  • 81. Data: 2015-03-26 23:25:35
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-26 o 23:13, Adam Sz. pisze:

    > Ale to nie byl blum? :-)
    > Nie slyszalem nigdy o awarii osprzetu bluma a z paroma montazystami co robia
    > kuchnie na codzien od lat przegadalem :)

    Blum jest super, ale nie znam firmy ktorej produkty byly przez lata
    wolne od wad. Nie spodziewam sie, ze tej czy innej firmy nigdy nic sie
    nie zepsuje. Psuje sie wszystko. Kwestia czasu i statystyki.
    Tydzien temu xperia z1 compact poszla do reklamacji. Wodoodporny telefon
    okazal sie nieodporny na wode.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2015-03-26 23:57:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 23:25:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > nie zepsuje. Psuje sie wszystko. Kwestia czasu i statystyki.
    > Tydzien temu xperia z1 compact poszla do reklamacji. Wodoodporny telefon

    Ale nie porownuj zaawansowanej "mikronowej technologi" do paru metalowych
    kawalkow ze sprezynka :-) Jako totalny przeciwnik marketingowego belkotu
    chcialem brac caly osprzet z hetticha (on jakos sie nie reklamuje tak mocno
    jak blum) jako ze jakosciowo ponoc jest zblizony, jednak po rozmowie z
    kilkoma fachmanami (w kilku hurtowniach plyt z ktorych bralem towar) i
    przewertowaniu Internetu wychodzi na to ze blum jeszcze sie nigdy nikomu
    nie zepsul i jak chcesz miec spokoj do konca zycia to montujesz bluma :-)
    Na caly osprzet jest zreszta dozywotnia gwarancja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2015-03-27 13:11:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 16:29:59 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu czwartek, 26 marca 2015 15:33:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A ja zmienialem. Okazalo sie, ze burbon litrowy jest wyzszy od 0,7. :-)
    > Alkohole trzymam w barku :)

    Tak tradycyjnie?
    A Blum czy inni nie maja jakiegoś 127548 razy nowocześniejszego i 100razy lepszego
    systemowego rozwiązania dla tego "problemu"?;)

  • 84. Data: 2015-03-27 13:18:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:50:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    Nie poobierasz sobie
    > kartofelkow na stoleczku przy wiadrze,
    To nie trendy. Żaden nowoczesny doradca nie zaproponuje Tobie obierania ziemniaków.
    Frytki i inne mrożonki są trendy;)

  • 85. Data: 2015-03-27 15:07:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 15:33:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A ja zmienialem. Okazalo sie, ze burbon litrowy jest wyzszy od 0,7. :-)
    Nie boisz się ze się przeterminuje? Nie lepiej zużyć zaraz po otwarciu?;)

  • 86. Data: 2015-03-27 15:10:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-27 o 15:07, Kris pisze:
    > Nie boisz się ze się przeterminuje? Nie lepiej zużyć zaraz po otwarciu?;)

    No po otwarciu, po otwarciu. Ale jak jest kilka to i tak wiecej jak
    jednego do kolacji sam nie dam rady. :-)

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2015-03-27 15:26:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 marca 2015 15:10:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > No po otwarciu, po otwarciu. Ale jak jest kilka to i tak wiecej jak
    > jednego do kolacji sam nie dam rady. :-)
    Widać żeś chłop ze wschodu;)

  • 88. Data: 2015-03-27 15:33:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-27 o 15:26, Kris pisze:
    > Widać żeś chłop ze wschodu;)

    :-DD

  • 89. Data: 2015-03-28 22:57:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    "-Wodociągi?
    - Tak, słucham?
    - Z kranu płynie woda.
    - A co ma płynąć?
    - Sądząc po rachunku to ku*wa bourbon.

  • 90. Data: 2015-03-28 23:09:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-28 o 22:57, Kris pisze:
    > "-Wodociągi?
    > - Tak, słucham?
    > - Z kranu płynie woda.
    > - A co ma płynąć?
    > - Sądząc po rachunku to ku*wa bourbon.

    A ja kurza stopa w lidlu kupuje i ludze sie, ze jest tanio. :-(

    Pozdro.. TK