  • 51. Data: 2023-08-05 12:19:18
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-05 o 11:52, Kris pisze:

    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby "Pani Joanna" była jakaś nawet
    lokalna działaczka PIS i zachowywała się jak się zachowuje to dawno byś napisał że to
    zwykła idiotka lub coś w ten deseń.
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Nie interesują mnie twoje projekcje.

    --
    Pete

  • 52. Data: 2023-08-05 12:26:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-05 o 12:05, Kris pisze:
    > piątek, 4 sierpnia 2023 o 20:13:40 UTC+2 Pete napisał(a):
    >
    > dokładają cegiełki do ich kolejnej porażki

    > Jakoś nie słyszę aby opozycja tą prawdę głosiła i miała konkretne propozycje jak
    temu zapobiec/to powstrzymać.
    > Być może przekonała by.mnie tym aby na nich glosowac

    w tvpis tego nie uslyszysz.
    Wybierz sie na ktorys z wiecow i zadaj to pytanie, skoro nie potrafisz
    sam znaleźć tej informacji.

    > Lecisz przekazem dnia TVNu pomijając że oprócz betonu jest jeszcze większość
    niezdecydowanych/ tych co na głosowania nie chodzą.
    > Bo opozycja nie ma żadnego sensownego programu.

    to jest przeciez przekaz tvpis. I beton juz wie, ze nie ma co szukać
    alternatywy.

    > Nie potrafią się dogadać na etapie tworzenia list to tym bardziej nie dogadali by
    się po ew wygranej gdy już byłyby do podziału stołki.prezesoq i innych członków rad
    nadzorczych.

    PSL to nie opozycja, tylko przystawka. i nikt ich na serio nie bierze.
    2050 się na własne życzenie wpuściła w maliny. Wcale mi ich nie żal.

    > Ciągle te same gęby które przed 8 laty były już u koryta i ciągle te same gadki-
    żadnych konkretów.

    Brawo, znalazłeś niszę na rynku. Startuj, wygraną masz w kieszeni.

    > I ludzie to widzą, i przez to nie idą na wybory.

    Nie idzą, bo im tvpis wodę z mózgu zrobiła, że opozycja nie ma żadnego
    planu na rządy.

    > Póki co na wybory chodzi tylko beton pisowskiel i beton opozycyjny

    Na ameby nic nie poradzisz. Płyną tam, gdzie ich nurt poniesie. Tylko
    potem się dziwią, że kończą w szambie.

    --
    Pete

  • 53. Data: 2023-08-05 15:51:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 5 sierpnia 2023 o 12:26:53 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Brawo, znalazłeś niszę na rynku. Startuj, wygraną masz w kieszeni.

    Dziękuje bardzo za takie rady
    Kolejka idiotów startujacych do koryta jest dość dużo.
    Ja mam inne zajęcie w zyciu
    > Nie idzą, bo im tvpis wodę z mózgu zrobiła, że opozycja nie ma żadnego
    > planu na rządy.

    I to jest kolejny błąd jełopozycji a właściwie ich pożytecznych idiotów- traktowanie
    ludzi jak debili którzy nie mają własnego zdania/ rozumu.
    Np młodzież słabo na wybory chodzi a tvpis raczej nie oglądaja.
    Komorowski przegrał z Duda właśnie przez.lekcewazenie przeciwnika(jakiś wpływowy
    pożyteczny idiota wtedy nawet gadał że Komorowski przegrał dopiero gdy pijana
    zakonnice w ciąży na pasach rozjedzie (czy jakoś tak)

    > Na ameby nic nie poradzisz. Płyną tam, gdzie ich nurt poniesie. Tylko
    > potem się dziwią, że kończą w szambie.

    I znowu lekceważenie, obraza przeciwnika. I będzie pobudka z ręką w nocniku.
    Brakuje jeszcze żebyś krzyknał: " Konstytucja"

  • 54. Data: 2023-08-06 10:53:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-08-2023 o 12:08, Kris pisze:

    > 3 lekarzy pewnie uczyli się z tych samych książek, ta sama medycynę studiowali, ta
    sama pacjentkę badali.
    > Dwóch jednak miało odmienne zdanie jak trzeci.

    Może nie zdanie, tylko skłonność do ryzyka mieli inną.
    Równie dobrze mogło się nie udać i wtedy plułbyś na tego trzeciego, że
    do niego zachęcał.

    To tylko kwestia szczęścia, lekarz na nie wpływu nie ma.
    I na pewno już były przypadki że jednaks ie nie udało, inaczej temat w
    ogóle by się nie pojawił.

    Wyciąganie z tego jakichkolwiek wniosków świadczy o braku pomyślunku.

  • 55. Data: 2023-08-06 21:03:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 6 sierpnia 2023 o 10:53:37 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > To tylko kwestia szczęścia,
    Medycyna to nauka, nie loteria
    > lekarz na nie wpływu nie ma.

    Że jak!
    > I na pewno już były przypadki że jednaks ie nie udało, inaczej temat w
    > ogóle by się nie pojawił.
    Czyli co- zabić od razu czy dać szansę?

