  • 91. Data: 2017-04-05 13:11:43
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 10:19, Budyń pisze:

    > :-) sam sie pytaj, tam to ja pionek jestem. Własciwe to zastępca pionka :)

    Budyn.
    Nie wydziwiaj.
    Kolektyw ustalil. Masz tam nie dyskutowac, tylko spytac.

    Pozdro.. TK

  • 92. Data: 2017-04-05 13:20:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 13:11:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kolektyw ustalil. Masz tam nie dyskutowac, tylko spytac.

    Google pokazuje że od 2011 Tornada na tej grupie nie widać

    https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.misc.b
    udowanie/e5gd5a2GPqgJ

  • 93. Data: 2017-04-05 13:58:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 13:20, Kris pisze:

    > Google pokazuje że od 2011 Tornada na tej grupie nie widać
    >
    > https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.misc.b
    udowanie/e5gd5a2GPqgJ

    Strasznie ten zas zapitala.

    Pozdro.. TK

  • 94. Data: 2017-04-05 14:00:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Moze wlasnie dlatego ze starszy juz jestem i nie mam lba zdegradowanego woda i
    piwami nie jestem w stanie wyrobic jak widze glupote. Jak ktos chce prowadzic
    talmudystyczne dyskusje to lepszej grupy niz elektronika na razie nie widze.

    Nie znam sie na grupie elektronika, wiec nie wiem czy to dobrze, czy
    zle. Chodzi mi tylko o trzymanie poziomu, nic wiecej.

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2017-04-05 14:51:02
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 23:24, Kris wrote:

    > Przemyśl jednak rezygnacje z porothermu na coś bardziej przyjaznego w obróbce i
    lepiej wybaczającego fuszerki(suporex)

    Ciekawe czy posłucha ? :-)

  • 96. Data: 2017-04-05 14:55:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 23:34, Maniek4 wrote:

    > Tylko wiesz... Jak zostanie nas pieciu, to i o dupach nie zechce nam sie
    > gadac,

    Oni tu nie mogą wejść wcale nie z powodu naszych rozmów ale z powodu
    braku wiedzy jak się tutaj dostać.

  • 97. Data: 2017-04-05 14:56:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 23:36, Maniek4 wrote:

    > Jeszcze nie wie co to z gory. :-) Dla bezpieczenstwa chyba lepiej
    > posluchac Budynia. Mniej problemu z partaczami bedzie jak zdecyduje sie
    > na beton komorkowy.

    O tak.

  • 98. Data: 2017-04-05 14:58:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.04.2017 23:29, Kris wrote:

    > Nie chce mi się w archiwum grzebać ale coś kojarzę że się obraził na jakię uwagi.
    Być może Kikiego właśnie ale głowy nie dam

    Chyba nie na moje. Ja nie komentowałem Tornada, bo mi się tego nie
    chciało czytać do końca :-)

  • 99. Data: 2017-04-05 15:17:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-05 o 14:55, KIKI pisze:

    > Oni tu nie mogą wejść wcale nie z powodu naszych rozmów ale z powodu
    > braku wiedzy jak się tutaj dostać.

    Dla tego od zawsze uwazalem, ze na grupach dyskusyjnych siedza ludzie po
    pierwszym sorcie odmozdzenia. Nie znaczy elita.

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2017-04-05 15:29:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Apr 2017 14:51:02 +0200, KIKI

    > Ciekawe czy posłucha ? :-)

    BTW, próbowałem właśnie zamówić silkę. Na skałdach pustki, dziesiąty skłąd
    z rzędu dzisiaj męczę i pusto. U producenta też ponoć braki -- bo wszytko
    idzie na budowę blokersów. To se kłerwa wziąłem i zbudowałem...

    --
    Pozdor
    Myjk