  • 1. Data: 2010-04-21 09:13:27
    Temat: Fundusze UE na budowe stawu
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Mam w planach wykopanie stawu rekreacyjno-rybnego i czy istnieje
    możliwość pozyskania funduszy unijnych na budowę takiego stawu?

  • 2. Data: 2010-04-21 16:58:50
    Temat: Re: Fundusze UE na budowe stawu
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "maniek" grosza swojego darmo nie wyda:

    >Mam w planach wykopanie stawu rekreacyjno-rybnego i czy istnieje
    >możliwość pozyskania funduszy unijnych na budowę takiego stawu?

    Tak, pod warunkiem, że we wniosku napiszesz, że zamiast karasi bedziesz tam
    miał karpie koi. A to juz podchodzi pod nowe technologie... Zgoopniesz od
    nadmiaru kasioory;-)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2010-04-28 08:31:12
    Od: "Zbyszek" <z...@p...fm>

    Monseigneur "maniek" pisze:
    >Mam w planach wykopanie stawu rekreacyjno-rybnego i czy istnieje
    >możliwość pozyskania funduszy unijnych na budowę takiego stawu?

    Tak. Tylko we wniosku napisz, że odtwarzasz jurajskie(karbońskie,
    oligioceńskie) morze śródlądowe i masz zamiar odtworzyć populację laimerii.

    Powinny sie udać :-)