  • 31. Data: 2010-02-17 16:42:18
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    A ja chętnie zagłosuję na coś,
    czego ulubionym pożywieniem są komary i meszki :-)

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2010-02-17 16:53:49
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:hlc017$hbc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > -nie można glosować na patronów lat poprzednich:
    > kreta - Rok Kreta 2003
    > jeża - Rok Jeża 2004
    > sępa - Rok Sępa 2005
    > ropuchę - Rok Ropuszy 2006
    > biedronkę - Rok Biedronki 2007
    > (nie bylo glosowania w 2008 roku)
    > sikorkę - Rok Sikorki 2009
    > - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00
    > -głosować można tylko w tym wątku!

    Głosuję na mrówkę, w porównaniu z kocurem to przesympatyczne stworzonko.

    Antoni Broniak

  • 33. Data: 2010-02-17 16:56:35
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > Polecaj w ofercie koty do ogrodu a nie trawy.
    >
    > Pozdrawiam, Barbara
    :)
    Moja koteczka jest dla przyjacielem
    i nie jest na sprzedaż póki naprzyklad nie zrobię jakiś jej podobizn
    Na razie ze zwierząt można u mnie zamówić naprzykład
    http://trawki.pl/images/inne/ptaszyska.JPG
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 34. Data: 2010-02-17 18:16:59
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > A ja chętnie zagłosuję na coś,
    > czego ulubionym pożywieniem są komary i meszki :-)
    Ropucha już była ;) Żaba?

    Pozdrawiam
    FJ

  • 35. Data: 2010-02-17 19:09:40
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:
    w> http://kochamkrety.republika.pl/p1060010.html
    > Czy to dzieci z mamą? :)

    Tak, mama to ta czarna kotka
    Pozdrowienia Jurek

  • 36. Data: 2010-02-17 19:34:15
    Temat: Re: G???????????????????????????????
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    skryba ogorodowy pisze:
    > U?ytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dla mnie to bedzie rok pomidora lub brzoskwini choae rok lilii te? brzmi
    > zachecaj?co.
    :)
    Rozumie pomidory i brzoskwinie ale jaki pożytek z lilii?
    Jeśli mowa o brzoskwiniach to mogło sie zdarzyć ,ze w tm roku po
    przemarzały im pąki
    :(

  • 37. Data: 2010-02-17 20:57:33
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Jeśli mowa o brzoskwiniach to mogło sie zdarzyć ,ze w tm roku po
    > przemarzały im pąki
    > :(

    Nie kracz Tadziu bo wykraczesz.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 38. Data: 2010-02-17 23:13:02
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    skryba ogorodowy pisze:
    > U?ytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie kracz Tadziu bo wykraczesz.
    > :-))

    Fakty są jakie są :mrozoodporność pąków najbardziej mrozoodpornych
    odmian literatura na minus 25 stopni i było parę nocy z takimi temperaturami
    Z drugiej jednak stron bywał już lata gdzie tak spadały temperatury
    i była klęska urodzaju brzoskwiń
    W sumie to stosunkowo łatwo sie przekonać jak jest w rzeczywistości
    obetnij 1-2 gałązki i wstaw do wody na oknie w domu
    Po dwóch tygodniach powinny zakwitnąć jeśli nie przemarzły
    Ja dziś robiłem próbne wykopy pod śniegiem i jestem bardzo zadowolony z
    odkrywek bo widać życie w sadzonkach , których literatura określa
    mrozoodporność na minus 9-10 stopni
    Byle teraz nie było wielkich huśtawek temperaturowych
    to będzie dobrze

  • 39. Data: 2010-02-18 07:05:04
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > W sumie to stosunkowo łatwo sie przekonać jak jest w rzeczywistości
    > obetnij 1-2 gałązki i wstaw do wody na oknie w domu
    > Po dwóch tygodniach powinny zakwitnąć jeśli nie przemarzły

    Będę dzisiaj na działeczce. Uszczknę co nieco.
    Jestem jednak optymistą, bo u mnie temp. nie spadła poniżej
    minus 22 stopnie C.

    > Byle teraz nie było wielkich huśtawek temperaturowych
    > to będzie dobrze

    I na to liczę.

    Pozdrawiam z nadzieją
    skryba

  • 40. Data: 2010-02-18 07:10:49
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Tadeusz Smal" wrote ...

> [...]
    > pod śniegiem i jestem bardzo zadowolony z
    > odkrywek bo widać życie w sadzonkach , których
    > literatura określa mrozoodporność na minus 9-10 stopni

    Na szczęście NAJPIERW spadło sporo sniegu a dopiero potem temperatury
    poszły w dół, a potem śniegu jeszcze przybyło. U siebie jestem
    spokojny o winorośl pod ponad półmetrową pokrywą śniegu :) Nawet
    jeśli góra wymarzła to i tak od dołu mi odbije i się krzaki odmłodzą!
    :)

    > Byle teraz nie było wielkich huśtawek
    > temperaturowych to będzie dobrze

    Dokładnie! Dużo groźniejsi mogą być zimni ogrodnicy
    A.