  • 51. Data: 2017-04-03 23:02:08
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 22:50:35 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
> [...]
    prętami zagiętymi pod kątem 90 st na 1m zakład.
    > Na niektórych zdjęciach nie ma łączeń bo zostały wykonane trochę później niż
    robione były zdjkęcia

    Co sądzicie o tej metodzie wzmocnienia gruntu:
    http://www.powerpile.pl/

  • 52. Data: 2017-04-03 23:16:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podaj cene to bedzie mozna cos sadzic.

  • 53. Data: 2017-04-04 07:40:53
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 23:17:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Podaj cene to bedzie mozna cos sadzic.

    Zadając pytanie myślałem , że może ktoś się z tym zetknął praktycznie.
    Za konkretną i cenną radę szczególnie merytorycznie dziękuję Zenek Kapelinder.

  • 54. Data: 2017-04-04 08:06:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    napisał:

    dodatkowymi prętami zagiętymi pod kątem 90 st na 1m zakład.

    > Co sądzicie o tej metodzie wzmocnienia gruntu:
    > http://www.powerpile.pl/

    bez dowiadywania sie o szczegóły głosuję ze cie nie stać. Zwłaszcza ze poradzisz
    sobie z tym problemem co masz za jakies 1-2kzł extra. Moze szalunek dla muru, moze
    tylko poziome zbrojenie bloczkow.

    b.

  • 55. Data: 2017-04-04 10:03:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 07:40:54 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:

    > Zadając pytanie myślałem , że może ktoś się z tym zetknął praktycznie.
    > Za konkretną i cenną radę szczególnie merytorycznie dziękuję Zenek Kapelinder.

    Odkop od wewnetrznej strony wylana lawe w miejscu gdzie bylo najwiecej wody,
    umyj z brudu i cyknij fote - stan betonu wszystko pokaze :)
    Moim zdaniem niepotrzebnie sie martwisz. Ale rozumiem, bo sam sie martwilem
    o wiele rzeczy, jak sie pozniej okazalo zupelnie niepotrzebnie. Lawy 60cm
    i 6 pretow masz przygotowane na kilku pietrowy budynek :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2017-04-04 10:47:49
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 10:03:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > o wiele rzeczy, jak sie pozniej okazalo zupelnie niepotrzebnie. Lawy 60cm
    > i 6 pretow masz przygotowane na kilku pietrowy budynek :-)

    Tak zarobie, myślę że ława będzie w miarę OK bardziej mnie martwi to co może być pod
    ławą (teraz żałuję że nie robiłem badania gruntu)

  • 57. Data: 2017-04-04 10:58:12
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 10:47:50 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    > Tak zarobie, myślę że ława będzie w miarę OK bardziej mnie martwi to co może być
    pod ławą (teraz żałuję że nie robiłem badania gruntu)

    Znalazłem te gotowe przekładki międzywarstwowe coś takiego Zbrojenie ARD/Z-4/150
    http://www.multi.shop.pl/zbrojenie-murfor/409-zbroje
    nie-murfor-rnd-z-150-beleczki-do-zbrojenia-murow.htm
    Może wymurować ściankę fundamentową dojąc w każdej spoinie to dozbrojenie.
    Ostatecznie dom ma być z porothermu na zaprawie tradycyjnej więc można te przekładki
    nawet wkładać we wszystkich warstwach ścian. Kosztowałoby to z 6tyś materiał i drożej
    murowanie ale czy to nie przerost formy nad treścią.
    Czy takie coś zabezpieczyłoby znacznie dom przed ewentualnym pękaniem.

  • 58. Data: 2017-04-04 12:33:23
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 10:58:13 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

> [...]
    > Ostatecznie dom ma być z porothermu na zaprawie tradycyjnej więc można te

    bleeeeee, a nie slyszales ze porotermowi mówimy stanowcze "nie"? Zamien to na beton
    komorkowy póki czas. Wczesniej byly wyklady na te temat, szukac mi sie nie chce
    teraza.

    b.

  • 59. Data: 2017-04-04 14:48:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak juz tluku dziekujesz to Zenkowi Kapelindrowi. To jest grupa dyskusyjna a nie
    jakis fejsbuk dla przyglupow i tutaj przynajmniej bardzo staramy sie pisac zgodnie z
    zasadami jezyka polskiego. Grupy dyskusyjne roznia sie od fejsbukow i innych elektrod
    ze nawet jak sie od osranych chujow wyzywamy to bardzo staramy sie przestrzegac zasad
    poprawnej pisowni. Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

  • 60. Data: 2017-04-04 15:00:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Apr 2017 05:48:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > [beblanie] Teraz mozesz przeprosic i obiecac poprawe.

    ROTFL

    Napisał fragles, co się od paru lat nie potrafi dostosować do netykiety
    grup dyskusyjnych i utrudnia innym życie. No, bo tu nie fejsbók czy inna
    elektroda i cytowanie niektórym się przydaje. Masz jeszcze jakieś dobre
    rady, wujku?

    --
    Pozdor
    Myjk