  • 281. Data: 2023-12-05 14:00:55
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.12.2023 o 11:38, Kris pisze:

    > Delikatni ci nasi wybrańcy że się hejtu boją

    Ależe nie rozumiesz demokracji i dyskusji?
    Nocusz, przyzwyczaiłeś się do ,,Ein Volk, ein Reich, ein Führer" i tylko
    tak umiesz myśleć?

    No to teraz zobacz jak wyglądają fakty ale w TVPiS nie zobaczysz tego :)

    https://youtu.be/sNnf-EwmNKg?t=527

    Inna sprawa. Linie przesyłowe, podobno zawalone fotowoltaiką. W nocy
    też? Albo od września do marca, gdzie fotowoltaika nie pracuje i jest
    największe zapotrzebowanie na prąd?...gdzie akurat w tych miesiącach
    najwięcej wieje a śnieg na panelach nie pomaga?

    Jakbym jebnął tych hejterów w te puste łby to by dźwięczało :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 282. Data: 2023-12-09 13:52:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Przecież Polki i Polacy oczekują zamrożenia cen energi

    No to prezydent miałby łatwa decyzje do podjecia.

    > Ani wtedy nie zamierzałem ani teraz nie zamierzam samospalenia
    > dokonać czy jakiegoś innego manifestu. Dorośli ludzie dostali
    > władze, dobrze im za to płacimy dodatkowo to i też oczekuje że jak
    > coś obiecują to tak zrobią.

    oho, zaczelo się odwracanie kota ogonem.
    Ja nie mowie o jakims agresywnym protescie tylko o twoich słowach
    jeszcze niedawo i dzis.
    Powtarzam pytanie - hipokryta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 283. Data: 2023-12-09 22:03:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 9 grudnia 2023 o 13:59:47 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > .
    >
    > oho, zaczelo się odwracanie kota ogonem.
    Ano zaczęło się- tak z grubsza;
    -60000pln kwoty wolnej się póki co nie da-
    -Emerytów już nie lubimi- zwijamy czerwony dywan
    -WOT już są ok i wielki szacun dla nich za ich działanie
    -Elektrownia atomowa już jest ok
    -CPK- na razie w zawieszeniu ale kwestia czasu kiedy stanie się ok. Osobiście mam
    nadzieję że ochłoną i nie uwala tego.projektu)

  • 284. Data: 2023-12-09 22:39:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2023 o 22:03, Kris pisze:

> [...]
    > -CPK- na razie w zawieszeniu ale kwestia czasu kiedy stanie się ok. Osobiście mam
    nadzieję że ochłoną i nie uwala tego.projektu)

    Przecież na nich nie głosowałeś, to co ich rozliczasz? Rozlicz swoich,
    masz czas do poniedziałku.

    Bon mieszkaniowy
    - Mieszkanie Plus
    - samochody elektryczne
    - Usprawnienie sądownictwa
    - Emerytury stażowe
    - Likwidacja NFZ
    - Luxtorpeda 2.0
    - Odbudowa średniowiecznych zamków
    - Wielka hollywoodzka produkcja historyczna
    - Nowe parki narodowe
    ...i wiele innych.

    Zrobili:
    Największą inflację w Europie
    Najwyższe ceny za energię w Europie
    Opłaty (daniny) a bez ściemniania "PODATKI" podnieśli do stanu 50%
    większego niż był.

    UWAGA WAŻNE!!! OKRADLI POLAKÓW z OSZCZĘDNOŚCI ŻYCIA.

    Z Miliardów na kontach zrobili POŁOWĘ wartości w 4 lata.
    Tak właśnie okradli społeczeństwo i było to zamierzone działanie. Mogę
    podać linki, jak PiS przed inflacją z ambony, chciał zmusić Polaków do
    wydawania oszczędności. Skoro się nie udało, to wzięli siłą.

    Teraz pytanie: CO SIĘ STAŁO z tą wartością?

    Teraz masz czas ich rozliczyć i odpowiadać za nich, skoro na nich
    głosowałeś.
    Tak ci dobrze było z nimi? Zbuduj sobie razem z nimi rezerwat i tam
    sobie siedźcie :) Obiecuję że będę dokarmiał jak w Zoo.
    -
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 285. Data: 2023-12-09 22:51:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Przecież na nich nie głosowałeś, to co ich rozliczasz? Rozlicz swoich,
    > masz czas do poniedziałku.

    Zapomniałem o najważniejszej kwocie. Wiesz ile to milion? Chyba wiesz. A
    miliard? A BILION?

    No to w ciągu ośmiu lat PODWOILI zadłużenie o BILION, które Polska
    "zbierała przez 30lat. PODWOILI i zadłużyli Polaków PODWÓJNIE.

    Dane dostępne w sieci ale jak masz problem, to podam.

    Osiem lat im tylko wystarczyło. Jak myślisz? Oddadzą to do poniedziałku?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 286. Data: 2023-12-09 23:45:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 9 grudnia 2023 o 22:40:55 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    )
    > Przecież na nich nie głosowałeś, to co ich rozliczasz?
    Wróżbita lord czy jakieś przecieki z PKW?
    > Rozlicz swoich,

    Ot to. ROZLICZENIE- na to czekam i mam nadzieję że doczekam.
    Odkąd pamiętam żaden nowy rząd nie rozliczył poprzedników.
    A kazdy obiecal.
    Z czego rozliczać wymieniłeś więc czekamy na efekty.

