  • 111. Data: 2017-04-06 23:27:02
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-04 o 23:17, Maniek4 pisze:
> [...]
    Trochę mu w tym pomogłem :) bo pinkolił strasznie.

    > Elaboraty byly, to fakt, ale sporo wiedzy przekazywal.
    Już nie przesadzaj z tą wiedzą, tyle wiedział co na budowie zobaczył, on
    z wykształcenia jest geologiem, i faktycznie jak pisał o badaniach
    gruntów to z sensem.
    A ostatnio na elektronice znowu meczył wszystkich swoją teorią i szukał
    jelenia aby mu wyzwalany generator laserowy zrobić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 112. Data: 2017-04-06 23:58:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-06 o 23:27, Janusz pisze:

> [...]
    > A ostatnio na elektronice znowu meczył wszystkich swoją teorią i szukał
    > jelenia aby mu wyzwalany generator laserowy zrobić.

    Oj wiesz Janusz. Mial swoje wpadki z ociepleniem np. Ale kto z nas nie
    ma wpadek? O fizyce budowlanej pisal obrazowo i ciekawie. Faktem tez
    jest, ze w elaboratach o dylatacji czasowej na grupie budowlanej malo
    kto mu podskoczyl. :-)

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2017-04-06 23:59:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-06 o 23:27, Janusz pisze:

    A i przy okacji - na Male Skrzyczne Slowacy buduja juz nowe wyciagi?

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2017-04-07 20:00:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 23:59, Maniek4 pisze:
    > W dniu 2017-04-06 o 23:27, Janusz pisze:
    >
    > A i przy okacji - na Male Skrzyczne Slowacy buduja juz nowe wyciagi?
    A nie wiem bo na nartach nie jeżdżę a Szczyrk mam tak nie za bardzo po
    drodze.
    Ale coś słyszałem że mają mocno inwestować.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 115. Data: 2017-04-07 20:02:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 23:58, Maniek4 pisze:

> [...]
    > ma wpadek? O fizyce budowlanej pisal obrazowo i ciekawie. Faktem tez
    > jest, ze w elaboratach o dylatacji czasowej na grupie budowlanej malo
    No tak, ale błądził strasznie :) albo i nadal :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 116. Data: 2017-04-07 23:35:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-07 o 20:00, Janusz pisze:

    > A nie wiem bo na nartach nie jeżdżę a Szczyrk mam tak nie za bardzo po
    > drodze.
    > Ale coś słyszałem że mają mocno inwestować.

    No maja, maja. Mnie to nie cieszy zbytnio, bo wywala orczyki na ktorych
    sie jezdzi wzglednie tanio i postawia te krzeselka i gondole za wiazd
    dwa razy drozej, dla primadonn co wjazd szybkim orczykiem to nie lada
    wyzwanie, zeby frytki pol dnia na stoku z piwem pozerac. No ale nie
    jezdzisz to nie bede zanudzal. Choc prawde mowiac nie wiem jak mozna nie
    jezdzic mieszkajac tak blisko. :-)

    Pozdro.. TK

  • 117. Data: 2017-04-08 00:01:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 23:35:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > jezdzisz to nie bede zanudzal. Choc prawde mowiac nie wiem jak mozna nie
    > jezdzic mieszkajac tak blisko. :-)

    Sie nie dziw - ja znam goscia co mieszka 1km od morza i ostatni raz go
    widzial 3 lata temu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2017-04-08 16:37:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-07 o 23:35, Maniek4 pisze:

> [...]
    > wyzwanie, zeby frytki pol dnia na stoku z piwem pozerac. No ale nie
    > jezdzisz to nie bede zanudzal. Choc prawde mowiac nie wiem jak mozna nie
    Po 1 nie lubię zimy, a po 2 kiedyś będąc mały skręciłem sobie nogę
    na nartach, i od tego czasu mam spokój, jeżdże co najwyżej z chłopakami
    na sankach na lokalnych górkach i to mi wystarczy :)

    --
    Pozdr
    Janusz