  • 261. Data: 2023-12-04 14:49:51
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-12-2023 o 13:53, Kris pisze:

    > Kulturę wypada zachować w dyskusji

    Próba udawania idioty jest kulturalna Twoim zdaniem?

    > Brakuje argumentów

    Na co?
    Na Twoją hipokryzję?

    Sam ich dostarczyłeś.
    Ale już ostatni raz.

    zaczynają się chamskie wycieczki

    Nie - to tylko podsumowanie pisiora.

  • 262. Data: 2023-12-04 17:14:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 14:49:54 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > W?
    >
    > Sam ich dostarczyłeś.
    > Ale już ostatni raz.

    Pogadamy na wiosnę jak Tobie się to coś WARNING odblokuje

  • 263. Data: 2023-12-04 19:23:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 2 grudnia 2023 o 19:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > Podejrzewam ze zwiekszenie mozliwości stawiania wiatraków to jeden z
    > punktów negocjacji w sprawie kpo. Podejrzewam!
    > Z drugiej strony za grosz nie wierze pisowcom w ten krzyk gwałtu rety o
    > wywłaszczeniach zwłaszcza ze przeciez sami setki ludzi wywłaszczyli pod
    > lotnisko ktore zapewne nigdy nie powstanie.

    Nigdy nie mów nigdy
    Dzisiejsze wypowiedzi polityków (jeszcze) opozycji wskazują kierunek trochę inny.

  • 264. Data: 2023-12-04 19:54:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.12.2023 o 13:36, Kris pisze:

    > Wyklaruj mi więc coś jeszcze.
    > Dzisiaj słucham radio

    Który program radia?

    > i słyszę że nowa koalicja ma projekt uchwały o przedłużeniu zamrożenia cen energii.
    > Tylko ponoć gdzieś tam między wierszami wpisali odległości przy budowie farm
    wiatrowych i możliwości wywłaszczenia.

    Złe radio słuchasz albo takie, które Ci tego nie podało, znaczy szczegółów.
    Na dodatek, nie masz bladego pojęcia, że tyczy się to niewielkich
    regionów Polski, czyli możliwości wiatrowych (całe południe i wschód
    Polski odpada) i budowę "cichych" wiatraków w takich miejscach.

    > O co tutaj chodzi.

    O kasę. Dziwne, że nie pytasz o wywłaszczenia pod budowę CPK :)

    > Nie mogli jak biali ludzie napisać ustawy o przedłużeniu zamrożenia cen energii a
    odnośnie wiatraków osobny dokument sporządzić?

    A skąd kasa na zamrożenie cen energii jak budżet już uchwalony przez PiS
    i to ze sporym przegięciem?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 265. Data: 2023-12-04 20:05:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 19:55:00 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > regionów Polski, czyli możliwości wiatrowych (całe południe i wschód
    > Polski odpada) i budowę "cichych" wiatraków w takich miejscach.

    Dla odmiany dzisiaj oglądam TVN i przedstawicielki (jeszcze)opozycji wycofują się z
    tego zniejszania odległości i będą poprawiać

    > A skąd kasa na zamrożenie cen energii jak budżet już uchwalony przez PiS
    > i to ze sporym przegięciem?
    Widziały gały co brały jak obietnice wyborcze składały

  • 266. Data: 2023-12-04 20:20:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 20:05, Kris pisze:

    > Widziały gały co brały jak obietnice wyborcze składały

    To ma być argument? Ja pamiętam tylko jak Pinokio obiecał po wygranych
    wyborach załatwić KPO:

    https://www.wiocha.pl/1773958,Morawiecki-gdzie-to-KP
    O-Te-pare-dni-juz-minelo

    Wygrał i co? Jest premierem i co?

    Tusk, który był wtedy 'nikim" wynegocjował kasę i ta kasa będzie właśnie
    na inwestycje...

    Inna sprawa, to gdyby "Twój kłamliwy Pinokio" nie kradł czasu Polakom na
    swoje ściemniania, można było to zrobić a że przedłuża to jego sprawka.
    Skoro układa się jak kłoda pod nogi to go jeb jak psa, bo zasługuje. W
    końcu to on "okrada nadal i teraz Polaków".

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 267. Data: 2023-12-04 20:22:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 20:05, Kris pisze:

    > Widziały gały co brały jak obietnice wyborcze składały

    Dopiszę tylko, że obietnice wyborcze można spełniać, jeśli się wygra
    wybory. Kto wygrał? Czepiaj się Pinokia :P

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 268. Data: 2023-12-04 20:32:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 20:05, Kris pisze:

    > Dla odmiany dzisiaj oglądam TVN i przedstawicielki (jeszcze)opozycji wycofują się z
    tego zniejszania odległości i będą poprawiać

    ...a dosłyszałeś że pod tym projektem od mniejszej odległości, parę lat
    temu podpisał się Ziobrowy decydent obiema łapkami?

    " Siedem lat temu z przyczyn czysto politycznych minister Tchórzewski
    zablokował elektrownie wiatrakowe. Doprowadzono do tego, że praktycznie
    nigdzie w Polsce nie można było budować wiatraków -- powiedziała,
    tłumacząc, dlaczego nowa koalicja w ogóle zajęła się sprawą ustawy."

    " Tymczasem bardzo podobny projekt pojawił się w Sejmie już rok temu.
    Podpisali się pod nim m.in. posłowie Szymona Hołowni, ale też dawnego
    Porozumienia, a nawet Michał Woś - bliski współpracownik Zbigniewa Ziobry."

    Źródło:

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/zgrzyt-w-n
    owej-koalicji-w-sprawie-wiatrakow-to-naprawde-wkurza
    jace/ngqftbx

    ...ale tak to jest jak się słucha szmatoprawicowych mediów z przesłaniem
    złowrogiej propagandy. na mnie ona nie działa, bo szukam u źródeł ale
    powinno być karane okłamywanie takich jak Ty. Z przyjemnością stanę w
    Twojej obronie do prawdziwych informacji a nie zmanipulowanych. Być może
    się doczekasz lepszych mediów.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 269. Data: 2023-12-04 20:53:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 20:33:01 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    z tego zniejszania odległości i będą poprawiać

    > ...a dosłyszałeś że pod tym projektem od mniejszej odległości, parę lat
    > temu podpisał się Ziobrowy decydent obiema łapkami?

    I to ma tłumaczyć terazniejsza wrzutkę z której teraz po rozdmuchanie tematu się
    wycofują?

> [...]
    > Podpisali się pod nim m.in. posłowie Szymona Hołowni, ale też dawnego
    > Porozumienia, a nawet Michał Woś - bliski współpracownik Zbigniewa Ziobry."
    Tak było, ale od 15 pazdziernika miało być inaczej.
    A póki co wzorują się na poprzednikach.

  • 270. Data: 2023-12-04 20:57:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 20:33:01 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    :

> [...]
    jace/ngqftbx

    > ...ale tak to jest jak się słucha szmatoprawicowych mediów z przesłaniem
    TVN masz na myśli?- bo na nich się powolywalem
> [...]
    > powinno być karane okłamywanie takich jak Ty. Z przyjemnością stanę w
    > Twojej obronie do prawdziwych informacji a nie zmanipulowanych. Być może

    Onet na który się powołujesz to te lepsze media?