  • 11. Data: 2017-02-09 17:51:04
    Temat: Re: Fuszerka, balustrada w styropianie
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.02.2017 17:44, Uzytkownik wrote:

    > No popatrz, a ja myślałem, że osadzić to można skazanego w więzieniu, a
    > barierki to się mocuje ;)
    >
    > "Polska język, trudna język"

    Barierki się kotwi a osadza się sadza w kominie - to tak bardziej
    budowlanie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2017-02-12 22:37:43
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <589c9c53$0$5155$65785112@news.neostrada.pl> Uzytkownik napisal(a):

    > No popatrz, a ja myślałem, że osadzić to można skazanego w więzieniu, a
    > barierki to się mocuje ;)

    > "Polska język, trudna język"

    Za duzo myślałeś. Czasami to szkodzi. Komórkom szarym.
    Skazanego w więzieniu sie sadza.
    Barierki sie osadza, tak jak i szpadle lub młotki.
    Nie mylić z młotkami człekokształtnymi.
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010
    ____________________

  • 13. Data: 2017-02-12 22:44:35
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <o7i6ib$86v$1@dont-email.me> quent napisal(a):

    > Barierki się kotwi a osadza się sadza w kominie - to tak bardziej
    > budowlanie ;-)

    Bywa też (i to wcale nie rzadko) że sie je w ścianie MOCUJE.
    A osadza sie młotki siekiery i szpadle.

  • 14. Data: 2017-02-18 16:33:56
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Panowie!
    I teraz postawcie się w miejscu tych budowlańców. Jeśli tutaj przez tydzień bez
    mała nie doszliście do kąsęsusa, jak mazwać tę czynność. to jak mogą to zrobić
    prości ludzie?
    Pewno Wsadzili gwożdzie w steropian, oparli deską i czekali , co majster
    powie.Zauważcie, że tylko jedna barierka odpadła.A może to goście za mocno się
    zmagali?