    > masz czas do poniedziałku.
    Poniedziałek, dzień magiczny.
    Tak mi z wczorajszego bodajze TVNu utkwiło że przyszły premier " w ciągu godziny" od
    objęcia urzędu coś tam zrobi, Wcześniej -" następnego dnia po wygranych wyborach"
    A jeszcze w międzyczasie coś tam " w ciągu stu dni"
    Poczekamy / rozliczymy.
    A też rozliczymy z tego czy rozliczyli za:
    Dopisz jak o czymś zapomnialem

  • 287. Data: 2023-12-10 10:00:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2023 o 23:45, Kris pisze:

    > Ot to. ROZLICZENIE- na to czekam i mam nadzieję że doczekam.
    > Odkąd pamiętam żaden nowy rząd nie rozliczył poprzedników.
    > A kazdy obiecal.
    > Z czego rozliczać wymieniłeś więc czekamy na efekty.

    Komisje w drodze.

    > Poniedziałek, dzień magiczny.
    > Tak mi z wczorajszego bodajze TVNu utkwiło że przyszły premier " w ciągu godziny"
    od objęcia urzędu coś tam zrobi, Wcześniej -" następnego dnia po wygranych wyborach"

    Tak, Morawiecki tak mówił. Jest film:
    https://www.wiocha.pl/1773958,Morawiecki-gdzie-to-KP
    O-Te-pare-dni-juz-minelo

    Tusk też mówił ale wyborów nie wygrał a obiecał zrobić, że jak wygra, po
    zwycięstwie JEGO PARTII. Też jest film:
    https://youtu.be/44wAflubBT0?t=226 Sadzę że znów oglądałeś TVPiS, która
    swoim zwyczajem wycięła słowa, oszukując odbiorców :)

    Nie wiem kto Ci mózgiem manipuluje ale oskarżać kogoś o coś czego nie
    zrobił wobec dowodów/faktów to trzeba być głupim :)

    > A jeszcze w międzyczasie coś tam " w ciągu stu dni"
    > Poczekamy / rozliczymy.

    Nie widziałem u Ciebie takiego zacięcia w rozliczaniu PiS, przed faktem
    :)...Po fakcie też nie widzę. Znaczy złego słowa nie piszesz.

    PiS nikogo i niczego nie rozliczyło. Podobno Polska była w ruinie i
    wstaliśmy z kolan. Jak widać jest odwrotnie. Polska stoczyła się do
    ruiny a na kolanach jest cały rząd, przed Rydzykiem.

    Musiało Ci się bardzo podobać. No nic, od poniedziałku będziesz tęsknił
    ale mam nadzieję, że za rządową manipulacją wiadomości też. Będzie
    ciężko. W sejmie już jest lepiej od kiedy wznowiono transmisje i widać
    kto jest chamem, kto łamie prawo i kto robi z siebie idiotę. Posłuchaj
    jeszcze w poniedziałek kłamania odchodzącego Mateusza.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 288. Data: 2023-12-10 14:29:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 10 grudnia 2023 o 10:00:42 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > kto jest chamem, kto łamie prawo i kto robi z siebie idiotę. Posłuchaj
    > jeszcze w poniedziałek kłamania odchodzącego Mateusza.
    Nie musisz za każdym razem udowadniać że jesteś giga debilem.

  • 289. Data: 2023-12-10 15:01:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie musisz za każdym razem udowadniać że jesteś giga debilem.

    Lubię jak kwiczysz :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 290. Data: 2023-12-10 15:53:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ano zaczęło się- tak z grubsza;

    > -60000pln kwoty wolnej się póki co nie da-

    Prawda - mowiłem zreszta o tym cavallino.
    Politycy maja krótka pamiec.

    > -Emerytów już nie lubimi- zwijamy czerwony dywan

    Co maszn a mysli?

    > -WOT już są ok i wielki szacun dla nich za ich działanie

    Cos sie zmieniło?
    Probleme nie był nigdy wot czy policja a ich dowódcy.

    > -Elektrownia atomowa już jest ok

    A wczesniej nie była?

    > -CPK- na razie w zawieszeniu ale kwestia czasu kiedy stanie się
    > ok. Osobiście mam nadzieję że ochłoną i nie uwala tego.projektu)

    Bo nie masz pojecia ilu musiałoby tam latac pasazerów zeby to sie
    spinało. Widziałes kalkulacje tych imbecyli?

    P.S. Ale znów kłamiesz. Bo ja nie mowie o odwracaniu kota ogonem przez
    polityków bo to ze oni sa manipulantami, hipokrytami i okłamanymi
    kurwami to ja nie mam zadnych watpliwości. Sa po prostu lepsze i gorsze
    kurwy.

    Ja mowie o tobie i twojej "swietojebliwej, udawannej" zmianie frontu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"