  • 71. Data: 2023-10-31 15:07:31
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 07:03:36 UTC+1 Pete napisał(a):
> [...]
    dzielnie grupa TVN, artyści, campusy itp.

  • 72. Data: 2023-10-31 15:08:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > nie zagłosują, bo kto by nie rządził i tak będzie chooojowo. No i
    > okazało się, że może być gorzej niż chooojowo - więc im się przelało.

    Opozycja do PiSu ma jak napisałeś 60%. Ale to nie jest jednolity twor ktory powstał
    przed wyborami. Opozycja to oddzielne komitety czy jak to oni nazywaja. Do tej pory
    pomimo braku rozwiazan systemowych prezydenci w materii powołania rzaadow mieli pełna
    dowolność ale pierwsze w kolejce było ugrupowanie które samodzielnie czy tez w
    koalicji utworzonej przed wyborami zebrało najwięcej głosów. Uważam ze w pierwszej
    kolejności prezydent powinien zaproponować tym co maja najwięcej czyli 194. Jeśli
    przed głosowaniem o uznanie rzadu PiS nie dobierze zeby mieć wiekszzosc to nie
    zostanie powołany. KO ma 167 i ich palcem prezydent pokaze jako kolejnych do
    tworzenia rzadu. Szansa ze rzad zaproponowany przez KO zyska wiekszosc jest większa
    niz ma PiS, ale nie jest stu procentowa. Jeśli KO będzie partia rzadzaca to zaczna
    się dla niej tragiczne czasy. Prezydent będzie miał ze dwa lata na wetowania tego co
    w KO i społce wymysla. Do tego wyzej wymienieni nie maja tyle glosow zeby wystarczyło
    na 3/5 potrzebne do odwetowania. Czasami jak nie dało się wygrać to można z
    przegranej pozycji zrobić tak zeby ten co mu się wydaje ze wygrał nic nie mogł sam
    zrobić.

  • 73. Data: 2023-10-31 15:11:49
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > 1. pizesz, że *opozycji* zależało, ale jak podsumowujesz wyniki wyborów,
    > to wyszlo Ci, że pis wygrało wybory przed innymi komitetami. A to
    To by była prawda gdyby startowali jako jeden blok wybirczy

    Za dużo oglądasz szczujni tvpis

    Póki co to chyba Ty więcej wiesz co tam nadają (rządził i tak będzie chooojowo. No i

  • 74. Data: 2023-10-31 15:50:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-10-2023 o 15:11, Kris pisze:

    > To by była prawda gdyby startowali jako jeden blok wybirczy

    W PIS TV tak powiedzieli?
    W realnym świecie, co komu za różnica czy i kiedy kanapowe partyjki będą
    podpisywać wspólną umowę?

    Jedni podpiszą sobie po wyborach, inni podpisali przed - i przegrali.
    Tyle.

  • 75. Data: 2023-10-31 17:29:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 15:50:06 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > W PIS TV tak powiedzieli?

    Pewnie regularnie oglądasz skoro znasz ich przekaz

    > W realnym świecie, co komu za różnica czy i kiedy kanapowe partyjki będą
    > podpisywać wspólną umowę?

    Nawet jak przyjąć Twój tok myślenia to do dzisiaj żadnej umowy nie ma .
    Chyba że w TVPis powiedzą inaczej ale wtedy zapewne dasz znac

    > Jedni podpiszą sobie po wyborach, inni podpisali przed - i przegrali.

    Więc nie rozumiem tego skowytu teraz.
    Pisie wygrały prezydent powinien powierzyć im misję tworzenia rządu.
    Prawdopodobnie im się nie uda więc następne w kolejce będą kolejne kanapowe( jak sam
    napisałeś) partie.
    Jak się dogadają i uda im się podpisać umowę to stworza rząd.

  • 76. Data: 2023-10-31 19:36:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 14:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > Na frekwencji to zalezało kazdej ze stron tyle ze kazdej w innym
    > miejscu.
    > Nie słyszałes co w jakims kole gospodyn domowych czy innym domu kultury
    > mowiła chwile przed wyborami Beata Szydło? Wez sasiada? Zapytaj co mu
    > szkodzi przemeczyc sie kolejne 4 lata. Niech zamknie oczy, zacisnie
    > zeby i zagłosuje na nas.

    Myślę że na tyle naiwny nie jesteś żeby twierdzić że ta medialna(tu akurat bez
    udziału TVPis) kampanią "idź na wybory", "kobiety do urn" mobilizacja młodzieży itp
    to były działania tylko pro frekwencyjne.