    > Wyciąganie z tego jakichkolwiek wniosków świadczy o braku pomyślunku.
    Wnioski nie wyciągałem w oparciu co wróżki szeptuchy w szklanej kulii widziały tylko
    w oparciu o to co doktorzy nauk medycznych podali.
    Ps
    Ty jakoś nie nasz problemu z wyciąganiem wniosków z tego co psychiatra z "Panią
    Joanną" przy współudziale Policji zrobili

  • 56. Data: 2023-08-07 07:27:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2023 o 21:03, Kris pisze:
    > Medycyna to nauka, nie loteria

    W Twoim przyopadku (szans na komplikacje) to już była loteria.
    Nawet jak miałeś 1% szans, to i tak mogłeś w te 1% trafić.

    > Czyli co- zabić od razu czy dać szansę?

    Dać szansę na urodzenie warzywka?
    Nie lekarz jest od podejmowania takich decyzji.
    Ani nie poseł, ksiądz, czy prezes partii.

    > Wnioski nie wyciągałem w oparciu co wróżki szeptuchy w szklanej kulii widziały
    tylko w oparciu o to co doktorzy nauk medycznych podali.

    Nadal chyba nie rozumiesz co czytasz/piszesz.

    > Ps
    > Ty jakoś nie nasz problemu z wyciąganiem wniosków z tego co psychiatra z "Panią
    Joanną" przy współudziale Policji zrobili

    Bo to akurat jest jednoznaczne i nie ma nawet cienia wątpliwości czego
    nie wolno było robić.
    Wszystkiego, czego się państwowy aparat terroru dopuścił.

  • 57. Data: 2023-08-07 11:03:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-05 o 15:51, Kris pisze:

    > Dziękuje bardzo za takie rady
    > Kolejka idiotów startujacych do koryta jest dość dużo.
    > Ja mam inne zajęcie w zyciu

    Jakie to typowo polskie. Ponarzekać, poprzeklinać, ale żeby coś zmienić
    w życiu, to niechcemisię.

    > I to jest kolejny błąd jełopozycji a właściwie ich pożytecznych idiotów-
    traktowanie ludzi jak debili którzy nie mają własnego zdania/ rozumu.

    Masz rację. Błędem opozycji było to, że oddała telewizję w ręce
    rządzących. Żeby ich traktowała jak debili i 'pożytecznych idiotów'. Brawo.

    > Np młodzież słabo na wybory chodzi a tvpis raczej nie oglądaja.

    Słabo chodzi, bo młodzi są i jeszcze nie wiedzą co ich czeka więc mają
    to głęboko w d...
    Albo się naoglądają Mentzena na tiktoku i sa szczęśliwi, że mają swojego
    boga.

    > Komorowski przegrał z Duda właśnie przez.lekcewazenie przeciwnika(jakiś wpływowy
    pożyteczny idiota wtedy nawet gadał że Komorowski przegrał dopiero gdy pijana
    zakonnice w ciąży na pasach rozjedzie (czy jakoś tak)

    Komorowski był tak narcystyczny, że nie brał pod uwagę przegranej. Tak
    samo krył swoich jak Adrian teraz.
    Należało mu się.

    > I znowu lekceważenie, obraza przeciwnika.

    Ale jaka obraza? To, że nie idą głosować, bo im się nie podobają
    kandydaci ma ich w jakiś sposób usprawiedliwiać?

    I będzie pobudka z ręką w nocniku.
    > Brakuje jeszcze żebyś krzyknał: " Konstytucja"

    Aktualnie to jest książeczka dla naiwnych dzieci, niestety.
    Wszystkim steruje uberprokurator wspierany przez Adriana i w d.. ma
    konstytucję.

    --
    Pete

  • 58. Data: 2023-08-12 10:31:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 1 sierpnia 2023 o 19:05:56 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]

    y-monopol-oto-dlaczego-w-polsce-prad-jest-taki-drogi
    -6923658574903936a.html

    to prawie 5 złotych za kilowatogodzine.

    Będziemy zyli bez 500+, dodatkow dla emerytow itd. kilowatogodzina będzie po 3 złote.

    zeby odwrotni nie manifestowali swojej odwrotności. Dla reszty facet z pokrowcem na
    kutasa prowadzacy na smyczy innego faceta na ulicy to pożądany widok. Opublikowali
    nowy sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w
    sejmie. Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.
    > W TVPiS ci tego nie powiedzą, ale ten, kto zamawia sondaże i za to
    > płaci, wymaga odpowiedniego wyniku.

    Dla lepszego samopoczucia zamówili?

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/platforma-obywatelsk
    a-zrobila-wewnetrzny-sondaz-czas-pis-u-sie-skonczyl/
    1de7m21

  • 59. Data: 2023-08-12 11:06:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.08.2023 o 10:31, Kris pisze:

> [...]
    >

    > Dla lepszego samopoczucia zamówili?
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/platforma-obywatelsk
    a-zrobila-wewnetrzny-sondaz-czas-pis-u-sie-skonczyl/

    Naiwny jesteś jak dziecko :)
    Wewnętrzny sondaż a wie o nim cała Polska XD.

    --
    Pete

  • 60. Data: 2023-08-12 11:10:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 11:06:19 UTC+2 Pete napisał(a):
    ?

    a-zrobila-wewnetrzny-sondaz-czas-pis-u-sie-skonczyl/
    1de7m21
    > Naiwny jesteś jak dziecko :)
    > Wewnętrzny sondaż a wie o nim cała Polska XD.

    Znaczy jelopozycje też oszukuje Polaków?