  • 71. Data: 2017-04-04 17:14:40
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Porady chcesz. Moze przejdz sie ciolku do jakiegos media marketu i obejrzyj
    wspolczesne urzadzenia ktore moga rowniez sluzyc pisaniu na grupach dyskusyjnych.
    Uzywaja ich setki milionow ludzi. Staly sie standardem. Lesne dziadki uzywajace na
    grupach komputerow z archiwalnymi programami wymieraja.

  • 72. Data: 2017-04-04 17:28:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic mnie nie napadlo. Czytam wpis i mam miec zdanie na temat technologii w ktorej
    bedzie utwardzane ladowisko na Ksiezycu. Firma pokazuje co robila i wychodzi ze jak
    bym mial 1% od vatu jaki zaplacila za ostatnie zlecenie to moglbym sobie kupic fajny
    nowy samochod i na paliwo na rok by jeszcze zostalo. To pogonilem gimbaze.

  • 73. Data: 2017-04-04 17:50:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Apr 2017 08:14:40 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

> [...]
    > grupach dyskusyjnych. Uzywaja ich setki milionow ludzi. Staly sie
    > standardem. Lesne dziadki uzywajace na grupach komputerow z archiwalnymi

    Chuj mnie to boli co tam sobie wymyślisz na swoją ignorancję.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2017-04-04 20:36:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 10:58:13 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]
    pod ławą (teraz żałuję że nie robiłem badania gruntu)

    Masz tak szeroka lawe i tak lekki dom (parterowka z jednym stropem to
    leciutka konstrukcja) ze nawet jakbys te lawy na bagnach posadowil to nic
    by nie pekalo :-) Od tego wlasnie jest lawa zeby przenosic obciazenia
    z murow na grunt - jezeli osiadzie to rownomiernie. Spytaj kierbuda - on
    za to odpowiada i on pewnie Ci to potwierdzi.

    > Znalazłem te gotowe przekładki międzywarstwowe coś takiego Zbrojenie ARD/Z-4/150
    > http://www.multi.shop.pl/zbrojenie-murfor/409-zbroje
    nie-murfor-rnd-z-150-beleczki-do-zbrojenia-murow.htm

    Moim zdaniem za bardzo panikujesz :-)
    Moj sasiad ma taki sam dom i mial lawe 30x30cm z czterema pretami chyba
    10tkami. Tez to lali w grunt bezposrednio a w miedzyczasie pogoda byla
    srednia. Dom stoi i nie widac, zeby mial sie zawalic ;) Ty masz
    wytrzymalosciowo to gdzies z 10 x mocniejsza lawe :-)

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2017-04-04 21:51:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 12:03:21 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Jak przychodzi do rozliczenia to zamiast gotówki dajesz paragony za
    > materiał, który musiałeś dodatkowo, ponadplanowo kupić.
    > Wręczasz je i już.
    Tu człowiek za szybko zapłacił i ma kłopot
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /NKQ_XFCkPyc

  • 76. Data: 2017-04-04 22:04:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 20:36:28 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > srednia. Dom stoi i nie widac, zeby mial sie zawalic ;) Ty masz
    > wytrzymalosciowo to gdzies z 10 x mocniejsza lawe :-)

    Myślę że masz racje bo zbrojenie i szerokość ław wygląda jakby tam wieże kościelna
    chciał stawiać a nie lekką parterówkę.
    Ale "lepszego snu" niech to przegada z lokalnym kierbudem
    Jak ja budowałem to w projekcie były wymiary drewna na więżbe Czlowiek co mi więźbę
    miał robić mówi że belki jak na kościół on by dał o połowę cieńsze. Projekt tzw
    gotowy
    Kierbuda wezwałem, popatrzył, przeliczył(chyba?) i zamówiliśmy takie jak majster
    sugerował. Kilka ton(?) drewna mniej na dachu i kilka tysięcy oszczedności.

  • 77. Data: 2017-04-04 22:54:18
    Od: a...@g...com

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 22:04:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    sugerował. Kilka ton(?) drewna mniej na dachu i kilka tysięcy oszczedności.

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i rady.
    Obecnie temat przerodził się w pyskówkę w której nie zamierzam uczestniczyć.

  • 78. Data: 2017-04-04 23:17:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-04 o 16:55, KIKI pisze:

    > Tornad pisał te swoje elaboraty :-) Takie długie, że się czytać nie dało
    > :-) I chyba o to się obraził :-)

    Elaboraty byly, to fakt, ale sporo wiedzy przekazywal. Nie pamietam zeby
    sie obrazil. Pisal, pisal i przestal.
    Budyn, jako delegat grupy, piszacy rowniez na elektronice, spytaj czemu
    sie obrazil?

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2017-04-04 23:24:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 22:54:19 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:

    > Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i rady.
    > Obecnie temat przerodził się w pyskówkę w której nie zamierzam uczestniczyć.
    Przemyśl jednak rezygnacje z porothermu na coś bardziej przyjaznego w obróbce i
    lepiej wybaczającego fuszerki(suporex)

  • 80. Data: 2017-04-04 23:28:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    nowy samochod i na paliwo na rok by jeszcze zostalo. To pogonilem gimbaze.

    Nikt Ci nie zabroni pisac co chcesz, ale jako jeden ze starszych na tej
    grupie, powinienes dawac przyklad co najmniej kultury. My, starzy
    uczesnicy przywyklismy, ale jak ktos nowy grzecznie pyta, na mam
    nadzieje, jednej z lepszych grup, to nie rob obciachu w Jego watku.

    Pozdro.. TK