    > Ale co do zasady - to dobrze ze była duza frekwencja czy zle?
    Bardzo dobrze
    Umówiliśmy się na demokrację to z niej korzystajmy.
    No i unikniemy dyskusji typu " wygraliście wybory ale.mandatu społecznego w sumie
    nie macie bo głosowała tylko połowa uprawnionych"

    > A to ze politycy mowia ze "według ich wewnetrzych sĄdaRZy" maja lepsze
    > wyniki niz pokazuja publiczne sadaze to juz mnie nawet nie smieszy, o
    > zdziwieniu nawet nie wspominajac. To po prostu taki folklor przypisany
    > do roli. Tak samo jak garnitury. Nic to o nich nie mowi.

    Jak ktoś kręci to jest krętacz.
    Jak ktoś kłamie to kłamcą
    Jak ktoś manipuluje to manipulant
    Itp
    Wśród polityków tych przykładowych wymienionych powyżej jest rekordowa ilość.

  • 77. Data: 2023-10-31 21:54:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > medialna(tu akurat bez udziału TVPis) kampanią "idź na wybory",
    > "kobiety do urn" mobilizacja młodzieży itp to były działania tylko

    Oczywiście ze nie.
    Media demokratycznego nurtu całkowicie otwarcie opowiadały sie po
    stronie demokratycznej opozycji.
    Widziałes blaszane plakaty wyborcze za 35mln których z powodu
    niekompetencji nie udało sie nawet wystawic?

> [...]
    > No i unikniemy dyskusji typu " wygraliście wybory ale.mandatu
    > społecznego w sumie nie macie bo głosowała tylko połowa

    No to chociaz zgadzamy sie co do podstaw podstaw.
    Chociaz zdaje sie ze dyskusji pt kto ma mandat do rzadzenia na ten
    moment nie uniknelismy...

> [...]
    > Jak ktoś manipuluje to manipulant
    > Itp
    > Wśród polityków tych przykładowych wymienionych powyżej jest

    To prawda. Ale, wracajac do rozmowy sprzed kilkunastu dni, nie traktuje
    tego zero-jedynkowo.
    IMO jak najbardziej sa kłamstwa złe i gorsze. Jest tez mnostwo
    smiesznych (w sensie osmieszajacych wypowiadajacego)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 78. Data: 2023-10-31 21:54:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Lecisz przekazem dnia TVNu pomijając że oprócz betonu jest
    > jeszcze większość niezdecydowanych/ tych co na głosowania nie
    > chodzą. Bo opozycja nie ma żadnego sensownego programu.
    > Nie potrafią się dogadać na etapie tworzenia list to tym bardziej
    > nie dogadali by się po ew wygranej gdy już byłyby do podziału
    > stołki.prezesoq i innych członków rad nadzorczych. Ciągle te same
    > gęby które przed 8 laty były już u koryta i ciągle te same gadki-
    > żadnych konkretów. I ludzie to widzą, i przez to nie idą na
    > wybory. Póki co na wybory chodzi tylko beton pisowskiel i beton
> [...]

    Ale ładnie sie to zdanie zestarzało :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 79. Data: 2023-10-31 22:20:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 21:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    >
    > Ale ładnie sie to zdanie zestarzało :)

    Przeca napisałem " póki co"
    Wiatr zmian czy jednorazowy zryw napędzany przez media "mętnego nurtu"?
    Ps
    Na szybko Googla przejrzałem więc jakby co to mnie popraw:
    - trzecie wybory już gdzie PiSie niezależnie od frekwencji osiągają ok 8 mln glosow.
    PO/KO/ Platforma czy pod jakimi oni tam nazwami występują podobnie stały elektorat
    mają

    Wychodzi więc ze zwycięzcą tych wyborów są przystawku- Trzecia Droga głównie.
    Więc czy to co napisałem to się zestarzało?

  • 80. Data: 2023-10-31 22:30:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 21:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
    .
    > Chociaz zdaje sie ze dyskusji pt kto ma mandat do rzadzenia na ten
    > moment nie uniknelismy...
    Ten co stworzy rzad- to raczej oczywiste
    A procedura tworzenia jest dość przejrzysta.
    Opisałem to wyżej ale w skrocie
    Próbować stworzyć rząd ma:
    - ten co wygrał wybory- czyli PISie
    - nie uda się PISiom to nastepni.