciwie
    do ostatniego grosza poprzedników?

    Raczej Ty nie rozumiesz co czytasz.
    Albo jak zwykle starasz się czytać w złej wierze.

    Tam było słowo-klucz "w pełni".

    Czyli powinieneś przeczytać to tak:
    Nie wszystkie pisie przewały dadzą się jasno sprawdzić i odkręcić
    bezkosztowo.

    Jakaś zawarta umowa, nawet gdy przestaną za nią płacić, może się
    skończyć obowiązkiem zapłaty po sprawie sądowej, bo formalnie rząd to
    rząd, nieważne jaki, a umów z reguły należy dotrzymywać.

    Przykład to 100 mln z państwowej kasy, na pisie posadki w Otwocku przez
    następne 10 lat.