  • 161. Data: 2023-11-25 07:20:32
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2023 o 18:53, Budzik pisze:

    > To oczywiscie prawda ale czy twoim zdaniem lepiej sie stało ze ten
    > umeczon bohater wyszedł z aresztu

    Lepiej by było, gdyby w ogóle do niego nie trafił bez wyroku.
    Zwłaszcza w takich wątpliwych sytuacjach i przy żadnym ryzyku ucieczki.
    Tam za to powinien trafić bohater z BMW.

    Ale jakoś za PIS dziwnym trafem wszystko działa na odwrót.

  • 162. Data: 2023-11-25 12:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Żarty sobie stroisz podejrzewając ich o myślenie i to tak
    > dalekowzroczne, przecież oni patrzą tylko na czubek swojego nosa,
    > tak zawsze było i nic się w tej materii nie zmieniło.
    > Owszem jest kilku ideowców i zapaleńców którzy chcą świat zmieniać
    > ale walec 'demokracji' skutecznie im wybija różne 'głupie dla
    > reszty' pomysły.

    W temacie kombinowania doceniam kreatywnosc polityków.
    Mysle ze tutaj doskonale wiedzieli jakie beda konsekwencje
    kandydowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 163. Data: 2023-11-25 13:21:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 listopada 2023 o 07:20:34 UTC+1 Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Tam za to powinien trafić bohater z BMW.
    >
    > Ale jakoś za PIS dziwnym trafem wszystko działa na odwrót.
    Co się goraczkujesz. Za moment zaczna rzadzic twoi idole. Wszystko zreperuja. Na siłę
    eksmitowani z niemiec lekarze i inżynierowie beda dla nas ciezko pracowali. Polska
    stanie się krajem mlekiem i miodem płynącym. Wroci prawrzadnosc. To znaczy sbecja
    dostanie emerytalne wyrównanie i odszkodowanie a potem się zobaczy. W miastach
    zapanuje ład i porządek. Nie beda spalinowe samochody po ulicach jeździły. Wprowadza
    jeden sposób rozliczania fotowoltaiki, czyli sprzedaż prądu po cenach chwilowych.
    Będzie od dawna wyczekiwany podatek katastralny o szwabskiej stawce bazowej 2%
    liczony od wartości księgowej albo ceny, zależy co większe. Będzie podatek od
    pustostanow bo niemozliwe jest ze jak pustych jest dwa i poł miliona nieruchomości
    mieszkalnych i brakuje dwóch milionow mieszkań zeby tego nie uregulować. Wprowadza
    euro i wyprowadza do niemiec całe polskie złoto. Podniosą VAT na 24 albo i 25% bo
    czyms luke po podniesienia progu podatkowego do 60 tysięcy trzeba będzie uzupełnić. A
    do obowiązku noszenia opasek z zapisem "polen" szybko się przyzwyczaimy i nie beda
    specjalnie przeszkadzały. Amen.

  • 164. Data: 2023-11-25 13:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Bardzo logiczna - dobre nazwiska przynoszą głosy.
    > Inna sprawa, że można mandatu w Sejmie nie objąć, głosy pozostają
    > i przechodzą na kogoś innego.

    Ty mi nie tłumacz rzeczy oczywistych!
    Ja tylko mowie ze jako wyborcy powinnismy bardzo ganic takie cyrki.

    > Zakładając że on z nimi chce mieć jeszcze cokolwiek wspólnego, po
    > tym jak mu niezbyt pomogli i przesiedział rok prawie w areszcie
    > wydobywczym bez wyroku.....

    To tym bardziej nie powinni mu umozliwić wyjscia z tego aresztu w taki
    sposób.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 165. Data: 2023-11-25 13:53:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik M M m...@g...com ...

    > Firmy kurierskie mają już elektryczne dostawczaki, widziałem już
    > nawet we wsi (mimo braku jakichś stref/zakazów) jak InPost
    > wymieniał się zawartością z paczkomatem i jednocześnie kablem z
    > paczkomatu się doładowywał. Sam kiedyś myślałem o jakimś małym
    > elektrycznym dostawczaku w leasingu dla firmy, bo sposób używania
    > taki że każdy spalinowy jest bardzo nieekonomiczny (krótkie
    > przebiegi, silnik nie zdąży się dobrze nagrzać), a po naładowaniu
    > w taniej nocnej taryfie na 1-2 dni by wystarczyło. Niestety nie
    > ma już taniej nocnej taryfy...

    Dostawczak elektryczny do moich potrzeb kosztuje prawie 500 tysiecy.
    Podobno nawet jakas firma takie kupiła ale jak to sie moze spinac
    ekonomicznie? IMO to na razie sztuka dla sztuki.
    Moje dostawczaki pala 8-9 litrów jezdzac po miescie - naprawde to takie
    nieekonomiczne?
    Pierwsze słysze zeby nie zdazały sie nagrzac, skoro one jezdza po kilka
    godzin ciagiem.
    P.S. Zenus, wybacz ze ci nie odpowiadam, jakis czas temu wrzuciłem cie
    do KFa :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 166. Data: 2023-11-25 13:53:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Lepiej by było, gdyby w ogóle do niego nie trafił bez wyroku.

    Nie znam az tak dokładnie sprawy ale znajac prokurature ziobry, masz
    zapewne racje.

    > Zwłaszcza w takich wątpliwych sytuacjach i przy żadnym ryzyku
    > ucieczki. Tam za to powinien trafić bohater z BMW.

    Znów pełna zgoda.

    > Ale jakoś za PIS dziwnym trafem wszystko działa na odwrót.

    No tak ale uciekasz od odpowiedzi.
    nie pytam jak powinno byc tylko co zrobic w zaistniałes sytuacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 167. Data: 2023-11-25 13:53:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Obawiam się że wtedy jeszcze prokuratura się nim nie interesowała
    > więc trudno mieć zarzut że trafił na listę wyborczą. Co innego np
    > Giertych.

    Przeciez on trafił do aresztu na poczatku roku.
    Kiedy ustalano listy wyborcze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 168. Data: 2023-11-25 15:35:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 listopada 2023 o 13:59:48 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    > 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    Czyli mogę w sposob niczym nie ograniczony pisać o zawodach kobiet w twojej
    najblizszej rodzinie. Dobrze wiedzieć. To ze jestes idiotą wiem od dawna. Nie musisz
    tego za każdym razem udowadniać. Twoje dostawczaki pala o 8-9 litrów paliwa za dużo.
    W związku z czym będziesz się musiał przesiadce na towarowa riksze. No i pamiętaj
    zeby zbierać pieniądze na podatek katastralny. Z twoich przechwałek wychodzi on na
    poziomie 24000 rocznie. Miłego dnia.

  • 169. Data: 2023-11-25 20:16:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Przeciez on trafił do aresztu na poczatku roku.
    > Kiedy ustalano listy wyborcze?

    Do europarlamentu !!! wybory były 2 lub 3 lata temu IMHO.

    --
    Janusz

  • 170. Data: 2023-11-25 20:19:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.11.2023 o 20:16, Janusz pisze:

    > Do europarlamentu !!! wybory były 2 lub 3 lata temu IMHO.

    Nawet lepiej były w lipcu 2019 r.

    --
    Janusz